48 Reacties
4 maanden geleden
Ik had als tip gelezen overal ballonnen in te doen. Dus heb de box opgezet en hier ballonnen in gelegd. Een kat is bang voor ballonnen namelijk. Onze kat heeft 0 aandacht voor de box.
Slaapkamer mag ze niet komen op het moment dus geen angst voor de co sleeper. Anders had ik zelfde methode gebruikt.
We zullen ervaren als de kleine eind van de maand komt of dit gewerkt heeft. Tot nu toe niet. Hebben ook de kat haar spullen niet verplaatst! Wat heel erg belangrijk is, want dat is namelijk van haar
4 maanden geleden
Herkenbaar! Bij onze oudste hebben we voor de geboorte steeds ballonnen in de box gelegd, dat vond de kat vreselijk. In de slaapkamers mocht ze van ons niet komen, dat vonden we niet zo fris.
Omdat ze gewend was dat die ballonnen in de box zaten, keek ze er op den duur niet meer naar om.
4 maanden geleden
Reactie op Rdam 88
Mijn kat ligt steeds in de babywagen 🫣. Heb vervolgens de babywagen helema ...
Probeer ballonnen 😉 spullen gaan naar de kat ruiken. Ballonnen niet. Ff rondje action en het helpt echt
4 maanden geleden
Wij leggen spullen in de cosleeper en de box. T kamertje komt hij toch niet in dus dat hoeft niet haha
Maar opzicht is dit best normaal gedrag. T is nieuw, t ruikt anders dan normaal dus moet zijn of haar geur er aan omdat t hun huisje is.
Onze kat is eerst ook heel bang geweest voor Maud. Maar nu kan ze alles met m haha
4 maanden geleden
Heel simpel. Ballonnen. Sinds de box op staat al ballonnen erin ze zijn er 0 keer in geweest en ook geen interesse in getoond
4 maanden geleden
Hier hielpen de ballonnen niet, daar ging ze tussenin liggen. Nu een hoeslaken erover.
4 maanden geleden
Ehmmm ja hebben wij dus ook, bedje stond er al een tijd, ook met beddengoed ed erin, nooit naar omgekeken en deur van kamertje was dus steeds open en sinds ik het gewassen heb, heeft mevrouw bedacht dat dit een topplekje is. Nu doe ik kamertje maar dicht. Mogen de poezen zometeen ook niet meer in.
4 maanden geleden
Ik heb laken in box en bedje gedaan met bak papier en aluminium foli we hebben 2 katten. Werkt perfect ze kijken er niet meer naar om
4 maanden geleden
🤣 hier nog zo'n baby'tje. Sws slapen mijn katten sinds een tijd niet meer bij ons dus slaapkamer deur gaat gewoon dicht dan heb je dat probleem ook niet, deed ik ook bij m'n 1e. Toen hij naar z'n eigen kamer ging ging de deur weer open.
Ja het was een paar weken miauwen maar het houd vanzelf op. Ik heb er gewoon vuilniszakken in liggen in de woonkamer want er in gaat ze toch wel. Alles wat ze zien denken ze dat het voor hun is 🤣
Maar gek genoeg Toen m'n zoontje geboren was, roken ze alleen aan z'n hoofd en lieten ze alles met rust. Ik zou gewoon niet te spastisch doen er over dat werkt averechts.
4 maanden geleden
Reactie op Ellen765
Ja hier ook last van…
Ik vind t niet zo fijn want wil niet dat hij straks ...
Ik zou het toch moeilijk vinden om nee te zeggen tegen dit snoetje hahaha ❤️ wat een charmeur
4 maanden geleden
Mijn katten komen niet meer op de slaapkamer zolang de cosleeper er staat, heb een folietje op de deur gedaan en daar kunnen ze niet tegen krabben.. heeft even geduurd maar nu begrijpen ze het wel.. de box staat hier al heeel lang in de woonkamer leeg en daar keken ze niet naar om, ook geprobeerd met spullen maar gelukkig vinden ze hun mandjes een stuk interessanter.. benieuwd hoe het is met een kleintje erbij 🤩