615 Reacties

3 maanden geleden

Op dinsdag gaat de oudste altijd naar de opvang. Hij was helemaal blij vanmorgen dat hij weer met z'n vriendjes kon spelen en zo heb ik een dag alleen met de baby 馃グ Lekker even de stad in geweest, nieuwe broek gekocht, ergens gaan lunchen en toen weer naar huis. Ik kreeg nog een dikke glimlach terwijl hij in slaap viel aan de borst en nu slaapt hij lekker in z'n bedje 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Sorry voor de spam trouwens 馃ぃ Maar ik ben echt zo trots op die kleine! 馃ズ
Love de spam. Heerlijk toch! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Op dinsdag gaat de oudste altijd naar de opvang. Hij was helemaal blij vanm ...
Ik miste hem, dus nu ligt ie op mij te slapen 馃檴

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik miste hem, dus nu ligt ie op mij te slapen 馃檴
Haha ohhh ja mijn baby slaapt sinds gister overdag ook in z鈥檔 bedje en ik vind het niks aan 馃槀. Mis hem z贸. Maar goed hij slaapt nu wel beter dan als ik hem beneden houd.. maar de verleiding is zo groot om hem er uit te halen 馃槆馃檲. Straks als hij wakker is gewoon even extra lang knuffelen 馃グ

3 maanden geleden

Haha ohhh ja mijn baby slaapt sinds gister overdag ook in z鈥檔 bedje en ik v ...
Saai h茅 馃槀 Op alle andere dagen is op me slapen bijna onmogelijk ivm de peuter, dus op dinsdag neem ik het er maar van!

3 maanden geleden

Ondertussen lekker aan de wandel met de hond met de baby slapend in de draagzak. Dit is op letterlijk 1 minuut lopen van m'n huis, zo fijn 馃グ

3 maanden geleden

Haha ohhh ja mijn baby slaapt sinds gister overdag ook in z鈥檔 bedje en ik v ...
Ik heb net weer een dutje in eigen bed geoefend. Hij heeft er 1,5 uur in gelegen en 2x 15 minuten geslapen. Niet gehuild ofzo. Maar steeds wakker tussendoor en rond koekeloeren. Was best trots! Nu ging ik hem voeden en is ie als een blok in slaap gevallen aan de borst 馃グ

3 maanden geleden

Wat een fijn topic 馃グ Ik geniet momenteel heel erg van de wandelingen met mijn dochter. Gisteren heeft ze vanuit de kinderwagen lekker rondgekeken en toen ze moe werd viel ze zonder ook maar een kik te geven in slaap. Trotse mama hier 馃榿

3 maanden geleden

Wat begon als de dag van hel met huilbuien, kotsen en de kak tot aan haar rug.. Is toch best een prima dag! In de wachtkamer bij de fysio is ze al heerlijk in slaap gevallen, hopelijk blijft dat zo tijdens de behandeling.. 馃お

3 maanden geleden

Hebben jullie dat ook, dat je kleintje z'n ogen helemaal weg draait zodra hij z'n tempel in je mond heeft? Alsof hij een shot hero茂ne krijgt 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Hebben jullie dat ook, dat je kleintje z'n ogen helemaal weg draait zodra h ...
Jaaa! Vreselijk haha, gisteren gingen ze ineens zo hoog dat ik er gewoon van schrok, dacht die word niet goed馃ゲ hij doet t altijd wel tho, echt niet normaal, gisteren was t miss extra heftig omdat ie moe was en net had gedoucht, een opluchting van he he eindelijk misschien?馃馃槀

3 maanden geleden

Reactie op kich

Ik heb net weer een dutje in eigen bed geoefend. Hij heeft er 1,5 uur in ge ...
Lina kan ook zo heerlijk wakker in bed liggen. Dan ligt ze maar om zich heen te turen, vind dat zo schattig 馃き

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Zo valt die van mij altijd in slaap. Niet om aan te zien!

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Nou, slecht dat ik zo denk en het zeg, maar soms draaien die ogen op een bepaalde manier weg alsof ze bezeten is.

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

Nou, slecht dat ik zo denk en het zeg, maar soms draaien die ogen op een be ...
HAHHAA ik wilde net al een opmerking maken over de exorcist maar twijfelde of ik dat wel kon sturen 馃槄馃槄馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik wil niet weten wat jij met z鈥檔 tempel in je mond bedoelt馃槣馃槣馃槀馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

HAHHAA ik wilde net al een opmerking maken over de exorcist maar twijfelde ...
Hahhahahaha ik heb ook zulke gedachtes hoor als ik die ogen van haar zie draaien. Of half open met slapen. Ook eng.

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Hahhahahaha ik heb ook zulke gedachtes hoor als ik die ogen van haar zie dr ...
Haha doodeng. Wat dacht je dan van die ogen als ze wakker is op de camera in de nachtstand 馃槀馃槀馃槀馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha doodeng. Wat dacht je dan van die ogen als ze wakker is op de camera i ...
Had er laatst een foto van gemaakt maar dan gaat dat hoofd heen en weer en dan met die lichtgevende ogen. Brrr 馃槀馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha doodeng. Wat dacht je dan van die ogen als ze wakker is op de camera i ...
Whahahahah ja net katten. En idd dat hoofdje heen en weer. Plaatje compleet