615 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Whahahahah ja net katten. En idd dat hoofdje heen en weer. Plaatje compleet ...
Hahahahaa Jaa 😂😂👻

3 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik wil niet weten wat jij met z’n tempel in je mond bedoelt😜😜😂😂
Hahaha ik lees het nu pas. Je tepel in z'n mond heeft dus. Slaapgebrek 😂

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Had er laatst een foto van gemaakt maar dan gaat dat hoofd heen en weer en ...
Oo op deze manier zijn ze toch net zo'n pop die in de nacht opeens naast je bed staat met een eng stemmetje. 'mama, mama....' 😂 (absoluut niet beledigend bedoelt naar je dochtertje natuurlijk!! Prachtig meisje)

3 maanden geleden

Van naar altijd samen naar bed gaan voor de laatste voeding naar net voor het eerst mijn dochter alleen boven op bed gelegd. Het was huilen en het heeft drie kwartier troosten gekost maar ze slaapt🙏🏻. Hopelijk slaapt ze straks na de avond voeding ook weer lekker door☺️ trots op mezelf voor het doorpakken!

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Oo op deze manier zijn ze toch net zo'n pop die in de nacht opeens naast je ...
Hahaha neeee snap ik! Maar dat vind ik dus inderdaad ook 😂

3 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik wil niet weten wat jij met z’n tempel in je mond bedoelt😜😜😂😂
Tempel, hahahahahaha. 02.42 uur en ik lig in bed hardop stuk te gaan 😂

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Had er laatst een foto van gemaakt maar dan gaat dat hoofd heen en weer en ...
OMG, jaaa! Soms schieten er ook gedachtes bij me naar binnen dat je dan bijv. een eng figuur/monster met lange klauwen je baby ziet pakken. Of een eng gezicht voor de camera. Nu zit ik hier, midden in de nacht, mezelf bang te maken 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

OMG, jaaa! Soms schieten er ook gedachtes bij me naar binnen dat je dan bij ...
En nu moet ik plassen en durf ik niet. En dat moet een moeder voorstellen 😭 Ben soms net een klein kind 😰

3 maanden geleden

8.5 uur tussen de voeding. We zitten nu op het tijdstip dat ik haar nog kan voeden voor ik weg moet straks voor werk.

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

OMG, jaaa! Soms schieten er ook gedachtes bij me naar binnen dat je dan bij ...
Gaaaasst. New fear unlocked 💀

3 maanden geleden

Reactie op Guchi

En nu moet ik plassen en durf ik niet. En dat moet een moeder voorstellen � ...
Hahahaha ik ben echt precies zo 😂😂

3 maanden geleden

Na de voeding de kleine een beetje in slaap wiegen. Dan kijkt ze me zo intens aan heel de tijd en zie haar oogjes steeds slaperiger worden, dan zo’n mini reflex lachje ❤️ kan wel janken zoveel liefde

3 maanden geleden

Baby heeft geslapen van 00:00 tot nu 07:30. Papa en mama uit reflex wakker om 3 en 5 😂. Fijn dat er iig iemand de nacht doorgeslapen heeft haha

3 maanden geleden

Tweede nacht oprij dat ze 7 uur tussen de voeding laat en daarna mega vrolijk wakker wordt 😍

3 maanden geleden

Baby heeft geslapen van 00:00 tot nu 07:30. Papa en mama uit reflex wakker ...
Ah fijn is dat he 🤣 ik ben ook standaard ergens tussen 3 en 5 wakker, of in het ergste geval slaap ik vanaf die tijd niet meer. En de baby slaapt lekker verder 👍😂

3 maanden geleden

Ik dacht dat de rare opmerkingen wel voorbij zouden zijn na m’n zwangerschap.. Gister zegt de fysio bij het zien van mijn dochter; Zo! Die heeft wel een bol gezicht voor een kindje van 8 weken.. Ik loop daar toch ook niet binnen met de opmerking dat hij/zij een oude kop heeft voor iemand van die leeftijd 🙄

3 maanden geleden

M'n neefje van 1,5 is vandaag hier. Uitspraken tot nu toe: "Hoppaaaa!" als ie weer iets op de grond gemeten heeft "Mauww? 🤷🏻‍♂️" als ie de kat zoekt "Tientje" (= kindje), als het over de baby heeft. En "Tientje Bah" toen de baby een poepluier had. "Aaaai" toen hij met z'n handen door de box stak. En "Mama", zo heet niet alleen mama, maar ook oma en ik.. Ach, kan ik vast wennen voor als Moos begint met praten 🥰

3 maanden geleden

Reactie op dominiquevb90

Ik dacht dat de rare opmerkingen wel voorbij zouden zijn na m’n zwangerscha ...
OMG ik had dit met de intake van het CB. Komt die vrouw hier thuis, ik als labiele, kersverse mama natuurlijk super trots op m’n baby. ‘Nou! Dat is een lekkere Hollands welvaren’ of iets in die geest en idd dat ze al een lekkere bolle ‘toet’ had. Heb sowieso al een hekel aan t woord toet. Maar goed. Oprotten met je bek en zeg gewoon dat ze mooi is.

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

OMG ik had dit met de intake van het CB. Komt die vrouw hier thuis, ik als ...
Ook echt helemaaal niet het goede moment om zoiets te zeggen! 🥲 Precies! En ook al vind je m’n baby niet mooi en meer iets weghebben van Smeagle.. Ook ok, maar zeg gewoon even dat ik een prachtig kindje heb 😂

3 maanden geleden

Reactie op dominiquevb90

Ook echt helemaaal niet het goede moment om zoiets te zeggen! 🥲 Precies! ...
Ja precies dat 😂