615 Reacties

3 maanden geleden

M’n kleine meisje ligt wakker te worden, zie ik haar op de babyfoon lachend om zich heen kijken. (Kamer is onwijs donker dus wat er nou zo leuk is?)

3 maanden geleden

Samen tot 9.30 uur uitgeslapen (wel voeden om de 4 uur in de nacht hoor :-) ) heeeeerlijk

3 maanden geleden

Zo vredig 🤍

3 maanden geleden

Ik dacht dat de babe wakker werd in de draagdoek dus wilde hem eruit halen. Toen sliep hij vrolijk door op mijn hand en kreeg zo een slaaplachje. Ik denk dan altijd dat hij van melk droomt 🙂

3 maanden geleden

Reactie op kich

Ik dacht dat de babe wakker werd in de draagdoek dus wilde hem eruit halen. ...
Let vooral niet op de enorme zooi op ons bed en de cosleeper die een opslagplaats is 😂

3 maanden geleden

Reactie op kich

Let vooral niet op de enorme zooi op ons bed en de cosleeper die een opslag ...
Onze co-sleeper ook 🤣🤣👌🏼 Sinds m'n man 'm naar de logeerkamer heeft gezet (om op te ruimen, ongeveer 3 weken geleden) gooi ik er m'n "Kan ik nog wel een keer aan-kleding" overheen 🤭

3 maanden geleden

Reactie op kich

Let vooral niet op de enorme zooi op ons bed en de cosleeper die een opslag ...
Als je alles opgeruimd had was ik over je gaan klagen bij de klaagmuur

3 maanden geleden

Het is dan wel half 5 ‘s nachts maar gisteren een oververmoeid meisje dat geen kant op wilde en net wakker geworden voor de voeding. Papa kreeg al de grootste glimlach tijdens het verschonen en toen ze klaar was met voeden bij mij begon ze rustig te glimlachen en kreeg ik een heel ‘verhaal’ van haar te horen 🥰

3 maanden geleden

Hier wordt duidelijk hoeveel een allergie roet in het eten kan gooien. Het is er nu uit, hij heeft vannacht 1 blok van 4u20m (!!!) geslapen. Weer een deel in de cosleeper kunnen liggen. En vanochtend een dutje van 45min in de cosleeper en zelf in slaap gevallen. Hij ligt nu al een hele tijd te spelen. Bi-zar. En wat heerlijk om mijn blije baby weer terug te hebben ❤️

3 maanden geleden

Elke keer dat ze glimlacht is een heerlijk momentje. Nadat dat ze ons uitgebreid onderzoekend aan heeft gekeken bijvoorbeeld en standaard nadat ze heeft gedronken en als ze wakker wordt. Zo’n blij ei, zo’n cadeautje!🥰 En de momenten dat ik haar voor de nachtvoeding uit haar bedje haal en ze haar hoofdje zo heerlijk te rusten legt tegen me aan.✨ En wat ik heel tof vind is dat we het hebben aangedurfd om haar met 5 weken oud mee de camper in te nemen naar Frankrijk, om mijn schoonmoeder te verrassen die daar woont en haar nog niet gezien had. De verrassing was helemaal geslaagd.🥳 En we dachten van tevoren dat het misschien niet als vakantie zou voelen maar het is juist nog veel meer genieten met haar erbij, en zij genoot zichtbaar mee!😍

3 maanden geleden

Ik ben een compilatie aan het maken van alle foto's en video's van baby en mij, t/m het einde van m'n verlof over 2 weken (😭😭😭) Mooi muziekje eronder, zit al te janken tijdens het maken. Wat een zware & bizarre, maar ongelooflijk mooie, prachtige, warme, liefdevolle, grappige, schattige afgelopen 11 weken waren dit! 😭😭🩵

3 maanden geleden

Na heel lang twijfelen bij deze zwangerschap toch een belly beeldje laten maken. Een cadeau aan mezelf. Was het eigenlijk alweer een beetje vergeten, maar werd vandaag gebeld dat ie klaar was. Zoooo, wat ben ik hier ontzettend blij mee zeg 🥰🥰

3 maanden geleden

Een wisselvallig avondje hier… Veel huilen, tussendoor weer blij, klein hazenslaapje tussendoor. Hoe dan ook, we hebben het weer gered met z’n tweetjes. Na de laatste fles vanavond, lag ze me uitgebreid aan te kijken en opeens draaide ze met een grote lach haar hoofd weg en viel ze als een blok in slaap. En deze mama? Die moest keihard huilen, wat voel ik me volmaakt gelukkig door deze kleine meid! 🥹🩷

3 maanden geleden

Nadat ik haar in slaap heb gewiegd leg ik haar voorzichtig in bed. Doet haar ogen open, kijkt me aan en ik zie onder haar speentje een lach komen. Aaaaaaah zo balen en zó lief, ik smelt ❤️

3 maanden geleden

Mijn lieve vriend heeft de nachtvoeding gedaan en ik heb geslapen van ongeveer 22:30 tot nu (07:00)!!! Wat een genot

3 maanden geleden

Deze kan in "Heerlijke momenten" én in "Loedermoeder" haha, ik had nog geen zin om hem aan te kleden, maar ik had wel al z'n pyjama uitgetrokken omdat hij daarop gespuugd had. Dus in z'n romper mee in de warme duo-jas 😍

3 maanden geleden

Net bij het consultatiebureau geweest, m’n kleine moppie is goed gegroeid en ze heeft de rota druppels gekregen. Ik kreeg een groot compliment over hoe rustig ik erbij zat met m’n oververmoeide, huilende en hongerige baby en hoe relaxed ik was in alle antwoorden die ik gaf. Ik mocht daar van haar wel trots op zijn en dat ben ik dan ook maar. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik geen flauw idee heb wat ik doe, weet ik blijkbaar toch heel goed wat ik doe! ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Net bij het consultatiebureau geweest, m’n kleine moppie is goed gegroeid e ...
Goedzo❤️ We doen allemaal maar wat hoor 😅. Na 4 heb ik nog geen flauw idee 😘

3 maanden geleden

Goedzo❤️ We doen allemaal maar wat hoor 😅. Na 4 heb ik nog geen flauw idee ...
En toch leven ze nog aan t einde van de dag, krijgen we een lach, zit er optijd weer voedsel in en ruiken ze ook nog fris. Dus ergens doen we het goed 😁

3 maanden geleden

Na lang wachten is eindelijk mijn buikbeeldje binnen 😍 Zo bijzonder om mijn 1ste zwangerschap op deze manier vast te leggen 💙 Nu is onze kleine man alweer 12 weken bij ons. Besefmomentje hoe erg ik mijn buik eigenlijk toch mis!