615 Reacties
3 maanden geleden
Dat hij om 2:30 zo hard loopt te poepen dat ik zeker weet dat ik nog twee uur wakker ga zijn, hem mega chagrijnig op de verschoonmat leg en hij me dan zo lief aankijkt omdat hij mij zó graag ziet….
3 maanden geleden
Vandaag lekker op de koffie geweest bij een vriendin (die ik ken via de centering zwangerschapsgroep). Onze dochters zijn even oud en we worden volgend jaar misschien wel buren. Het was een heerlijk uitstapje en we hebben het alleen maar over onze lieve kleine meisjes gehad!🙈 zo fijn dat samenhorigheid van moeders in het zelfde schuitje!
3 maanden geleden
Na 3 kwartier onrust, krampjes, scheetjes, 2 borsten, toch in slaap vallen, bovenop me met zijn armpjes om mij heen. 🥰
3 maanden geleden
Vannacht al de derde nacht gehad dat ons meisje na de laatste voeding van half 11 ongeveer doorslaapt tot 7 uur.
3 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Vannacht al de derde nacht gehad dat ons meisje na de laatste voeding van h ...
Heerlijk! Wij hadden vannacht een nacht van 23:30 tot 06:00! 🤩
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Wat heerlijk al die doorslapende kindjes!
Hier ook zo’n moppie die de afge ...
Hier ook rond 20.00 laatste fles. Dan uiterlijk 21.00 in bed en slapend tot volgende ochtend 07.00!
3 maanden geleden
Alleen maar lachen de laatste dagen hier. Verbaas me er nog steeds over hoeveel je van je kind kan houden. Tranen stromen al over mijn wangen als ze naar me lacht 🥹😍
3 maanden geleden
Reactie op ArankaRomy
Alleen maar lachen de laatste dagen hier. Verbaas me er nog steeds over hoe ...
Smelt 🥰
3 maanden geleden
Dat je zit toe te kijken hoe je kind een heel gesprek heeft met iemand met volle bak glimlachen. ‘s avonds ineens een draak die tussen de 2 voedingen weigerde te slapen😞. Kolven en twijfelen over de hoeveelheid was te weinig maar terwijl man uit de koelkast een beetje haalde wat vanochtend gekolfd was kwam ons vrolijke meisje weer tevoorschijn. Ze heeft gigantische last van hangry buien (net als haar mama)
3 maanden geleden
Dit voelt zo rijk. Vandaag intake KDV en eerste prikjes CB. Dus ik wil douchen met ons meisje en ben alles aan het verzamelen terwijl ze in de box ligt. Hoor je allerlei geluidjes uit de box komen🥰
3 maanden geleden
Reactie op Veer27-07
Wanneer de kat weet dat hij niet in de box mag en dan kom je thuis.. hoe ka ...
Hahaha, om deze reden is het babynestje hier inmiddels al het kattennestje geworden. Zij geniet er meer van dan de baby 😂