51 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb deze, dit is een tog 1. Ik had hem via balke barneveld besteld, verz ...
Oja en ik heb alleen een romper eronder, met lange mouwen maar mijn dochtertje heeft het niet zo snel heet ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb deze, dit is een tog 1. Ik had hem via balke barneveld besteld, verz ...
Och kijk ook wat een mooi meisje! Heerlijk zo met die armpjes omhoog , zo ligt onze vent ook het liefste! Mag ik vragen waarom je voor tog 1 heb gekozen en bijv niet 0.5?

2 maanden geleden

Och kijk ook wat een mooi meisje! Heerlijk zo met die armpjes omhoog , zo l ...
Haha ja wat een lieffie hè 🩷 Omdat ik vaak merk dat ze in haar slaap wat kouder is, pak er ‘s nachts geregeld een dekentje bij. Had ook met de hete dagen momenten van de dag even sokjes bij haar aan, tis gewoon net zo’n koukleum als der moeder 😇

2 maanden geleden

Wij hebben hier ook een love to dream + nunki lakentje. Slaapt ze heerlijk in en altijd met de armpjes omhoog

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja wat een lieffie hè 🩷 Omdat ik vaak merk dat ze in haar slaap wat ...
Moet trouwens ook zeggen dat ik die tog 1 evengoed wel dun vind hoor!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Moet trouwens ook zeggen dat ik die tog 1 evengoed wel dun vind hoor!
Ik heb tog 0.2 en 1.0 besteld; kan ik kiezen hahaha. Ik ben zo erg.

2 maanden geleden

Reactie op Puck121808

Wij hebben hier ook een love to dream + nunki lakentje. Slaapt ze heerlijk ...
Ohja die nunki hebben wij ook, echt top dingen zijn dat ook! Welke tog heb jij gekozen?

2 maanden geleden

Ik heb tog 0.2 en 1.0 besteld; kan ik kiezen hahaha. Ik ben zo erg.
Hahaha ja, ik herken het hoor! Ben ook zo’n twijfelaar wat dat betreft…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha ja, ik herken het hoor! Ben ook zo’n twijfelaar wat dat betreft…
En wanneer leg je haar in die slaapzak? Als ze al in slaap is? Of juist wakker bij de eerste slaap signalen?

2 maanden geleden

En wanneer leg je haar in die slaapzak? Als ze al in slaap is? Of juist wak ...
Als ik haar naar bed breng. Dat is de ene keer slapend en de andere keer wakker 😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Als ik haar naar bed breng. Dat is de ene keer slapend en de andere keer wa ...
Was jou dochter ook zoveel wakker? Hier slaapt ze alleen in de draagzak of op mij. In de nacht leg ik haar in haar love to dream… overdag ook maar gaan proberen dan. Dit is geen doen. Als in haar wegleg is ze wakker.

2 maanden geleden

Reactie op Ettolmoob

Was jou dochter ook zoveel wakker? Hier slaapt ze alleen in de draagzak of ...
Mijn dochtertje is na de nacht, vanaf een uur of 9/10, een paar uur wakker maar daarna slaapt ze uuuuuuren achterelkaar en drinkt ze slapend de fles. ‘s avonds is ze dan weer een paar uur wakker en ‘s nachts weer uren slapen en slapend de fles. Zou het wel wat meer verdeeld willen hebben want tijdens haar wakkertijd is ze op slot wel moe maar gaat dan niet slapen. Ze is dan echt oververmoeid op slot 🫣

2 maanden geleden

Maar hebben jullie niet het probleem met love to dream dat ze met hun handjes toch bij de mond kunnen? Mijn kleine ging dat sabbelen aan inbaker van love to dream waardoor ze ook wakker werd. Een inbakerdoek helpt voor het slapen hier beter. Maar ben benieuwd of jullie dit probleempje niet hebben…

2 maanden geleden

Reactie op Myfirst

Maar hebben jullie niet het probleem met love to dream dat ze met hun handj ...
Dat doet mijn dochter ook wel maar ze slaat zichzelf niet meer wakker. Met inbakeren wordt ze echt woest omdat der armpjes naar beneden zijn, dan blijft ze maar wurmen, met de love to dream gaat ze gewoon liggen. De ‘slaapproblemen’ zijn niet opgelost hoor, ze protesteert gewoon maarja ze is morgen 4 weken dus dat hoort erbij. Maar ik werd er echt gek van dat ze dan eindelijk sliep en dan sloeg ze zichzelf wakker, kan je weer van vóór af aan beginnen.

2 maanden geleden

Wij hebben de puckababy en de love to dream allebei 😅 de love to dream klinkt voor jou als goede optie met de armpjes omhoog ! Een extra voordeel aan de love to dream is dat verschonen en stuk makkelijker is !

2 maanden geleden

Dus jij doet ook alle slaapjes overdag in die love to dream? Nou dan ga ik ...
De tog van deze staat geloof ik wel op de site van baby dump ! Het is tog 1.0

2 maanden geleden

Hoe doen jullie dat dan met slaapjes overdag? Bij ons is er echt totaal geen ritme, veel slaapjes zijn kort (10/30 minuten op de arm). Wegleggen lukt niet. Misschien juist omdat we hem overdag geen puckababy aantrekken, maar anders heb ik hem letterlijk de hele dag ingebakerd voor mijn gevoel? Dus hier wordt overdag veel gebruik gemaakt van de draagdoek. In de middag leg ik hem in de puckababy op bed en in de avond vanaf een uur of 8 ook. Vind het wel een uitdaging allemaal.

2 maanden geleden

Wij hebben love to dream, en zijn grote fan hier. Ons zoontje slaapt eigenlijk al zijn slaapjes in dit zakje, we nemen het zelfs mee als we ergens heen gaan🤭 Hij ervaart veel meer rust als hij daarin ligt, en hij slaapt graag met de handjes omhoog. De puckababy hadden we ook, maar daar werd hij woest om.

2 maanden geleden

Reactie op samp90

Wij hebben love to dream, en zijn grote fan hier. Ons zoontje slaapt eigenl ...
Wat goed zeg! En trekken jullie hem die slaapzak aan en leggen jullie hem dan (wakker) weg? Of hoe doen jullie dat ? Mijn zoontje wieg ik tot nu toe echt in slaap voor ik hem weg leg alleen wordt hij dan dus weer heel snel wakker ivm reflexen/slaan. Als hij op mij ligt tukt hij zo 4uur door haha! Vraag me even af op welk moment je dan die slaapzak aantrekt ☺️

2 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

De tog van deze staat geloof ik wel op de site van baby dump ! Het is tog 1 ...
Ohja! Ik heb nu een met Tog 0.5 gekocht ivm de zomer en omdat ons zoontje altijd zo’n lekker kacheltje is. Hij oogt wel MEGA klein, dat ik denk, gaat dit passen 😂