13 Reacties
3 maanden geleden
Gewoon doe. Jij kent je kindje het beste! Als hij het goed doet erop waarom niet? Consultatiebureau is vaak ene oor in en andere oor uit bij mij 😃
3 maanden geleden
Gewoon die 120 aanbieden. Drinkt hij het op prima. Laat hij staan ook goed. Robbie is vandaag 3 weken en die krijgt ook 120. De ene keer helemaal leeg. Andere keer 20 over.
3 maanden geleden
Consultatiebureau heeft altijd wat te zeuren naar mijn idee. Ik kijk gewoon naar mijn kind wat hij nodig heeft. De oudste dronk ook 100 a 200 ml meer per dag. En de newborn precies hetzelfde. Ik maak gewoon hongerige babys😂 (papa en mama houden ook wel van eten😜)
3 maanden geleden
Zoontje van 3w4d weegt nu ongeveer 4,5kg. Krijgt 6x 120 en gaan vanavond de avond naar 150cc zetten en dan zien we wel wat hij opdrinkt.
Als jij denkt dat je kindje honger hebt dan weet jij het echt beter dan het CB.
Bij m’n eerste zoon moesten we van CB 120 aanbieden 6x per dag en nu was het ineens 8x 90cc. Dus na de kraamweek zijn we overgestapt op wat we 3 jaar geleden bij onze andere zoon ook hebben gedaan
3 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Consultatiebureau heeft altijd wat te zeuren naar mijn idee. Ik kijk gewoon ...
Ik vind die adviezen altijd een oor in andere oor uit. Je laat je baby toch niet honger lijden. Hun (cb)pakken ook eten wanneer ze willen. Je weet zelf hoe je kindje is. Bij m’n oudste zeiden ze met de afspraak van 4 jaar dat we op moesten letten op z’n gewicht want hij zat tegen obesitas aan. Weet niet waar want hij is gewoon normaal geen vetje niks.
3 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Gewoon die 120 aanbieden. Drinkt hij het op prima. Laat hij staan ook goed. ...
Zo gaat het hier ook idd en de kleine zit nu op 6 a 7 voedingen. Drinkt niet alles helemaal op.. maar had met 90+3(dus 100ml) niet genoeg dat was zielig. Hij is van 10 juli
3 maanden geleden
Hier met 13 dagen oud ook 90cc volgens schema kraamzorg, met 3 weken zou hij op 120 moeten zitten dus zou dat zeker gaan geven? Gek he dat het ook zo kan verschillen per zorgprofessional.
3 maanden geleden
Ene keer wilt ze 90 dan 100 dan 120.. 2.5 week oud en ik heb zoiets van wat je wil krijg je hoor als ik honger heb neem ik ook wat 😂 ze spuugt niets uit en poept en plast zoals het moet