615 Reacties

3 maanden geleden

Wat heerlijk dat mijn man 10 weken vrij heeft sinds de geboorte. Wat een verschil met de 5 dagen verlof bij de oudste. We zijn allebei thuis, als we een afspraak hebben gaat dat gewoon zonder kids en we verdelen de taken. En als hij weer gaat werken heb ik nog 2 maanden verlof, fijn om alles rustig op te bouwen en samen als gezin te wennen aan elkaar en de nieuwe situatie ❤

3 maanden geleden

Wandelen en de kinderen uitlaten in zonnig weer. Baby slaapt ondanks de krampjes in de draagzak 😍

3 maanden geleden

Vandaag het verlof van m’n man afgesloten met een lunch op het terras! Was zo gezellig 🥰 én het geeft zo’n zelfvertrouwen om ‘succesvol’ met de baby op pad te zijn 😄

3 maanden geleden

Net even met baby naar het werk van m'n man geweest want er waren collega's vanuit het kantoor in de UK en die wilden hem graag 'live' zien. Iedereen natuurlijk 'madly in love'! Bij 1 collega viel hij zelfs gewoon op schoot in slaap 🥹 In de auto naar huis sliep hij verder en thuis heb ik z'n autostoeltje in de gang gezet, waardoor ik de woonkamer mooi heb kunnen stofzuigen én dweilen. 👌🏼 Vanmiddag bij m'n ouders was hij ook al super lief geweest, heeft 'ie tegen m'n moeder liggen kletsen, kon ik mooi even naar de fysio. En vanochtend heeft hij zowaar in bed nog een uur geslapen waardoor ik uitgebreid kon douchen. Productief dagje dus! 👌🏼 Als hij lekker relaxed is kan ik zo veel meer doen in een dag! Wat een heerlijk lief braaf kereltje is het toch ook (meestal 🤭) 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Na lang wachten is eindelijk mijn buikbeeldje binnen 😍 Zo bijzonder om mij ...
Mega bijzonder! Nu heb ik spijt dat ik het niet heb gedaan.. Hopelijk dat een tweede kindje er nog in zit en dan ga ik zeker een buikbeeldje laten maken. Ik mis de buik ook, maar niet de momenten dat ik aan het eind van de zwangerschap niet gelijk uit bed kon komen, m’n schoenen fatsoenlijk kon aantrekken of me down under kon scheren 🤭

3 maanden geleden

M’n meisje is zelf in slaap gevallen nadat ze wakker in haar co-sleeper is gelegd. Een paar weken geleden wilde ze niet eens in de co-sleeper slapen en sliep ze in haar nestje op de bank en ik er naast (I know, niet heel veilig, maar ze kon niet naar links/rechts rollen). En in haar nestje laten slapen lukte toen ook alleen pas wanneer we haar in een diepe slaap weg legden. Voor ons is dit een hele mijlpaal, maar ik heb er toch wel een dubbel gevoel bij: ze groeit zó snel en ze is niet meer zo klein en aanhankelijk 😢 Ik mis de echte newborn fase nu al en het maakt me soms wat verdrietig (mweh, waarom ben ik zo emotioneel).

3 maanden geleden

Lekker dagje gehad met peuter en baby. Vanmorgen lekker samen gewandeld en naar de diertjes gekeken. Baby sliep in de maxicosi en daarna sliep ze thuis nog lang door. Peuter ging ook naar bed en ik had lekker 3 uur me time 🥰 Toen peuter wakker was lag baby ondeerussen weer in bed en hebben we samen geknutseld voor leidsterdag. Daarna zijn baby en peuter gezellig samen in bad gegaan. Hebben peuter en ik gegeten en kwam mijn vriend thuis van het sporten. Baby lag om half 7 in bed en mijn vriend heeft der net wakker gemaakt voor de avond fles.

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

M’n meisje is zelf in slaap gevallen nadat ze wakker in haar co-sleeper is ...
Moeilijk hè, ik heb dat ook. Dat hele kleine, hulpeloze… ik vond dat zo bijzonder! En nu is alles nog steeds bijzonder maar het idee dat je die eerste fase niet meer mee gaat maken, dat is een gek gevoel! Wat betreft het nestje: voel je daar niet schuldig over hoor! Ik heb Lina de eerste 4/5 weken in het nestje naast mij op bed gehad… soms zijn dingen zoals ze zijn. Enne, mooie mijlpaal 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Moeilijk hè, ik heb dat ook. Dat hele kleine, hulpeloze… ik vond dat zo bij ...
Hoe meer ik er bij stil sta, hoe meer het besef dat we écht moeten genieten van al het moois. Elke seconde is er één en dat ga je never nooit meer terug krijgen. Konden we de tijd soms maar even terugdraaien om bepaalde momenten opnieuw te beleven 😭

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hoe meer ik er bij stil sta, hoe meer het besef dat we écht moeten genieten ...
Ja hè? Ik heb zelfs genoten van haar huiluurtje vanavond. Ze was heel verdrietig en dat was heel zielig maar ze dook echt in m’n nek en reageerde op m’n stem. Ik kon haar echt knuffelen en troosten. Ik accepteerde het huilen en het voelde zo fijn dat ik er voor haar kon zijn! ♡

3 maanden geleden

Geboren met 1 klompvoetje, gewoon trots op hem hoe hij alles rockt met 8 weken. Mijn binkie 😍

3 maanden geleden

Ik gaf baby net nog een kus op z'n voorhoofd (die ligt allang te slapen maar ik ga nu pas naar bed), en toen zei ik "Mooie dromen schatje, lekker slapen" en toen maakte hij zo'n piepend geluidje en een dikke glimlach in z'n slaap 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Geboren met 1 klompvoetje, gewoon trots op hem hoe hij alles rockt met 8 we ...
Die. Ha-rennn! 😍 Wat een lekker kereltje

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Die. Ha-rennn! 😍 Wat een lekker kereltje
Als het nat is heeft hij krulletjes ik wil hem echt opeten 🤣🤭

3 maanden geleden

Als ik Leya uit de love to dream slaapzak haal en ze dan gelijk haar armen strekt als een part girl en zich dan uitgebreid gaat uitrekken. Zo lief!

3 maanden geleden

Ik had Milan even in de box gelegd voordat hij naar bed ging. 2 sec later lag hij ineens op zijn zij 🥰😍

3 maanden geleden

Whoehoee sinds ik een draagdoek heb slaapt de kleine overdag en heb ik 2 handen vrij😁😁 Gister heeft hij 2x 1 uut geslapen erin (wou niet meteen overdrijven) en nu slaap hij ookal weer een uur erin. Hij mag lekker nog even blijven zitten tot ik zelf gegeten heb🥰

3 maanden geleden

Voor de eerste keer in de draagzak gedaan bij krampjes en ze sliep gelijk 😍 Wel spannend om je handen los te laten hahaha

3 maanden geleden

Vandaag eerste dagje alleen na het verlof van m’n partner. En het gaat zo goed 😊 net even tranen van geluk ❤️

3 maanden geleden

Vandaag eerste dagje alleen na het verlof van m’n partner. En het gaat zo g ...
Ahhh, zo lekker hè als je dan alles onder controle hebt! Ik weet nog dat ik die eerste dag de baby in bad gedaan had, mezelf gedoucht (gewassen, geschoren, gescrubt, haarmaskertje), 2 wasmachines gedraaid, alles in de droger & daarna alles opgevouwen en opgeruimd. En om 17.00 gingen we, zoals elke maandag, bij m'n ouders eten en was ik zowaar op tijd daar. 👌🏼