615 Reacties

3 maanden geleden

De kleine man hier lijkt t te voelen dat ik geen chille dag heb (beroerd, overreden door vrachtwagen gevoel en wat lijkt op opkomende migraine) Hij heeft vannacht gewoon 5&4u tussen voedingen gelaten, en vandaag is ie zoooo chill, heeft eigenlijk de hele ochtend bij mij geslapen en nu ff in de box zodat ik misschien ook wat kan slapen nog Dus daar ff heel blij mee dat hij nu even lekker slaapt❤️

3 maanden geleden

Net klaar met borstvoeding. Meisje rechtop tegen mij aan het hoofd op schouderhoogte voor een eventueel boertje. Gaat ze even goed liggen en krijg ik een hoofdje in mijn nek 🥰. Heerlijk hoe ze na een voeding tegen me aan zit

3 maanden geleden

Zo'n fijne vakantiedag aan het meertje gehad! Borstvoeding ook geen punt. Happy mama

3 maanden geleden

Grasmaaien met de baby in een draagdoek… natuurlijk meteen in slaap gevallen van het geluid van de grasmaaier 😂🙌🏼 heerlijk

3 maanden geleden

Reactie op JJFH

Grasmaaien met de baby in een draagdoek… natuurlijk meteen in slaap gevalle ...
Heb ik met stofzuigen! Huis is nog nooit zo kruimelvrij geweest 😂

3 maanden geleden

Na 2 weken erg aan het oefenen geweest met leren drinken uit een flesje pakt ze ineens de fles!🥳 En vanmiddag 1.5u in dr eigen bedje op dr eigen kamertje geslapen. (In de nacht ligt ze naast mij in de co-sleeper)

3 maanden geleden

Als die 2 mannen lekker buiten zijn in de tent. De oudste met stoepkrijt aan het spelen en de jongste ligt lekker rond te kijken

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Bijna 3,5 uur geslapen, lachend wakker worden en heerlijk genieten van het ...
Wat een dotje. Mag ik vragen waar het leuke truitje vandaan komt?

3 maanden geleden

Reactie op Jnnke

Wat een dotje. Mag ik vragen waar het leuke truitje vandaan komt?
Van feetje! Heb er ook een jurkje van, zo cute ♡

3 maanden geleden

Heerlijke avondwandeling gemaakt met m’n zoontje in de draagzak ☀️

3 maanden geleden

Vanochtend toen we wakker werden was het eerste wat ik zag de glimlach van ons ventje 💕 Zijn eerste pasfoto vandaag genomen (echt, raap me op🥰🥹) Lekker slapen tegen me aan in de draagzak. Zoveel genieten met ons ventje 💙💙💙💙💙

3 maanden geleden

Wanneer je voor het eerst sinds lange tijd (maanden!) zo’n 3-4 uur aan één stuk door hebt kunnen slapen. Tijdens mijn zwangerschap heb ik wel eens nachten gehad, waarbij ik 8 (!) keer eruit moest om te plassen. Maar nu sliep ik rond 23.00 tot 02.30 uur omdat de kleine wakker werd voor haar flesje 🥰

3 maanden geleden

Vannacht kwart voor 11, kwart over 2, 6 uur. Zoooo lekker 🤩

3 maanden geleden

Wakker worden van stuwing en daardoor meteen voelen dat je een lang blok hebt kunnen slapen 😍

3 maanden geleden

22uur, 4uur en meneer slaapt nu nog.... ik ben wakker geworden van een nat 't shirt🫣 dus nu maar in alle rust douchen

3 maanden geleden

De oudste (1,5jr) is zo ontzettend leuk en lief zelf aan het spelen❤️. Lekker de luie stoel in de keuken gezet zodat ik met de baby op schoot/aan de borst lekker naar hem kan kijken. Oudste aan het spelen, baby lekker bij mij aan het slapen. Heeeerlijk aan het genieten van mijn mannetjes ❤️

3 maanden geleden

Geen borstvoeding kunnen geven door een borstverkleining maar de baby wel kunnen troosten aan de borst. Zo toch kunnen genieten van deze bijzondere momenten samen 🥰 Ze ligt al dik een kwartier lekker te sabbelen, heerlijk huid op huid moment!

3 maanden geleden

Vind het zo leuk om jullie genietmomentjes te lezen 🥰. Heb zelf maar weinig van zulke momenten. Vind de newborn fase echt vreselijk zwaar 🫠

3 maanden geleden

Vind het zo leuk om jullie genietmomentjes te lezen 🥰. Heb zelf maar weini ...
Dikke knuffel voor jou! Het wordt beter 🫂

3 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Geen borstvoeding kunnen geven door een borstverkleining maar de baby wel k ...
Ik heb gisteren de lactatiekundige hier gehad en zij heeft hier een sonde met een spuit achtergelaten. Dan kan ik de spuit vol doen met kunstvoeding en het sonde slangetje (die is heeeeel dun), in haar mondje en zo drinkt ze toch soort van aan de borst! Misschien ben je er helemaal niet in geïnteresseerd maar wellicht is het iets voor je ☺️