615 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op dominiquevb90
Ook echt helemaaal niet het goede moment om zoiets te zeggen! 🥲
Precies! ...
O jaaaaa die vrouw van cb zei ook dat ik een ‘kleine dikkerd’ heb. Dacht ook meteen ga mijn baby niet fatshamen! Ligt bij mij wat gevoelig ook, omdat ik overgewicht heb 😅. Sommige mensen hebben geen filter hè … trouwens van het weekend ook nog. De naam die we voor onze zoon hebben wordt ook wel eens aan meisjes gegeven. Was de vraag of wij bewust een en ik citeer ‘lhbtq abc naam’ hadden gegeven. Want ‘ tegenwoordig maakt het allemaal niks meer uit en is niemand meer normaal’. PARDON?! Zo bekrompen. Maar uhhh dit is het heerlijke momenten topic dus moet eigenlijk in de klaagmuur 😂
3 maanden geleden
O jaaaaa die vrouw van cb zei ook dat ik een ‘kleine dikkerd’ heb. Dacht oo ...
Whahaha, oh helemaal mijn schuld ook.. 😂 Slechte nacht gehad en niet heel scherp..
Maar bizar, mensen denken dat ze tegenwoordig alles maar mogen zeggen.
On topic; ondanks mijn slechte nacht, had madame wel een hele goede nacht en kwam ze maar 1 keer tussendoor voor een voeding 🥰
3 maanden geleden
Ohhhh die, soms al ondeugende, lachjes... 🥰
Onze kleine meid werd vanmorgen om 5.30 wakker, even aan de borst wat gedronken en toen viel ze weer in slaap dus hop weer in bedje en het licht uit. Na 5 minuten hoorde ik wat brabbeltjes dus toch het licht weer aangeknipt. Zitten 2 giga ogen me aan te kijken en heeft ze een stralende glimlach om haar mondje. Het duurde even voordat ze echt in slaap viel maar was het waard haha🥹💖
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
OMG ik had dit met de intake van het CB. Komt die vrouw hier thuis, ik als ...
Dat "hollands welvaren" is hier ook zo ongeveer de meest gehoorde zin, vooral de wat oudere generatie zegt dat steeds 😅 Of "bollewangenhapsnoet", ook al meerdere keren gehoord. Ik weet nooit zo goed hoe ik daarop moet reageren.. 😂
3 maanden geleden
Reactie op MD999
Vgm zeggen mensen dat tegen alle baby’s die aan het groeien zijn. Ik heb ei ...
Jaaa, I love die bolle wangetjes 💕 Niks kust zo lekker als die spekarmpjes, beentjes en wangetjes 😍 Hier onze "bollewangenhapsnoet". Brb, even in bijten.. 🤩
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
OMG ik had dit met de intake van het CB. Komt die vrouw hier thuis, ik als ...
Mijn dochter is met 4,6 kg geboren. Mijn moeder zei alleen maar ochhh klein Spekkie... klein dikkertje. Heb dr vriendelijk verzocht er mee op te houden. In mijn ogen is ze de knapste
3 maanden geleden
100cc rustig in 20 min gedronken met een oefenflesje, voor het laseren van zn tongriem en lipbandje was hij na 60cc bekaf. Zo mooi om te zien dat het effect heeft!
3 maanden geleden
Kleine is voor het eerst rustig in slaap gevallen in de draagdoek! ✨ Wat een genot
3 maanden geleden
Whoee met een enquête een cadeaubon van 50euro gewonnen😍 die besteed ik aan iets voor mezelf ipv voor de kleine. Even mezelf verwennen, want dat is ook wel weer nodig
3 maanden geleden
Deze hadden jullie nog tegoed.
Met baby in de draagzak en m'n neefje te voet (wel aan de hand op plekken waar verkeer kwam), lekker door de plassen, de hond uitgelaten vanmorgen.
We kwamen langs kippen en een koe, er vloog nog een "tie tui" over, er kwam een grote vrachtwagen voorbij, zo simpel kunnen kleine uitjes dus zijn. 🫶🏼
Met z'n allen lekker even er tussen uit de buien door!
3 maanden geleden
Pfff Jezus, was ben ik belachelijk gelukkig met m’n kleintje.
Einde van de middag gingen we naar m’n zus en hadden daar gegeten. Tijdens het eten had ze weer heeeeerlijk gespeeld en net bij thuiskomst was ze wat aan het mopperen. Logisch want ze was al vanaf half 5 wakker.
Ik heb gauw even m’n dingetjes gedaan, die nou eenmaal bij thuiskomen horen. Toen zijn we lekker pyjamaatje aan gaan doen en plofte we op de bank om nog even te knuffelen.
Althans… dat was mijn intentie. Die lieverd raakte m’n arm aan en viel meteen in slaap.
Dus nu zit ik hier, belachelijk gelukkig naar m’n kindje te kijken. 🥹
3 maanden geleden
Wij hadden alle drie een baaldag (man, zoontje en ik) maar nu lig ik met m’n zoontje op m’n borst nadat-ie met m’n man had gedoucht en vind ik dit toch wel heel erg mooi en ontzettend fijn 🥰
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Precies 12 weken. Vanochtend moesten we naar het cb:
59.4 cm en 6250 gram. ...
Oh wij hebben ze pas begin november (vandaag 11 weken). Wat een bikkel 😍
3 maanden geleden
Oh wij hebben ze pas begin november (vandaag 11 weken). Wat een bikkel 😍
Ja bij ons was er ook verwarring over, want ze zetten 'm normaal pas vanaf 3 maanden (is vlgd week vrijdag).
Maar omdat hij dinsdag bij de opvang start, wilde ik hem al gevaccineerd hebben (was een kronkel in mijn hoofd hoor 😅).
Dus toen kwamen we daar en toen zei die meid "Oh, ja, maar eigenlijk mag dat nog niet"
Zaten we mooi voor Jan Snot bij die afspraak.
Heeft ze het eea opgezocht en overlegd met collega's, bleek dat kindjes minimaal 12 weken moesten zijn.
En da's preciés vandaag 🤣👌🏼