615 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ontopic: ik word gewoon een beetje emo als ik zie hoe ontspannen ons kleine ...
Wat geweldig dat je dat hebt kunnen doen voor hem 🧡

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Wat geweldig dat je dat hebt kunnen doen voor hem 🧡
Zeker weten! En tegelijkertijd verdrietig dat dit soort dingen alleen zijn weggelegd voor kindjes met ouders die wat meer te besteden hebben omdat er zo'n prijskaartje aan hangt. Dit zou gewoon in het basispakket moeten zitten.

2 maanden geleden

Na 2 helse eerste nachten, hadden we 2 super nachten. De kleine man groeit als kool! De borstvoeding kwam nier goed op gang door alle spanning, maar sinds gister voer ik hem dus slagroom tiet☺️🥰 hij is zo tevreden en weer op geboortegewicht💙

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ontopic: ik word gewoon een beetje emo als ik zie hoe ontspannen ons kleine ...
Ik mag woensdag heen. Ga eigenlijk preventief, al heeft ze ook wel krampjes… ben benieuwd hoe ze is na een bezoekje 🩷

2 maanden geleden

Sinds gisteren krijg ik soms, als ik van alles aan het vertellen ben aan haar, een enorme lach icm stralende oogjes! Mijn hemel wat kan je toch een enorme liefde voelen, het is niet te beschrijven ♡

2 maanden geleden

Uitgerust wakker worden terwijl iedereen nog slaapt en daardoor lekker in alle stilte kunnen ontbijten ❤️

2 maanden geleden

Wakker worden en naast je kijken ..... daar ligt er eentje in de co sleeper me aan te kijken🩵 zo nog maar even lekker knuffelen voor we naar beneden gaan

2 maanden geleden

Zoontje van 6 weken heeft vannacht geslapen van half 12 tot half 7 🤩 Wat is het toch heerlijk om een nacht door te kunnen slapen

2 maanden geleden

Wanneer die kleine man toch al mega sterk is en zijn hoofdje al goed kan optillen 😍🤩

2 maanden geleden

Lig nu heerlijk met z’n drieën op bed. Papa en baby de oogjes dicht en mama kan alleen maar kijken naar haar mooie mannen ❤️ wat een rijkdom

2 maanden geleden

Vanochtend bij cb geweest en alles was prima ze is juist sterk zo kan haar hoofd al een tijdje omhoog houden. (Langer dan ze wouden zien) dus wij zijn helemaal blij🥰🥰

2 maanden geleden

Zoontje is nu een maand oud en ik heb me de afgelopen tijd best schuldig gevoeld over dat ik nog niet echt een connectie met hem voelde. Sinds vandaag voel ik eindelijk die intense liefde die ik ook van mijn oudste kindje ken ❤️

2 maanden geleden

Mijn kleine engeltje is zó gek op badderen! Andere keren zag je haar vooral genieten en vandaag was het de ene lieve lach, na de andere lieve lach 🩷

2 maanden geleden

Hoe de kleine vent zijn kont optilt en dan een grote mannen scheet laat (broek ook vol natuurlijk) en dan een heerlijk diepe zucht laat of gaat lachen. Zo vader, zo zoon🫣🩵

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mijn kleine engeltje is zó gek op badderen! Andere keren zag je haar voora ...
Ik heb ook zo'n waterratje haha. Heb je samen douchen al eens geprobeerd? Dat is hier favoriet!

2 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Ik heb ook zo'n waterratje haha. Heb je samen douchen al eens geprobeerd? D ...
Heb er al heel vaak aan gedacht maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken 😅

2 maanden geleden

De doperwten in je bh hebben, omdat meneer tijdens het eten ook honger had. Meestal is het voeden en zelf warm eten tegelijk. Maar die doperwten doen het hem🤣

2 maanden geleden

Mijn twee mannen die lekker op de bank een dutje doen. De grote meneer lekker snurkend en de kleine meneer bovenop zijn buik met zn mondje open compleet in dromenland 🥹 zooo schattig kan er uren naar kijken,🥰❤️ ( als de kleine meneer uren zou slapen dan.. dat is nog wel een klein dingetje haha)

2 maanden geleden

Ons meisje die in slaap valt in de Newborn zit van de eetstoel. Dus optillen en naar bed brengen. Bij het optillen komt er dan zo’n heerlijke zucht uit alsof ze wil zeggen: ik heb zo’n zwaar leven🥰. En vorige week tijdens het floaten zitten bewonderen hoe ze met gesloten oogjes lag te genieten van het dobberen.

2 maanden geleden

Midden in de nacht haar broek vol doen en dan bij het verschonen zo'n heerlijke lach laten zien en een brabbel geluidje laten horen 🥰 🩷🩷