Ik ben momenteel 35 + 3 zwanger en merk sinds een paar dagen als ik over mijn bovenbuik aai een soort tinteling/gevoel alsof me buik is verbrand? Heel naar? Kunnen meerdere zich hierin vinden? Insmeren doet niks het jeukt niet maar tintelt/brand
Ik heb dat momenteel (nog) niet, maar weet wel dat het normaal is! Zeker als het je eerste kindje is, die huid staat vooral die laatste weken flink onder spanning. Ik weet ook niet zo goed wat je ermee kan/wat ik vorige keer heb gedaan🤷🏻♀️
Ik heb dat ook, allang helaas al langer last van. Nu ongeveer zo'n 2 á 3 maanden. Zit een plek onder mijn rechter borst. Super pijnlijk, tintelingen en brandend gevoel. Huid rondom die plek voelt dood. Ik denk zelf een beklemde zenuw. Nog even volhouden!
Dit heb ik juist bij mijn onderbuik (heb daar ook wat striae)... Zoo vervelend! De huid is zo gevoelig dat het eigenlijk niks kan hebben. Het jeukt, maar is ook pijnlijk. Idd alsof het flink verbrand is. Smeren helpt hier ook niet :(
Ik heb dit toevallig afgelopen week aan de gynaecoloog gevraagd. Dit komt door de buikspieren die niet meer recht over de buik heen gaan en de zenuwen die daar lopen. Zij had er helaas ook geen tips voor… jammer.