615 Reacties
3 maanden geleden
De dag starten weten dat de laatste antibiotica is geweest!!!
De dokter had ons antibiotica voorgeschreven voor een nierbekkenontsteking die ze na 6 dagen dus helemaal niet had… wat een bende is die troep. 7 dagen lang hele dag door diarree met kapotte billen als gevolg. Vandaag is eeen goede dag!
3 maanden geleden
Een week lang wou de kleine geen contact dutje doen, maar hij slaapt alweer een half uur op mijn arm🥰🥰😍😍
3 maanden geleden
Een super nacht gehad! Even na 9 gedoucht met de kleine, om 21:50 gevoed, rond 22:00 sliep meneer
En hoe laat werd ie weer wakker?
5:45😍
Gewoon bijna 8u😱
Normaal zat daar zeker 1, vaak nog 2 voedingen tussen
Ik ben een blij mens🥰 denk dat de chiropractor behandelingen aan slaan, hij oogt ook al zoveel ontspannender, we zijn er nog niet op dat stuk, maar het word al wel beter!
En ook nu, zeker 20min in de wipstoel geslapen, werd ff wakker, onrustig, boertje, en slaapt nu weer heerlijk in mn armen 🥰
3 maanden geleden
Na wat rommelige dagen eindelijk even de rust gevonden om een dagje te gaan varen! (Waarschijnlijk ook de laatste van het seizoen, dus extra genieten)
3 maanden geleden
Onze zoon -meester der trut dutjes- slaapt al 2 uur (!!!) in zijn bed 😱
Die gaan we vaker op zijn buik leggen. 😅
3 maanden geleden
De kleine wou een hele week geen contact dutjes meer doen😢
Maar vandaag al dutje nr 4 op mijn arm🥰💙 oh wat geniet ik intens van dat slapende gezichtje, want slapen was ook een hele week een enorm groot drama. Hopen dat dit ook positief is voor een nachtrust voor mij en dat hij dus wat minder vaak komt
3 maanden geleden
Heerlijke fietstocht door de duinen met onze kleine mannen in de ene bakfiets, en ons meissie in de andere. Zij heeft er weinig van meegekregen, zo heerlijk lag ze steeds te slapen. Tussendoor eruit voor een lunch op het terras, en spelen in de duinen. Wat een cadeautje, zo'n dag ☀️ Al is mn achterste niet meer gewend aan 35 km fietsen... 🫣😂
3 maanden geleden
Vanmorgen heerlijk buiten gezeten met het kraambezoek. Mn vriend is vanaf 12 uur naar een festival. En ik ben met de 2 kids heerlijk naar de camping geweest bij mn ouders. Heb ik met de peuter , mn broer, schoonzus en hun tweeling van 9 maanden gezwommen. En hebben we afgesloten met Chinees 😁 Nu beide kids in bed en lekker met een wijntje op de bank 😍
3 maanden geleden
Reactie op Annemiek33
Heerlijke fietstocht door de duinen met onze kleine mannen in de ene bakfie ...
Oooh ik kan niet wachten tot wij dit ook kunnen🥰
3 maanden geleden
Jemig, wat een absurd lekkere dag was dit.
Vanmorgen had ik lekker een beetje uitgeslapen, na de tweede fles lekker even knuffelen en kletsen. Toen lekker wassen en aankleden en ging Lina weer lekker naar bed.
Ik ben toen gaan opruimen en rommelen, had net m’n lunch op en toen was ze weer wakker. Na de fles naar m’n zus gegaan en lekker naar de stad gewandeld. Was natuurlijk heeeeerlijk weer, super van genoten!
Terug bij m’n zus thuis weer flesje en even knuffelen en daarna heeft ze bijna een uur in het midden van de kamer op een kleed om zich heen gekeken en gekletst. Zo konden wij lekker rustig even eten.
Na het eten lekker naar huis, in bad en zwaar vermoeid maar voldaan een flesje gedronken. Daarna is ze heeeeeeeerlijk gaan slapen!
Ik ging toen nog lekker even m’n keukenkastjes opruimen én ik had nog een About You bestelling met nieuwe blouses! En had vanmiddag in de stad ook al een nieuwe broek gescoord… 😇
Echt een geslaagde dag!
Oja, m’n poppie heeft ook geen huiluurtjes gehad vandaag. ☺️
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Owwww en ze was zo lekker in slaap gevallen na de fles vanmiddag, toen ze e ...
Heerlijk zo😍 leuk speldje🤪
3 maanden geleden
Wij zijn lekker op de camping en daar is het dus behoorlijk fris. Kennelijk houdt de babe ervan. Want hij heeft 4,5 uur achter elkaar geslapen. In de kinderwagen ipv op mij!! En het was toch al donker en koud dus ik ben op dezelfde tijd gaan slapen. Het voelt voor mij alsof de dag mag beginnen na 4,5 uur slaap! Wat heerlijk!
3 maanden geleden
Reactie op kich
Wij zijn lekker op de camping en daar is het dus behoorlijk fris. Kennelijk ...
Oh heerlijk als ze dan goed slapen. Wij zijn gisteren ook op de camping aangekomen voor een vakantie en heerlijk genieten om haar hier actief te zien
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja hè 😜
Goed nieuws, gisteren was ik aan het appen met de eigenaresse van ...
Oehhh, ik ga dan zeker weer wat bestellen!
3 maanden geleden
Wilde ik gisteren nog een heel topic plaatsen over "Ik snap mijn kind niet en ik voel me zo eenzaam soms"..
Baby had een gigantische off-day gisteren (en daardoor ik dus ook) en dan twijfel ik aan alles, we doen het niet goed, we begrijpen hem niet goed genoeg, m'n kind is alleen maar ontevreden..
Vandaag was hij eigenlijk voorbeeldig 🤭
Kinderverjaardag, één grote chaos, herrie, alles..
En op 1 klein huilbuitje na was die van ons zowat de braafste van het stel.
Lekker in de draagzak een paar hazenslaapjes gedaan, super lief kereltje geweest vandaag!
3 maanden geleden
Op dit soort momenten ben ik zo verliefd op mijn man! 🩵
Baby wil niet slapen, dan kunnen we 100 dingen proberen en na de 88e ben ik er wel soms klaar mee. 🤭
Dan gaat hij er naartoe, doet exact hetzelfde als wat ik al geprobeerd heb, maar dan met een frisse dosis geduld.
En of het wel of niet werkt, hij helpt me ermee en probeert baby zo rustig mogelijk te krijgen, met alle maniertjes die we kennen.
3 maanden geleden
Lina heeft net driekwartier op de speelmat van de kat gespeeld, ze heeft de muis heel vaak gevangen. 😂
Je moet een beetje creatief zijn bij oma thuis, ivm hygiëne maar even in een deken gewikkeld en m’n moeder is dan meteen zo heftig dat ze op kindeke Jezus moet lijken. 😅