10 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou eigenlijk alleen denken aan bijvoorbeeld hema bonnen, altijd handig als je nog een extra rompertje of iets nodig hebt. Niet perse ‘spannend’. Wat je ook kunt doen is een donatie aan een goed doel vragen wat je aan het hart gaat. Als jullie alles al hebben en mensen toch iets willen geven kan het een mooie manier zijn iets goeds te doen!

4 maanden geleden

Op mijn lijstje staan: - 2 xl hydrofiele doeken - mushi slabbetje - bijtring (van 1e is deze behoorlijk gebruikt haha) - cadeaubon van hema - handschoen om samen te douchen - spulletjes van Naiif

4 maanden geleden

Wij krijgen ook een 2e kindje. Nu een jongen (1e was een meisje), maar het meeste hebben we al inderdaad. Wij dachten aan een speelgoedkist met zijn naam erop (daar bewaar ik dan direct al zijn dierbare spullen in voor later). Badponcho met naam. Stoeltje met geboortekaartje erop gedrukt. Speenkoord met naam. Dus eigenlijk enkel persoonlijke dingen voor hem. Rest hebben wij ook al.

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Voor de eerste was het een stuk makkelijker om te bedenken. Wij krijgen ons tweede meisje en hebben ook al zoveel. We hebben op het lijstje staan: - koffertje en rugzakje met naam - opbergdoos met naam. - Cadeaubonnen voor babyspa en zwemmen of andere uitjes. - XL Hydrofiele doeken. - Badcape. - Nog wat specifieke boekjes en speelgoed - wasbare doekjes - handschoen voor douchen - happy horse knuffeldoekje met naam

4 maanden geleden

Wat ik er op heb staan is t volgende -Nieuwe kussens voor de Tripp Trapp (kunt t alvast maar hebben) -Naamslinger van little Dutch - hydrofiele doeken (toen ik ging kijken naar wat we nog hadden want wij verslonden ze bij Maud dacht ik dit kan groot gedeelte niet meer haha) -Beddengoed -Kraamcadeau met naam/geboortekaartje (deken, kist voor speelgoed, stoeltje die dingen) En vooral veel cadeaubonnen van algemene dingen zoals van Tilburg (kledingwinkel in t drop), hema, babybon, vvv bon, bol, Wehkamp enz Daar maak je ons bijvoorbeeld heel blij mee omdat we dan tzt de spulletjes kunnen halen die we nodig hebben of n keer wat leuks extra's kunnen doen. Waar je bij mij vooral niet mee moet aankomen is kleding (ja mijn schoonzus en schoonouders mogen dat wel want die weten wat wij leuk vinden), knuffels tenzij op t lijstje, slabbetjes, boekjes, verzorgingsproducten of speelgoed wat niet op de lijst staat. Dit laatste is altijd met sinterklaas hier een ding want dan moet er maar aaaaaaltijd speelgoed gegeven worden terwijl ik denk nou van bijvoorbeeld andere praktische dingen zoals een slaaptrainer die we er toen ook hadden staan maak je ons alle 3 blijer mee dan een set met verschillende blokken waar ze eigenlijk al te oud voor is 😬

4 maanden geleden

Wij krijgen ook een tweede jongetje. Wat ik er nog heb staan is - spaarpotje - bestek met naam - rugtasje voor de opvang/ gastouder - voorleesboekjes - wat houten speelgoed (grimms / grapat) - losse stapelstein stenen - toilettasje - wat nieuwe rompers en hydrofiele doeken

4 maanden geleden

- moonie beer - tas met naam - Sophie de Giraf (die is zoveel gebruikt en wil niet weten hoeveel schimmel daarin zit)

4 maanden geleden

Wij krijgen een 3e kindje kindje dus zaten er ook mee. Heb een lijstje met verschillende categorieën. 1) wat we vooral NIET nodig hebben 2)tegoedbonnen: Denk aan: oppassen, dagje in de tuin werken, eten koken, r&i een dagje meenemen, verras ons 3) cadeaubonnen: hema, prenatal, bol, kruidvat, bijdrage newborn shoot 4) overig - naamstickers - kledingstickers - tas voor opvang - spaarpot - boek alfabet - boekjes marion billet (worden hier echt versleten) - magnetic tiles (kunnen ze samen later mee spelen) - kapla blokken (kunnen ze later ook samen mee spelen) - cadeautje voor andere kids Misschien haal je er wat inspiratie uit! En heb je niets wat je bij de eerste gemist hebt?

4 maanden geleden

Boeken, boeken, boeken. 🤓

4 maanden geleden

Kleding, knuffel, laken met naam erop. Ik heb een bon gekregen om te gaan babyzwemmen, ook heel leuk