21 Reacties
4 maanden geleden
Heel herkenbaar. Hier nu 37+5 en de eerste is met exact 40 weken geboren. Ik zou ook graag nog eventjes een week of 1,5-2 rust hebben, omdat ik dat voor m’n gevoel nog niet echt heb gehad. Maar ik heb ook meer last van voorweeën, dus denk steeds het zal toch niet nu al komen…
4 maanden geleden
Reactie op Frumpie89
Heel herkenbaar. Hier nu 37+5 en de eerste is met exact 40 weken geboren. I ...
Ja ik heb precies dit! Wordt er onrustig van en wil gewoon nog heel eventjes rust en vooral rustig in slaap vallen savonds, merk dat ik hartstikke moe ben en zo liever niet de bevalling inga
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
https://datayze.com/labor-probability-chart
Deze website was een keer erge ...
Overigens is de kans volgens mijn verloskundige het grootst dat je rond dezelfde tijd als je eerste bevalt statistisch gezien. Dus hoewel het per individueel geval kan verschillen, is de kans groot dat je nog wel een paar weekjes hebt ☺️
4 maanden geleden
Ik zou me vooral niet te veel ‘vastpinnen’ op kansberekening. Uiteindelijk kán het natuurlijk wel gewoon. Ik snap je gevoel helemaal hoor.. Hier ook een tweede kindje en heb echt nog niet alles af en wil ook nog even ‘chillen’ voor alles weer losbarst. Maar hou er in mijn hoofd wel rekening mee dat er altijd een kans is dat deze over een week of 1/2 al komt. Al hoop ik dat hij/zij weer lekker blijft zitten tot de uitgerekende datum, zoals mijn dochter.
4 maanden geleden
Wanneer je baby er zelf zin in heeft😅
Mijn eerste was geboren met 37+4,
En ik ben nu 37+6.
Van mij mag hij nu komen, maar hij zit nog lekker denk ik.
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Overigens is de kans volgens mijn verloskundige het grootst dat je rond dez ...
Dit zei onze vk ook, onze dochter kwam met 41 exact en deze wordt ingeleid. Ze zei dat de kans echt heel minimaal is dat hij voor die 38 weken(of zelfs 39 a 40 weken) zelf komt, omdat zijn zus dus pas met 41 weken kwam
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Precies dit zei mijn verloskundige vrijdag ook tegen me. Met de eerste 41+5 bevallen dus reken er nu eigenlijk ook wel beetje op. Nadeel is dat ik er misschien te relaxed in sta en we zeker nog niet 100% ready zijn met alles. Bij de eerste was dat wel anders 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Geldt dat ook als je ingeleid ben met de eerste en natuurlijk mag bevallen met de tweede?
4 maanden geleden
Geldt dat ook als je ingeleid ben met de eerste en natuurlijk mag bevallen ...
Je weet niet met welke termijn de eerste zou zijn gekomen, dus dat is dan lastig 🤷🏻♀️ Als je toen met 37 of 38 weken bent ingeleid zou het dus zomaar kunnen dat die toen met 39, 40 of 41 zou zijn gekomen en de tweede dus ook pas na 38 weken komt!