615 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke klinkt gek voor heerlijke momenten, maar omdat ik zó trots op haar ben ...
Gebroken dus? 😩🥺

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/ doet me denken aan dez ...
Huuuiiilen… toevallig ligt ze nu in m’n armen te slapen. Had haar naar bed gebracht en ik was aan het rommelen in huis. Babyfoon was stil dus dacht dat ze allang al sliep. Moest even in haar kamertje zijn en toen bleek ze nog wakker te zijn, ze had me gespot en kreeg een oogverblindende lach. Ging even naast haar zitten en ze bleef me maar lachend aankijken… m’n lieffie ♡ Dat vroeg om knuffelen, dus nam haar weer lekker mee om op de bank te kroelen. Inmiddels allang in slaap gevallen. En ik zit hier met tranen over haar wangen!

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Gebroken dus? 😩🥺
Ja, arm ding. Maar het verbaast me niet. Ze kan zo lekker (en soms lomp) buiten spelen dat we ons vorig jaar al afvroegen wanneer we met haar bij de seh voor een gebroken arm zouden zitten 😬 En heel eerlijk, dit liever dan een kindje wat alleen maar stilletjes in een hoekje zit 😅

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ja, arm ding. Maar het verbaast me niet. Ze kan zo lekker (en soms lomp) bu ...
Ja, eens.. Maar niet minder sneu 😕 Fijn dat ze het zo stoer deed! Veel beterschap voor haar! 🧸

3 maanden geleden

Contactdutjes met de peuter en baby tegelijk 🥹🥰 zo veel liefde!

3 maanden geleden

In de schommelstoel zitten met een slapende baby en op de achtergrond horen hoe de 3 jongens beneden de boel afbreken bij papa. Ik blijf nog even zitten, Godspeed papa!

3 maanden geleden

De kleine man had de hele dag nog geen poepluier en enorme krampjes. Net tijdens het eten was het raak🥳 tot aan de nek erin, maar hij is het kwijt!☺️

3 maanden geleden

Lina mocht even toekijken hoe ik aan het douchen was. Ik was veel te lang bezig voor dat arme kind en was gelukkig klaar, voordat ze echt verdrietig werd. Lekker samen in pyjama op de bank geploft en lekker knuffelen. Knuffelen werd voor haar slapen, kan ik even rustig het nieuws kijken! ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina mocht even toekijken hoe ik aan het douchen was. Ik was veel te lang b ...
Hier ligt ook eentje in pyjama op mijn arm terwijl ik serie kijk 🥰 me vriend is weg en ben vergeten een lamp aan te doen🤣 dus zitten zo in het donker🤭🙈

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hier ligt ook eentje in pyjama op mijn arm terwijl ik serie kijk 🥰 me vrie ...
Hahaha 😂😂 💡

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/ doet me denken aan dez ...
Ik lig in bed naast de kleine, de tekst maakt me zo emotioneel 🥺 Heb net op de terugweg in de auto ook zitten janken omdat ik zo blij ben met m’n meissie. Unconditional love 💕

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ik lig in bed naast de kleine, de tekst maakt me zo emotioneel 🥺 Heb net o ...
Heb vandaag ook al een paar willekeurige traantjes gelaten omdat ik zo van haar hou 😭 wat een liefde hè

3 maanden geleden

Baby ligt bij mij te slapen terwijl dreumes naast ons met zijn nieuwe gereedschapskistje speelt 🥹🩵

3 maanden geleden

Reactie op Immie26

Heb vandaag ook al een paar willekeurige traantjes gelaten omdat ik zo van ...
Ben ook al 2 dagen helemaal emotioneel. Dat gedichtje kon ik niet eens aflezen door de tranen 🥹. Dacht dat het hele labiele wel voorbij was maar nee haha. Bijna overweldigend al die gevoelens nu, maar zo mooi en fijn tegelijk 🥰

3 maanden geleden

😭🥹🩵

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

😭🥹🩵
Wat goed! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

Wat goed! 🥰
Echt fijn dat ze ons zo op de hoogte houden. Met foto's en updates over z'n dutjes, luiers, flessen.. Dan heb ik er iétsje minder hartzeer van.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Echt fijn dat ze ons zo op de hoogte houden. Met foto's en updates over z'n ...
😭

3 maanden geleden

Sorry voor de spam trouwens 🤣 Maar ik ben echt zo trots op die kleine! 🥺

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Sorry voor de spam trouwens 🤣 Maar ik ben echt zo trots op die kleine! 🥺
Lekker delen meid 😘