615 Reacties

3 maanden geleden

Heeft zichzelf met dat ding, ook die ronde van bibs in slaap getut. Mij best. Als ze een maand of 9 is zien we wel verder hoe we t afgeleerd krijgen.

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Heeft zichzelf met dat ding, ook die ronde van bibs in slaap getut. Mij bes ...
Die Takkiesokken hebben wij ook 😍

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Heeft zichzelf met dat ding, ook die ronde van bibs in slaap getut. Mij bes ...
Precies dat 😅

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik leer liever de speen af en ben voornemens om dat voor het eerste lev ...
Nou de eerste propte zijn duim in zijn mond. Dat is nog erger. En ik denk dat we 10 soorten spenen hebben geprobeerd en toen hij er uiteindelijk wel eentje pakte waarvan hij niet woest werd interesseerde het mij ook niet welke het was, alles beter dan z'n duim. Nu hebben we wel een platte orthodontische speen. Hopen hem rond z'n derde er vanaf te hebben. Dochter pakt nu wel af en toe de Avent. Maar even afwachten of we kunnen kijken wanneer ergste zuigbehoefte weg is om deze weg te laten. Scheelt straks ook weer slapeloze nachten om een speen die uit een mond valt etc 😅

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Die Takkiesokken hebben wij ook 😍
Wij ook 😍 en voor de oudste een Takkie romper. Heb ook al een Takkie en Siepie kersttrui😍🤣

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Wij ook 😍 en voor de oudste een Takkie romper. Heb ook al een Takkie en Si ...
Ik heb al 2 kersttruien van siepie en takkie gescoord op vinted. Beetje vroeg maar ach😂

3 maanden geleden

3 rondjes gedaan van 3 oefeningen en nu voel ik me alsof ik goed gesport heb. De bak Ben & Jerry's negeren we even voor het gemak

3 maanden geleden

Baby kwam hartstikke vrolijk uit bed, even op schoot mee gespeeld en toen ging hij in de box verder spelen, kon ik ondertussen mooi m'n avondeten maken. M'n man heeft vanmiddag/-avond personeelsuitje en ik heb mezelf getrakteerd op een biefstukje met zelfgemaakte truffeljus 🤭🤤

3 maanden geleden

Ons meisje is op mij in slaap gevallen na haar flesje na een blijkbaar vermoeiende middag bij opa en oma. Zo lief als ze op mij even slaapt, ze slaapt eigenlijk alleen nog echt snel en zonder tussendoor veel wakker worden in haar bedje sinds een week. Denk door de prikkels ergens anders, ze is zooo nieuwsgierig. Dus even aan het genieten van deze knuffeltijd. Mis het soms toch wel een beetje, maar het is ook superfijn dat ze zelf in haar bedje slaapt zodat ik m’n handig vrij heb hoor. Begrijp me niet verkeerd 🙈🙈 (En ik weet dat sommigen het wel even andersom zouden willen 🙃)

3 maanden geleden

Reactie op MD999

Ons meisje is op mij in slaap gevallen na haar flesje na een blijkbaar verm ...
Een balans zou fijn zijn. Als hij alleen in bed zou liggen zou ik hem te weinig zien. Gewoon een paar dutjes in bed, paar op mama. Of al 1 in bed van 2 uur. Daarna mis ik hem toch alweer

3 maanden geleden

Reactie op MD999

Ons meisje is op mij in slaap gevallen na haar flesje na een blijkbaar verm ...
Lekker he. Hoe je dat weer waardeert als het er even niet was 🥰

3 maanden geleden

Man heeft personeelsuitje, baby is in bad geweest, lekker ingesmeerd, flesje gehad, pyjama en slaapzak aan en die ligt al heerlijk te slapen. Het is 20.50 nu en ik ga ook slapen. Wat een heerlijk tijdstip! 🤭

3 maanden geleden

Een balans zou fijn zijn. Als hij alleen in bed zou liggen zou ik hem te we ...
Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. Ik vind dit soms ook wel ongezellig.. Maargoed ik heb wel een happy baby in haar wakkertijd. Gezellig brabbelen, op mij liggen om zich heen kijken, maar ze kan ook goed even zelf “spelen”. Als ik dwars doe en haar bij mij of beneden houd als ze moe is wordt ze chaggie van te weinig slaap en daardoor snachts ook meer wakker.. dus dan kan ik ook niks met haar als ze wel wakker is. Voor beiden valt iets te zeggen, maar een balans is t beste inderdaad 🙂

3 maanden geleden

Man is op pad. Peuter en kleuter slapen en baby slaapt al sinds 18.30. Ik denk dat ik ook maar gewoon lekker ga slapen (zal je zien dat de babe over 5 minuten wakker wordt, maar dat merken we dan wel weer)

3 maanden geleden

Ohhh er zit s nachts gewoon meer dan 3 uur tussen 🤩

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Meidddd, wat een verademing!!! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Meidddd, wat een verademing!!! 🥰
Ja heerlijk! Nu om half 12 en iets voor half 4 gedronken en daarna rustig slapen. Dat mag hij nog wel tot een jaar blijven doen van mij 😎

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

🥳🥳🥳🥳🥳🥳

3 maanden geleden

Ik heb manlief laten uitslapen tot 9 uur. En hem nu naar de bakker gestuurd met draagzak, kleuter en peuter. Kan ik ff lekker in mn eentje aanrommelen thuis

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Niceeeee!!!!