51 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben hier een inbakerdoek van de babydump. Hier ligt die niet met zijn armpjes omhoog (wat die inderdaad voorheen wel deed zonder doek) maar heb niet het idee dat hij dat vervelend vind. Hij slaapt nu juist veel rustiger / dieper & langer doordat die niet kan bewegen en zichzelf wakker kan maken.
Maar iedere baby is natuurlijk anders 🙈 haha
2 maanden geleden
Ons zoontje ligt ook altijd met zijn armpjes omhoog vandaar dat ik ook heb gekozen voor de love to dream slaapzak. Hij wordt er zo lekker rustig van en slaat zichzelf niet meer wakker. Ik doe er alleen een romper korte mouw onder, hij heeft het snel warm en dit is voor hem het fijnste.
Dus hier is de love to dream slaapzak zeker favoriet!
2 maanden geleden
Ons dochter lag ook altijd met haar armpjes omhoog, maar de puckababy piep was gelijk een succes. Slaapt langer en rustiger en nu ook overdag ipv alleen op mama 🙂 In de cosleeper heb ik het nunki lakentje er nog over heen.
Dat ze haar armen niet meer omhoog kan lijkt ze geen enkel probleem te vinden.
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Wij hebben hier een inbakerdoek van de babydump. Hier ligt die niet met zij ...
Deze hebben wij ook en werkt perfect! Ook leuk prijsje om te testen of je baby het wat vindt 😊
2 maanden geleden
Ons dochtertje slaapt ook van nature altijd met haar armpjes omhoog, vandaar gekozen voor de love to dream. Die is top! Werkt fijn voor haar omdat het haar natuurlijke houding is, en hij is makkelijk van zowel boven als beneden dicht/open te ritsen.
Ze zijn alleen wel prijzig.. ik heb er toen 1 nieuw gekocht omdat ik er snel een in huis wilde hebben. Een tweede heb ik op Vinted gekocht (wel handig twee te hebben ivm wassen)
2 maanden geleden
Mijn zoontje sliep ook altijd met de armpjes omhoog en sliep heerlijk in de love to dream, zeker een aanrader. Ik heb nu een maaier en gebruik de ouckababy piep en die is voor haar weer beter.
MOD
2 maanden geleden
Heb je het al geprobeerd met een grote hydrofieleluier? Dit was bij ons voldoende bij een onrustige nacht/dag.
De tip met insturcie hebben we van het ziekenhuis gekregen en heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Deze kwam ik toevallig tegen. Dit is de vouw instructie welke wij gebruiken: .https://www.24baby.nl/baby/slapen/veilig-inbakeren-baby/
2 maanden geleden
Wij hebben een slaapzakje van Fedde en Kees. Deze is straks ook makkelijk met het afbouwen van het inbakeren
2 maanden geleden
Reactie op Tess258
Deze heb ik nu, volgens mij is die waarvan je de mouwen kan afritsen voor a ...
Ja precies.. ik ga eens even op onderzoek uit haha
Want zou het liefste snel willen afbouwen met inbakeren. Ik was gister een middagje weg en dan ligt die in de kinderwagen. Maar slaapt hij lang niet zo rustig/lang als in zijn bedje.
2 maanden geleden
Pacco inbakerdoek, echt een wonderding! Onze dochter van 4 weken slaapt nu al een paar nachten door 😁
2 maanden geleden
Ik heb precies deze combinatie gebruikt: Nunki + love to dream
Topcombinatie! Dochter sliep daar heel snel onder door en was rustig in bed.
2 maanden geleden
Ik bakerde eerst in m’n een grote hydrofiele doek of de Meyco doek maar mijn dochtertje ligt het liefst gewoon met haar handen omhoog. Ze werd soms echt woest van het inbakeren maar slaat zichzelf steeds wakker!
Sinds gisteren elk slaapje met love to dream en ze wordt meteen rustig als het zakje aangaat.
Ze heeft het ook helemaal niet heet hoor, ze is niet meer ingepakt dan met ‘gewoon’ inbakeren. De armen zijn alleen omhoog ipv beneden ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Nurse94
Ik heb ze letterlijk allemaal, ik ben ook zo impulsief geweest om alles in ...
Hahaha nou ik dus ook, alles ingeslagen behalve die love to dream dus die gooi ik ook maar in mn mandje hahah.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik bakerde eerst in m’n een grote hydrofiele doek of de Meyco doek maar mij ...
Dus jij doet ook alle slaapjes overdag in die love to dream? Nou dan ga ik die ook nog maar aanschaffen. Heb jij dan die op de foto? Ik zie alleen nergens een tog waarde staan. Enkel een romper korte mouwen eronder denk ik?
2 maanden geleden
Ik heb deze, dit is een tog 1. Ik had hem via balke barneveld besteld, verzenden duurde wel lang maar op die website staan wel de tog waarde erbij dus daar zou je dan ff kunnen kijken. (Verschilt volgens mij per design wat de tog waarde is)
Dan zou ik wel lekker via Bol bestellen, zodat je het morgen binnen hebt haha
Ik doe inderdaad ieder slaapje in die zak, ze komt overdag zo moeilijk in slaap…