6 Reacties

15 dagen geleden

In de maxicosi heb ik zo’n voetenzak van koeka en dan zet ik hem daarin met z’n gewone kleren en in de kinderwagen een jas over z’n kleding en dikke deken met muts

15 dagen geleden

De maxicosi heeft een mooie zak waar ze in ligt en sinds dit weekend heb ik een zo'n fullsize pak voor haar (sneeuwpak) waar ze in ligt in de kinderwagen. Recent van bak naar zitje gegaan en dan vind ik het pak fijner omdat ze dan helemaal beschut is. In de bak had ze extra jasje en deken.

15 dagen geleden

Lekker skipak

15 dagen geleden

Maxi cosi heb ik nu een voetenzak gedaan, lekker warm en veilig (winterjasje wordt afgeraden in de autostoel). In de kinderwagen (bak) wel een winterjasje en dekentje over zijn benen.

15 dagen geleden

Ligt er maar net aan hoe lang ik van plan ben daadwerkelijk buiten te zijn. Als ik alleen kleine stukjes buiten ben en verder in de auto of binnen dan doe ik gewoon jasje aan en meer niet. In de kinderwagen doe ik een deken over zijn beentjes, mutsje op en handschoentjes aan. Straks voor vrieskou heb ik eventueel ook een skipak

15 dagen geleden

Reactie op Tiflihabibi

Ligt er maar net aan hoe lang ik van plan ben daadwerkelijk buiten te zijn. ...
In de kinderwagen als ik langer buiten ben bedoel ik dan tijdens bijv wandelingen of de stad in