615 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ruim 3 voedingen kolven als je 1 flesje geeft 馃槑 lang leve een peuter die n ...
Hier hetzelfde (kolf noodgedwongen fulltime) maar bij mij drinkt de dreumes niet meer. 馃槄

2 maanden geleden

Geen heerlijk/geluks momentje over de kinderen maar van m鈥檔 vriend. Hij had voor vandaag een verassing voor mij. Een heerlijke schoonheids behandeling, massage en manicure gekregen voel me als herboren. Ik hou zoveel van hem馃グ

2 maanden geleden

Ja! Het is gelukt, we zijn met het hele gezin inclusief hond op vakantie! Zo'n zin in 馃槑

2 maanden geleden

Ze heeft vandaag zoveel behoefte aan huidcontact 馃槏馃グ Nu maar lekker in de draagzak bij mem.

2 maanden geleden

Reactie op Anne692

Mijn vriend heeft de nacht shift gedaan helemaal. Ik werd alsnog elke shift ...
Een goede nachtrust na slaapgebrek is goud waard. Je leert slaap op een geheel nieuwe manier waarderen 馃槏

2 maanden geleden

Deze broerderliefde 馃挋 als de jongste huilt en de oudste voor hem een liedj ...
Dit is echtt zooo heerlijk 馃グ Wij hebben een grote zus die niets liever doet dan voor haar kleine broertje zorgen 馃グ Als hij jammert hoor je haar al roepen "Even wachten kleine vriend, Evie komt eraan!" 馃グ鉂わ笍

2 maanden geleden

Vandaag naar het strand geweest en daar kunnen voeden. Hier had ik erg op gehoopt en nu is het werkelijkheid geworden; trots 馃槑馃槂

2 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Dit is echtt zooo heerlijk 馃グ Wij hebben een grote zus die niets liever do ...
Hahaha, lief h猫?! Heel herkenbaar. Alleen zegt onze dochter grote vriend 馃槅, rustig maar, mama komt zo bij je en dan mag je drinken 馃榾en knuffelt hem dan helemaal plat zowat.. groot is trouwens betrekkelijk, want het is een mini 馃槈

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Hahaha, lief h猫?! Heel herkenbaar. Alleen zegt onze dochter grote vriend 馃槅 ...
Ja zo herkenbaar! Onze dochter praat ons echt na 馃槀馃き ze zit onwijs in die fase dus alles wat wij zeggen en doen dat doet zij ook. En ze is oh zo lief voor hem, dat hadden we gewoon niet van te voren durven dromen 馃グ

2 maanden geleden

Zo lief, vrienden hebben helemaal een rooster gemaakt zodat er iedere dag iemand eten bij ons komt brengen! 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Zo lief, vrienden hebben helemaal een rooster gemaakt zodat er iedere dag i ...
Super lief!

2 maanden geleden

Het lijkt erop dat mijn melkproductie gereguleerd is. Veel minder lekken 馃槂 zo fijn dat ik dit keer geen overproductie heb. En dan ook nog een glimlach van mijn zoon vanmorgen 馃槂. De dag is goed begonnen. Fijne dag allemaal! 馃槑

2 maanden geleden

De kleine was gisteravond nog zooo actief en wakker. We dachten dat het een zware nacht zou worden. Haar laatste voeding was om 00.30 uur begonnen en om 05.00 uur lag ze nog te slapen! Papa en mama hebben gewoon bijna 4 uurtjes slaap kunnen pakken 馃 Nu net haar voeding weer gehad, geboerd en ze ligt weer als een roosje te slapen. Na het kolven ga ik proberen nog een paar uurtjes te slapen. Beste nacht tot nu toe! 馃榿

2 maanden geleden

Laat na bed ivm bezoek. Baby heeft net als normaal 5 uurtjes geslapen.Toen voeding gegeven en verder gaan slapen. Sliep ik net werd de peuter ineens om 5.30 huilend wakker. Slaapt normaal altijd de hele nacht. Ik zei gister tegen het bezoek. Sef slaapt altijd gelukkig de hele nacht tot uur of 8/9. Niet moeten zeggen dus 馃槄 Gelukkig viel ie een uur later weer in slaap. En nu liggen de baby en de peuter nog te slapen. Kan ik heerlijk rustig ontbijten 馃ぃ Shit nacht gehad , maar nu wel lekker rustig opstarten. 馃槉

2 maanden geleden

Hier helemaal verliefd op knuffelen met de baby en als de broers met hem knuffelen 馃槏馃槏

2 maanden geleden

Emily in Paris heeft een nieuw seizoen 馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Beste nieuws van vandaag sowieso

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Kan echt niet wachten om vanavond op de bank te ploffen en dit op te zetten (na b&b 馃榿)

2 maanden geleden

Ontopic: ik word gewoon een beetje emo als ik zie hoe ontspannen ons kleine mannetje is na een bezoekje aan de ostheopaat. Wat moet hij zich oncomfortabel hebben gevoeld met zoveel spanning, geen wonder dat hij zo onrustig was 馃ズ

2 maanden geleden

Pufclub al gezien op npo? Zo heerlijk dat wij dat al allemaal gehad hebben 馃榿