24 Reacties

3 maanden geleden

Klinkt alsof hij het niet fijn vind om ingebakerd te worden. Zou dan een gewone slaapzak halen. Die van 0-6 maanden dus en niet de piep. Ik vond een slaapzak fijner (veiliger) dan een dekentje.

3 maanden geleden

Het is letterlijk weg gegooid geld. Ik heb vorige week eentje gekocht om precies dezelfde reden als die van jou. Die zit als decoratie in de kast. Sommige baby’s willen hun handjes zo vrij mogelijk hebben en zo los mogelijk slapen.

3 maanden geleden

Ik had precies het zelfde! En bij mij werkt het super. In doeken trok zij zich helemaal los, en nu licht ze in de puckababy en slaapt ze ineens goed door. Ik vind het zeker een aanrader!

3 maanden geleden

Ik heb een voor 5 eur op vinted gekocht. Dus zeker proberen waard! Als het niks is verkoop je hem ook zo weer.. vindt ze zelf nieuw wel erg duur maar goed, als het werkt heb je het ervoor over. Bij ons werkt inbakeren zelf beter.

3 maanden geleden

Mijne totaal geen fan van inbakeren via bol van meyco in de sale een fijne zomerslaapzak gekocht voor 15 euro en daar slaapt ze heerlijk in nu lekker schoppen en slaan in dr slaap waar ze zin in heeft 😂 drukke baby in de buik en erbuiren ook

3 maanden geleden

Echt een aanrader! Ook op Vinted gekocht (10 euro). Hij protesteert wel heel even als ik hem er in doe, maar vervolgens slaapt hij er heerlijk lang in ☺️

3 maanden geleden

Ik heb de Swaddelini gekocht. Met mouwtjes, maar evengoed het inbaker-gevoel. Onze baby slaapt er heerlijk in 🥰

3 maanden geleden

Hier is puckababy ook echt een uitkomst. Eerst elk halfuur wakker en nu hebben we echt goede nachten. Overdag laat ik hem wel zonder slapen om wel te wennen maar voor de nacht is het echt top. Het verschilt waarschijnlijk per kindje wat ze fijn vinden.

3 maanden geleden

Die van ons vecht tegen de puckababy.. hij vond het niet zo fijn. Zonder slaapzak onrustig. De Love to dream vindt hij wel heel fijn (net als zijn broer dat vond)! Daarbij slapen ze met de armpjes omhoog en kunnen ze nog wel wat bewegen van voor naar achter maar ze schrikken niet meer wakker..

3 maanden geleden

Voor ons werkt het heel goed! Ik heb er eerst een gekocht via vinted om uit te proberen :)

3 maanden geleden

Wij gebruiken de nunki deken van Fedde en Kees, geeft een fijne druk op haar lichaam voor een veilig gevoel maar ze kan wel haar armpjes bewegen zoals zij wil.

3 maanden geleden

Hier zijn we fan van de vlinderslaapzak van Love to Dream. Inbakeren vonden mijn kindjes niets want wilde met de armen omhoog liggen. Dat is wel met dit slaapzakje, echter kunnen ze niet bij hun hoofdje en zichzelf hierdoor wakker houden. Daarnaast is het ook een lekkere soepele stof en fijne rits (welke ik bij sommige anderen ook vervelend vond omdat die dan omhoog ging staan).

3 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Hier zijn we fan van de vlinderslaapzak van Love to Dream. Inbakeren vonden ...
Dus je raadt due vlinderslaapzak aan?

3 maanden geleden

Ik zou eerst eens aankijken wat je baby doet op niet inbakeren. Onze dochter ging heerlijk op inbakeren, terwijl onze zoon nu er niks van moet hebben. Woelt zich idd los. Ga daarom ook geen inbaker zak proberen, hij is kennelijk gewoon liever vrij in zijn bewegingen.

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik zou eerst eens aankijken wat je baby doet op niet inbakeren. Onze dochte ...
Hier hetzelfde idd. Oudste zoon vond het heerlijk. Heeft echt dik 3 maanden infeba in een hydrofiele doek geslapen. De newborn wordt echt boos als er hem inbakeren. 😅

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de puckababy piep gekocht, maar de handen van mijn zoontje kunnen alsnog erboven uit komen en dan lijkt het alsof er heel veel stof voor de mond kan komen. Best gevaarlijk lijkt me? Of doe ik wat verkeerd. Hij slaat zichzelf elke keer wakker dus vandaar de aanschaf, maar iets lijkt nog niet goed te gaan denk ik

3 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Dus je raadt due vlinderslaapzak aan?
Mijn kinderen deden/doen het daar heel goed op. Maar elk kindje is natuurlijk anders. Als je kindje op de rug ligt met handjes naar boven, dan zal dit waarschijnlijk wel een goede optie zijn

3 maanden geleden

Reactie op beaug

Ik heb vandaag de puckababy piep gekocht, maar de handen van mijn zoontje k ...
Je kunt het slaapzakje met het touwtje aan de onderkant wat korter maken waardoor hij als het goed is niet zoveel ruimte heeft om z'n handen ver naar boven te kunnen steken!

3 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Mijn kinderen deden/doen het daar heel goed op. Maar elk kindje is natuurli ...
Heeft je kindje hierdoor ook minder last van reflex? Mijn zoon heeft te veel reflexen en schrikt vaak wakker

3 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Heeft je kindje hierdoor ook minder last van reflex? Mijn zoon heeft te vee ...
Ja dat was de rede ook waarom we hem toen gingen inbakeren, alleen vond hij echt niet fijn. Met deze wordt hij daar toch in beperkt en kon hij zichzelf niet wakker slaan. Op foto zie je hoe ze dan liggen (komt van internet). De grotere maat kun je vervolgens ook de armpjes los maken, dit kan je dan langzaam doen met eerst 1 kant, zodat ze eraan gaan wennen om weer zonder zo'n slaapzakje te kunnen slapen.