615 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Hee sorry, beetje ongevraagd advies! Maar met een dikke winterjas aan in de ...
Oh, dat meen je!
Nou is dit geen winterjas maar door het hondje wel wat dikker en hij is op de groei dus denk dit hetzelfde effect heeft! Vond de voetenzak erin nog wat overdreven maar dat toch wel doen dan!
Wat een gedoe, dat je dan met die jas loopt te klooien! Bij het van huis naar auto en van auto naar plaats van bestemming… 😅
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh, dat meen je!
Nou is dit geen winterjas maar door het hondje wel wat di ...
Ik heb alleen de voetenzak erin. En neem niet eens een jas mee.
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja, ik laat de maxicosi eigenlijk altijd in de auto zitten dus dat lijkt m ...
Nee ik neem de maxi cosi mee altijd. Klik hem op de wagen en rijd hem dan naar huis.
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, dat doe ik wel vaak als ik ergens heen ga maar dan vanaf de auto. Die m ...
Hahaha herkenbaar. Ik zet hem in de gang op de reiswieg.
Heb sinds afgelopen week pas de base in de auto gezet dat ding lag al weken op een eetkamerstoel.
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Haha 😂
Dat zou ik idd ff kunnen kijken, of dat past. Heb een Joolz dus die ...
Hier zetten we hem ook op de reiswieg in de gang.
En idd voetenzak of omslagdoek in maxi cosi kan nu al.
Ook oppassen met jas qua veiligheid, maar ook warmte! Wij hebben onze eerste keertje bijna gaar gekookt in de maxi cosi. Vroegen ons al af waarom hij zo huilde laatste paar minuten van de autorit 😅 Totdat we hem eruit haalden....
Ze kunnen in die stoel ook moeilijker warmte kwijt.
3 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Hier zetten we hem ook op de reiswieg in de gang.
En idd voetenzak of oms ...
Ja, deze MaxiCosi heeft wel zo’n huppeldepup flow om de temperatuur te reguleren. Maar goed… met het hete weer, haalde ik haar evengoed met natte haartjes uit de stoel vandaan.
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh, dat meen je!
Nou is dit geen winterjas maar door het hondje wel wat di ...
Je kan hem evt omgekeerd aan doen. Dus eerst maxi cosi (of later autostoel vast) de en dan de armen erdoor alsof je de rits op de achterkant vast wil maken zeg maar. Dan heb je een soort dekentje met mouwen.
3 maanden geleden
Deze week langzaamaan getrakteerd op glimlachen 😍 en zojuist echt leuk lachen naar mij! Zo leuk ❤️
3 maanden geleden
Vanmiddag naar de supermarkt in t dorp gewandeld, Jelle heeft lekker in de wagen gelegen, gezellig brabbelend en rondkijkend. In de winkel is hij slaap gevallen terwijl het er heel remourig en druk was en toen lekker geslapen tot we thuis waren. Zo fijn om samen eventjes de deur uit te kunnen lopen in t zonnetje 🌞🤗🥰
3 maanden geleden
Gisteravond kwamen opa en oma oppassen, want wij hadden een feestje. Waren om 23u thuis. Flesje gegeven en naar bed. Werden om half 8 wakker en beide kindjes sliepen nog 🥰
3 maanden geleden
Bloemencorso vandaag was een groot succes!
Op de heenweg heeft ie geslapen, zelfs toen we het parcours op liepen sliep hij door de muziek van de Harmonie heen (was z'n koptelefoon vergeten, oepsie 🤭) en eenmaal aangekomen op de plek van bestemming waren er 4 'tantes' die hem om en om wel wilden vasthouden.
Ondertussen nog een heel kort dutje gedaan (aka powernap) bij mij in de draagzak, en toen weer verder om zich heen gekeken.
M'n kind heeft absoluut FOMO en wilde niet slapen, maar is geen moment vervelend geweest en heeft naar iedereen gelachen 🥹
Net in de draagzak naar huis dan eindelijk in slaap gevallen, thuis nog een fles en nu ligt meneer heerlijk in z'n bedje rond te kijken (misschien toch een beetje veel indrukken vandaag), maar die zal zo wel in slaap vallen 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Een heerlijk 24Baby melk monstertje 😁
🥹❤️
3 maanden geleden
Gisteren om 21.30 in bed gaan liggen en in slaap gevallen. Mam heeft mij lekker laten liggen en avond fles gedaan. Vanmorgen een hele blije peuter klaargemaakt voor opvang en toen de baby wakker werd en ik naar haar toe ging voor flesje werd ik getrakteerd op een brede lach en een uitreksessie met nog meer lachjes tussendoor.
Blije kids en ik heb sinds maaaanden weer een nacht geslapen van meer dan 6 uur. Dat doet een mens goed.
3 maanden geleden
Onze kleine druif poept áltijd tijdens de tweede ochtendfles. Dus met die wetenschap iedere keer de afweging niet van tevoren verschonen of wel want in een al volle luier poepen wordt een lekkende luier. Toch maar gewacht met verschonen en ja hoor. Máár niet gelekt en getrakteerd op lachjes en een heel gesprekje. Two wins 😎