54 Reacties
4 maanden geleden
Ik lees en schrijf ook gezellig mee.
Hier een goede bevalling gehad. Na een lange ochtend vanaf half 7 tot 10 voor 4 hangen op 5 cm. En toen inene erge persdrang is Robbie na 10 min persen geboren. Super snel! En dat zonder uitscheuren en die ellende. Ik voel me goed. En Robbie die doet het ook goed. Van wat ze zeiden grote baby. Woog hij dan wel 3932 gram maar is maar 49 cm. En z’n grote broer Niek die is apetrots en vreet hem nog net niet op.
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik mag me ook aansluiten 🩷
Ooooh wat heb ik hier naar uit gekeken!
En wat ...
Gefeliciteerd 🩷
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Yinthe Josiane Henrike roepnaam Yinthe 🥰
Poh wat heb ik haar naam gister ...
Hahaha
4 maanden geleden
Onze kleine Maud is direct opgenomen met mogelijke infectie. Is een stuk minder fijn. Maar ze eet goed en goede zuigreflex. Wilden we haar in plaats van een pink op een speen laten zuigen.
Ze pakte de speen aan en gezicht betrok meteen van gatver nee ik wil geen speen, waar is die vinger.🤣
4 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Onze kleine Maud is direct opgenomen met mogelijke infectie. Is een stuk mi ...
Oh nee 😢 wat voor een infectie?
En super schattige naam 😝 zo heet onze oudste dochter ook hihi
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ah nee, daar was je al een beetje bang voor hè 🥹 wat sneu dat het virus nu ...
Uiteindelijk blijkt uit de onderzoeken dat er geen infectie is🥳. Ze moest alleen bewijzen dat haar ademhaling en saturatie goed bleven zonder hulp. Heeft ze gisteren goed laten zien en wij zitten nu te wachten op de kinderarts met de hoop/verwachting dat we naar huis mogen. Als ultieme powermove heeft mijn man de maxicosi al mee naar binnen genomen. denk dat wij voordat de artsen bij de volgende visite zijn al buiten staan
4 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Uiteindelijk blijkt uit de onderzoeken dat er geen infectie is🥳. Ze moest ...
Wat fijn, ben zo blij voor jullie en de kleine meid!! 🩷
4 maanden geleden
Ik heb zo moeten huilen toen de Kraamzorg voor de laatste keer weg ging afgelopen zaterdag, we hadden zo’n fijne kraamzorg die ons zo goed op weg geholpen heeft en zo lief was voor ons en Frederique. Het idee dat wij, maar vooral Frederique haar nooit meer zou zien maakte me zo verdrietig.
Gelukkig sinds ze weg is geen last meer van gehad 😅
Wie weet komen we haar nog eens tegen!
4 maanden geleden
Reactie op IertjePiertje
Ik heb zo moeten huilen toen de Kraamzorg voor de laatste keer weg ging afg ...
Wij hebben een soortgelijke ervaring met onze eerste. We nodigen haar altijd uit op de verjaardag van onze dochter. Zo fijn!
4 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Uiteindelijk blijkt uit de onderzoeken dat er geen infectie is🥳. Ze moest ...
Onze kleine meid heeft precies hetzelfde gehad. Ze dachten dat ze een infectie had, want ze had koorts en lage saturatie. Preventief antibiotica maar het bleek gelukkig geen infectie te zijn. Paar dagen nog zuurstof en flow gehad en daarna 24u zonder om te monitoren of het goed ging.