9 Reacties

2 maanden geleden

Heb je white noise al eens geprobeerd en/of in de co-sleeper half slapend neer te leggen en er even naast te gaan liggen? Kan mij goed voorstellen dat dit je opbreekt!

2 maanden geleden

Tip: Er staan best veel soortgelijke topics als deze in de geboortegroep. Waarschijnlijk vind je daar tips.

2 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2024/moeite-met-slapen-dm2B450?utm_source=24Baby&utm_medium=app

2 maanden geleden

Ik heb zelf het idee dat de manier van wegleggen ook nog kan uitmaken. Hier helpt het bijv om nog even dr bips stevig vast te houden en licht op te tillen en dan als ze ook in bed echt ligt te slapen langzaam los te laten dat ze niet schrikt. Wellicht kun je met dat soort dingen nog wat experimenteren? Haha soms weet je van gekkigheid niet meer wat te doen. ( ik lach maar ik huil)

2 maanden geleden

Love to dream slaapzakje en dan nog strak toestoppen met een lakentje werkt hier heel goed

2 maanden geleden

Is dit al sinds de geboorte? Geef je borstvoeding? Zou iets kunnen zijn wat je eet of drinkt waar hij niet goed op reageert dan. Maar zou eerst alle andere tips gebruiken. Hij voelt wellicht ook jouw spanning/oververmoeidheid aan.

2 maanden geleden

Heel stom maar wat hier goed werkt: een kruik in bed om het voor te verwarmen, zodat bij het wegleggen je kindje niet de kou voelt en meteen weer klaarwakker is. Misschien helpt het, misschien niet, maar ik gebruik het iedere avond ook al is het 25 graden op de kamer

2 maanden geleden

Ik heb niet een hele moeilijke slaper maar zelf in slaap vallen vindt ze meestal wel lastig. Wat hier werkt is inderdaad het love to dream slaapzakje en lekker strak toestoppen met een laken/dekentje, zoals eerder genoemd. Ik heb ook een white noise apparaatje. Ook leg ik haar juist niet slapend weg. Ik let op de signalen van gapen en Lina sabbelt op haar handje als ze moe is. Dan gaan we naar haar kamertje, knuffelen we en leg ik haar in bed. Als ze huilt, haal ik haar er weer uit, wieg haar tot ze rustig is en ik zie dat ze in slaap dreigt te vallen. Dan leg ik haar in bed en ga ik ernaast zitten, 1 hand op haar borst/buik en 1 hand bovenop haar hoofdje. Als ze jammert, dan blijf ik sshh doen tot ze weer rustiger wordt. Meestal zakt ze zo echt wel af. Maar nogmaals: ik heb niet een onwijs moeilijke slaper maar wellicht heb heb je er toch iets aan. En, de gouden tip voor bijna alles: ben je al bij een osteopaat geweest? Wellicht is er gewoon iets in het lijfje wat een hoop onrust veroorzaakt? Heel veel succes ♡