615 Reacties

3 maanden geleden

Heerlijk op vakantie op de camping. Vanochtend kind helemaal ingepakt en lekker onder de luifel ontbeten terwijl ze in haar stoeltje erbij zat te lachen en spelen. Hond uitgelaten met haar in de draagzak. Zoooo mooi om te zien hoe ze nieuwsgierig haar hoofd omhoog houdt om het bos te ontdekken

3 maanden geleden

Dat je je kleintje uit bed haalt voor de laatste voeding en je eerst even gaat knuffelen. Zij slaapt ongestoord verder maar begraaft wel haar hoofdje helemaal in m’n nek. Ik kan wel huilen! Wat een liefde, wat een rijkdom ♡

3 maanden geleden

S ochtends de luier gaan verschonen en onze kleine begint heerlijk te lachen en contact te zoeken op het aankleed kussen🥰

3 maanden geleden

Borstvoeding geven en dat ze dan met 1 knuistje je bh vasthoudt. Weet niet waarom, maar hiervan smelt ik echt helemaal weg

3 maanden geleden

Reactie op Frnzz

S ochtends de luier gaan verschonen en onze kleine begint heerlijk te lache ...
Jaaa dit is hier ook echt het favoriete moment! 😍

3 maanden geleden

In de nacht het advies krijgen niet teveel te doen zodat ze weten dat het nacht is, maar dan zo'n mega glimlach krijgen na een huildag❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Jaaa dit is hier ook echt het favoriete moment! 😍
Zo leuk hè! Babs is vandaag 7 weken en trakteert ons steeds meer op lachen 😍 en bij elke lach ontplof ik zo wat van liefde haha. De interactie doet mij ook zo goed ❤️🤩

3 maanden geleden

Voor degenen die schermtijd (nog) niet zo nauw nemen: "Hey Bear Sensory" op YouTube is hier een dikke hit! Kan ik mooi ff ontbijten🤭

3 maanden geleden

Goed. Ik dacht babe is 9 weken. Sprong 2 bijna voorbij. Ik probeer het gewoon. Fuck it. Heb hem wakker in bed gelegd. 2 keer speentje terug gestopt en hij slaapt gewoon! Zal vast maar een hazenslaapje zijn en eenmalig. Maar ben toch trots 😅

3 maanden geleden

Reactie op kich

Goed. Ik dacht babe is 9 weken. Sprong 2 bijna voorbij. Ik probeer het gewo ...
15 minuutjes heeft het geduurd. Ach ja

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Voor degenen die schermtijd (nog) niet zo nauw nemen: "Hey Bear Sensory" op ...
Ik pak alles aan wat werkt!

3 maanden geleden

Reactie op kich

Hier precies hetzelfde. 😅 ach ja, er zit al verbetering in ten opzichte van niet in eigen bed slapen overdag 🤪

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier kijkt hij Jurassic world mee met de oudste 😂 of Bluey

3 maanden geleden

Reactie op kich

Toch een begin 🥳

3 maanden geleden

In het ziekenhuis te horen gekregen dat alles goed gaat met m’n zoontje! 🤗 En het is me gelukt het onderstel van de kinderwagen in te klappen 😅

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Haha jup hier Bumba!

3 maanden geleden

Oh ik kwam deze net tegen. Tranen met tuiten, zo raak en gelijk naar boven gelopen om de kleine een kus op z’n hoofdje te geven terwijl hij sliep. 🥹 ‘’Het is 9 maanden geleden mama, En eindelijk zijn we er nu. Samen, van huid tot huid, De troost van je hartslag is nog zo dichtbij. Het was een lange weg mama, Je hebt zoveel voor me gedaan. Je lichaam opofferen, je slaap, je alles, Allemaal om me veilig in je buik te laten groeien. Het is nog niet het einde mama, We zijn nog maar net aan het begin. Ik heb nog steeds elk deel van je nodig, In het licht van dagen en nachten van donker. Het is allemaal zo groot hier mama, En ik ben nog nergens zeker van. Ik vind het geweldig dat je nog steeds dicht bij me bent, Jij bent mijn gepersonaliseerde vangnet. Het is meedogenloos wat je doet mama, Ik ben klein en heb zoveel nodig. Maar vooral heb ik jouw liefde en veiligheid nodig, Je ademt, je huid, je aanraking. Het is veel voor mij op dit moment mama, De buitenwereld is allemaal zo nieuw. De geuren, de gezichten, de geluiden, Maar mijn favoriete ding van alles ben jij. Het is een nieuwe reflectie, ik ken mama, Voor jou maar niet voor mij. Weet je nog dat ik je niet eerder kende, Maar jij van nu is perfect, dat is alles wat ik zie. Soms is het niet makkelijk mama, Ik weet dat het moeilijk voor je kan zijn. Het voeden, het genezen, de rauwheid, De pure overweldiging van al het nieuwe. Het is ok als jij ook huilt mama, De tranen zijn niet alleen van mij. Er is veel aan de hand voor ons beiden, tegelijk, Het is ok om ze tegelijkertijd af te schudden. Het zal allemaal te snel gaan hoor mama, Ik zal niet altijd zo klein zijn. Ik heb je elke dag minder nodig, En de tijd, hoewel traag, zal niet echt rekken. Jij bent het die me hier gebracht heeft mama, Vergeet niet hoe capabel je bent. Je kunt je nu zwak en onstabiel voelen, Maar echt mama, je bent zo ver gekomen. Het is een dag tegelijk oké mama? Laten we het samen uitzoeken. We zijn al maanden een team, We weten allebei dat we alles aankunnen. Het is nu zo’n bijzondere tijd mama, Dit tweede hoofdstuk in ons verhaal. En niets voelt beter voor mij, Dan je mijn leven te geven, voorlopig, in vertrouwen. “

3 maanden geleden

Reactie op mbaten

Oh ik kwam deze net tegen. Tranen met tuiten, zo raak en gelijk naar boven ...
https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/ doet me denken aan deze, al zo vaak bij gehuild 🥺

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/ doet me denken aan dez ...
Jaaaa die ken ik😭😭😭

3 maanden geleden

Oke klinkt gek voor heerlijke momenten, maar omdat ik zó trots op haar ben toch hier. De hele ochtend onder de pannen geweest met onze peuter, ze was gisteren van de schommel gevallen en bleef pijn aan haar pols houden. Huisarts, foto in het ziekenhuis, gipskamer van de seh. Ze deed het zó goed. Liet alles over zich heen komen, wekte netjes mee met alles wat nodig was. Zo ontzettend knap! ❤️