19 Reacties

3 maanden geleden

Wat tegen mij gezegd was tot ongeveer 6 weken.

3 maanden geleden

Bij m'n 1e en 2e nu beide maar 7 dagen en nu alleen wat wond vocht

3 maanden geleden

Verschilt echt, bij mijn 2e was het vrij snel klaar. Nu met mijn 3e 20 juli geboren en ik bloed nog steeds. Terwijl het bij de 2e dus sneller klaar was. Bij de 1e durf ik niet meer te zeggen 🙈 bij haar lag ik 2 weken echt plat.

3 maanden geleden

Bij de eerste echt 6 weken en 2/3 dagen. Ene dag klein beetje wondvocht volgende dag zo nog een hele guts bloed. Nr 2 is 19juli geboren en we bloeden nog vrolijk verder. Ook nu soms een dag alleen een paar druppels wondvocht en zo in eens weer een hele guts.

3 maanden geleden

Hier 1ste kindje en na 2 weken was het weg.

3 maanden geleden

Ik ben 21 juni bevallen middels een keizersnede en ik vloei nog :) wel in mindere maten sinds een week ofzo.

3 maanden geleden

Bij eerste 6 weken, bij tweede nog (nu 4 wk oud). Beide keizersnede. Soms lijkt het ong gestopt en dan komt er opeens weer veel

3 maanden geleden

Reactie op Emsy13

Verschilt echt, bij mijn 2e was het vrij snel klaar. Nu met mijn 3e 20 juli ...
Heyy, ik ben ook 20 juli bevallen van ons eerste kindje en vroeg mij af hoe jou herstel nu verloopt?

3 maanden geleden

Bij onze eerste 5.5 week (laatste week a 2 weken alleen bruinverlies), toen 2 dagen niks en toen werd ik ongesteld..🤣 Nu 3 juli bevallen en momenteel gebruik ik denk ik een week alleen nog inlegkruisjes, het is nu vooral bruinverlies. Maar heb ook idd wel eens gehad dat het een paar druppels waren en ineens weer donkerrood en een stuk meer, zoals KMG ook beschrijft. Na 2 weken was t al veel minder en ineens viek er een enorm stolsel uit mn onderbroek toen ik hem uitdeed en had ik weer een dag echt meer bloed. Ligt ook een beetje aan hoe actief je bent heb ik gemerkt😅 Ik ga ervanuit dat ook dit keer het bruinverlies nog tot een week of 6 aanhoudt.

3 maanden geleden

Reactie op Nijntje Zoomer

Heyy, ik ben ook 20 juli bevallen van ons eerste kindje en vroeg mij af hoe ...
Gaat opzich wel goed, wel merk ik dat ik last heb van mijn bekken. Wat echt heel naar voelt. Ook mijn onderbuik is hierdoor nog erg gevoelig. Denk dat lichamelijk nog wel even moet wennen zo.

3 maanden geleden

Hier 24 juli bevallen en alleen nog een inlegkruisje nodig wat over het algemeen ‘schoon’ blijft. Wel ivm een fluxus een curratage gehad na mijn natuurlijke bevalling dus wellicht dst ik daarom ook weinig vloei!

3 maanden geleden

Ik ben 9 juli bevallen, ik gebruik al een week alleen inlegkruisjes. Valt me alles mee!

3 maanden geleden

Bij de eerste maar een week, nu met de tweede met 2 weken nog steeds rijkelijk 😥

3 maanden geleden

11 juli bevallen en bijna week alleen geel wondvocht

3 maanden geleden

11 juli en nu bijna niks , maar kan me van vorige keer herinneren dat het soms ineens weer meer is als ik veel doe

3 maanden geleden

Ik ben 4 juli bevallen en nu is het bijna over

3 maanden geleden

Ik ben 21 juli bevallen en ik vloei nu sinds twee dagen nauwelijks niet meer, ik gebruik alleen nog inlegkruisjes 😊

3 maanden geleden

5 juli bevallen met keizersnede na anderhalve week leek het minder nu weer wat meer maar ben ook actiever bezig de hele dag!

3 maanden geleden

19 juli bevallen en nog steeds aardig wat aan het vloeien helaas