615 Reacties
3 maanden geleden
Voor het eerst succesvol verstopt in mijn eigen huis. Ik zat met de baby in de schommelstoel op de kamer van de jongens en zei (voor de grap): ik ben er niet, ik ben wandelen
Na een tijdje werd opgemerkt dat mijn telefoon wel aangaf dat ik thuis was. Het waren toch 15 mooie minuten
3 maanden geleden
Voor het eerst succesvol verstopt in mijn eigen huis. Ik zat met de baby in ...
GE-WEL-DIG!
Hopelijk kun je het trucje nog een keer uithalen 🤞🏻
3 maanden geleden
M’n lieffie is niet lekker.. nu ook nog de huiluurtjes maar ondanks dat, is ze lekker in bad geweest. Dat was toch eventjes genieten voor haar!
Net lag ze hard te huilen in m’n armen, deed ik haar speen in der mondje en ging met m’n gezicht dichterbij. Het huilen stopte, begon hard te spenen en deed stevig haar arm over mijn arm… als een blok in slaap 🩷
(Ik hou haar speen vast omdat ze niet van spenen houdt maar het vandaag toch wel veel troost geeft, alleen spuugt ze hem zelf meteen weer uit)
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
M’n lieffie is niet lekker.. nu ook nog de huiluurtjes maar ondanks dat, is ...
Ohhh dat met die speen zo herkenbaar!
Net ook 5-10 minuutjes zo gezeten. Toen kwam er ineens een mega diepe zucht en viel ze heel diep in slaap.
Nu zit ik met een zak Chipito's op de bank, man is even lekker gamen. Dus bank en tv voor mezelf. Heerlijk!
3 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Ohhh dat met die speen zo herkenbaar!
Net ook 5-10 minuutjes zo gezeten. To ...
Ja, ik wil niet perse dat ze een ‘speen kind’ wordt want geeft alleen maar gedoe met afleren maar zou wel willen dat ze hem iets beter pakte. Het is vaak net het zetje om in slaap te vallen of net dat stukje troost.
Maar 9/10 keer als ik ‘m in haar mond doe, kijkt ze alsof ik hem eerst in de azijn heb gedoopt. Of ze pakt hem wel maar dan lanceert ze hem na 2 minuten 2 meter ver. Heb dus toch maar een speenkoord gekocht, voor als we onderweg zijn 😂
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, ik wil niet perse dat ze een ‘speen kind’ wordt want geeft alleen maar ...
Dit is echt heel dom van mij, maar daar is dus een speenkoord voor, voor als ze ‘m weer ‘ns uitspugen! 🤦🏼♀️
Misschien moeten wij er dan ook maar aan (hoewel mijn zoontje ook amper naar de speen taalt)
3 maanden geleden
Ik voed al sinds dag 3 met een tepelhoedje (toen ivm heftige stuwing mee begonnen, stond zo bol dat ie niet kon aanhappen), maar vanavond voor het eerst een kort moment zonder🥳
Stuwing is allang weg ofc😂 maar door aanhoudende kloven niet aangedurfd zonder te gaan, maar nu toch maar eens gaan proberen, gezien overal ook benoemd word dat een hoedje ook niet het helingsproces versneld
Eerste deel met hoedje, toen eraf gehaald en meneer hapte aan alsof ie altijd zonder deed🥰 hoop dat het zo goed mag blijven gaan en we het kunnen afbouwen en zonder kunnen gaan!
Zo niet ook goed, ben allang blij dat de bv goed loopt, maar het zou het wel veel makkelijker maken hahaha
3 maanden geleden
Reactie op sunshine2121212121
Dit is echt heel dom van mij, maar daar is dus een speenkoord voor, voor al ...
Haha, hier moet ik stiekem om lachen 😂
Ik vind een speenkoord er altijd zo uitzien van: dit kind loopt de hele dag met een speen.
Ik vind hem wel echt enig, tis een heuse accessoire!
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, ik wil niet perse dat ze een ‘speen kind’ wordt want geeft alleen maar ...
Ik vind kids met een speen als ze al kunnen praten zo een verschrikking. Oudste heeft speen 'nodig' om in te slapen. Vind dat al vervelend.
Dochter vind speen ook niet denderend, handje wel. Dat vind ik dan weer niet zo denderend😅
3 maanden geleden
Baby net voor een proef-ochtendje naar m'n zus gebracht.
Zij heeft net met onze baby in de draagzak en haar jongste in de buggy, haar oudste naar school gebracht.
Als ik dadelijk weer ga werken, zijn alle 3 de jongens op de woensdagen bij mij, en op de vrijdagen bij haar, dus hij is nu alvast een paar uurtjes daar.
Krijg net deze foto, hij ligt heerlijk bij haar in de draagzak te slapen 🩵
3 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik vind kids met een speen als ze al kunnen praten zo een verschrikking. Ou ...
Ja, ik leer liever de speen af en ben voornemens om dat voor het eerste levensjaar te doen. Maar goed, dat zal wel niet lukken.
Krijg ook steeds commentaar dat die ronde bibs speen niet goed is. Nou Gerda’s: dit is de enige speen die ze ‘soort van’ pakt. Voorheen bestond deze speen niet en hadden kinderen een ronde mond door de Bibi of Difrax speen.
Het wordt gewoon een probleem als je kind er driekwart van de dag mee in de mond loopt, I guess 🤷🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Haha, hier moet ik stiekem om lachen 😂
Ik vind een speenkoord er altijd z ...
Hahaha snap ik 🙈
Deze is inderdaad erg mooi!
Joh, ik dacht dat zo’n koord gewoon was zodat de speen niet kwijt zou raken - en ja, ik snap dat dat op hetzelfde neerkomt maar op de een of andere manier had ik dat niet aan het uitspugen gekoppeld 🤣🙈 Ik maar elke keer denken: “goh, echt onhandig dat-ie ‘m weer mijlenver uitspuugt” 😂
3 maanden geleden
Na gisteren een frustrerende dag te hebben gehad, begon de dag vandaag een stuk beter. Ik kon me aankleden zonder dat m’n zoontje de boel bij elkaar krijste, maar nog veel beter, toen ik hem in de draagzak hees, heeft-ie me de hele tijd aangekeken. Heel veel lachen en gebiologeerd naar m’n mond kijken terwijl ik praatte en zong 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik vind kids met een speen als ze al kunnen praten zo een verschrikking. Ou ...
Ik houd er ook niet zo van. Maar duimen wil ik echt voorkomen. Dus ze krijgen toch maar de speen van mij 🙄En dan maar even vervelend als die weer weg moet later…. Mijn oudste had ook echt een sprengende. Met ruim 3 gestopt pas. Maar is wel goed weggetrokken gelukkig. Middelste heeft ook nog een speen (2,5) maar is er niet per se heel erg aan gehecht. Alleen met slapen. Dus goede hoop dat we die binnenkort weg kunnen doen
3 maanden geleden
Vanochtend heerlijk met de peuter en baby naar het dorp geweest! Baby is chill geweest in de auto, lekker in de draagzak geslapen, peuter is nooit een probleem in winkels dus dat is altijd fijn.
Nu de peuter in bed, baby slaapt op me. 🥰 Hopelijk blijven ze nog even zo liggen en kan de belafspraak met de diëtist ook rustig verlopen.
3 maanden geleden
Baby moet eigenlijk drastisch slapen maar hij heeft net al een dutje van zeker 7,5 minuut gedaan in de auto, dus die vindt het verder wel mooi geweest voor vandaag.
Gelukkig is hij niet vervelend, sterker nog, hij ligt in de box hele verhalen te vertellen tegen z'n vosje en z'n koala.
Zo schattig, al die geluidjes die er vandaan komen 🥹