54 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb vandaag voor het eerst in m'n broek geplast 🙋🏻♀️
Ik lag in bed na m'n middagdutje, en dacht "Ik moet plassen".
Ik stond op, we hebben geen wc boven, en ik voelde meteen al dat ik beneden niet ging halen.
Dus, snel naar de badkamer, maar alles was al nat 🤭 onderbroek uit en in het doucheputje geplast 😅
Alles even netjes schoongespoeld, schone onderbroek aan, klaar...
Maar wel héél ongemakkelijk dat je dus zomaar ineens te laat kunt zijn tegenwoordig. 🤭
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik heb vandaag voor het eerst in m'n broek geplast 🙋🏻♀️
Ik lag in bed na ...
Dit heb ik inderdaad na de 1e ook gehad, ik bukte me om wat op te pakken midden in de woonkamer wat op dat moment natuurlijk vol zat met kraambezoek..
Ging door m'n hurken en voor ik het door had, liep het zo langs me benen 😂😂
4 maanden geleden
Ik ben bevallen op 4/7 en heb vandaag non-stop gehuild. Niet uit verdriet want ik ben dolverliefd op mijn baby, maar uit angst. Angst dat er met haar iets zou gebeuren of dat ik gewoon niet goed voor haar zou kunnen zorgen. 😭
4 maanden geleden
Reactie op Obviregr
Ooh, proficiat met je baby, Wes! Hoe stelde je het? Wat is het geworden? Mo ...
Dank je wel!! 🥰 Mijn hele beval-verhaal staat in dat topic, ik vond het bepaald geen pretje haha! Maar, onze kleine Mosi (betekent 'eerstgeborene', we noemen hem Moos) is afgelopen donderdag om 04.55 uur geboren, met preciés 38 weken. Hij woog 2840 gram. Een klein kereltje dus, maar ontzettend sterk. Ik had een voorhoofdbevalling, sterrenkijker. Volgens mijn verloskundige kon het anatomisch niet, wat ik gedaan heb 😅 Maar ik had al 8 cm dus een ruggenprik zat er niet meer in, en ik ben op natuurlijke wijze bevallen van hem. Stiekem best een beetje trots daarop, en op hem natuurlijk!
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik ben ook de 4e bevallen! Tegen mij zeiden ze dat dag 4 of 5 meestal kraam ...
Nou bij mij is het echt heel erg vandaag. Loop constant te huilen, vind het zelf vervelend. Het overvalt me zo, is ook mijn eerste kindje dus alles is nieuw.
Gefeliciteerd!
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Foto vergeten 🤭 kijk hoe knap! 🥹😭
Ohhhhh wat een knapperd! Zo lief 😍 wat een geluk
4 maanden geleden
Ik had ook een beval-jurkje gekocht. Uitgewassen in de vluchttas gedaan. Uiteindelijk braken m'n vliezen midden in de nacht en toen dacht ik "dan moet ik dadelijk even m'n jurkje aantrekken" maar een uur later begon m'n weeënstorm, ik heb m'n T-shirt, onderbroek, álles uitgetrokken en ben naakt in bed gaan liggen. Iets wat ik van tevoren nóóit had gedacht te gaan doen 🤭
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik had ook een beval-jurkje gekocht. Uitgewassen in de vluchttas gedaan. Ui ...
Ik ben op 9 Juni bevallen van onze dochter Emma. Met 36W + 3D.
Heel herkenbaar! Vliezen spontaan gebroken.. en uiteindelijk bijna gehele dag naakt gelegen. Dat vruchtwater blijft maar lopen haha.
4 maanden geleden
Doordat mijn bevalling voorspoedig verliep, voelde ik mij erg goed. Het is natuurlijk niet leuk om lang in het ziekenhuis te moeten blijven omdat je kindje gemonitord moet worden, maar wat voelde het als een soort mini vakantie. Alles was verzorgd, ik hoefde geen wekker te zetten en kreeg zelfs een rituals douchesetje. Lang leve geboortehuis Leiden 😀
4 maanden geleden
Onze dochter had een verlanglijstje gemaakt voor haar verjaardag. Kwam het even goed uit dat daar een vergrootglas op stond. Zo kon ze haar kleine broertje eens goed bekijken. 😆