51 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn fan van de pacco inbakerdoek. Deze kan je vaak ook bij het cb lenen om te kijken of het bevalt.

2 maanden geleden

Ohja! Ik heb nu een met Tog 0.5 gekocht ivm de zomer en omdat ons zoontje a ...
Haha ik heb de 0-3 maanden en ik moet zeggen vind het ook best klein. Het moet kunnen tot 6 kg maar ze is nu 5 en het zit al aardig strak 🤣

2 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

Haha ik heb de 0-3 maanden en ik moet zeggen vind het ook best klein. Het m ...
Het is ook wel de bedoeling dat hij strak zit ivm het geborgen gevoel, daarom is hij zo getailleerd. Ze moeten nog wel kunnen ademen natuurlijk 😂

2 maanden geleden

Wat goed zeg! En trekken jullie hem die slaapzak aan en leggen jullie hem d ...
Ja we trekken de slaapzak aan, leggen hem in zijn bedje of in de box wakker. Hij doet wel eventjes moeilijk, vaak speentje erin doen en op zijn voorhoofd wrijven en dan weglopen en weer herhalen. Dan valt hij vaak in slaap, als ik dit niet doe word hij zo snel weer wakker. We gebruiken ook white noise op de achtergrond. En dit herhalen we gewoon bij al zijn slaapjes.

2 maanden geleden

Wij gebruiken eigenlijk al sinds dag 3 gebruik van puckababy piep ‘s nachts. Heel fijn!

2 maanden geleden

Bij onze zoon verdwijnt z’n speen in de love 2 dream slaapzak.

2 maanden geleden

Wat goed zeg! En trekken jullie hem die slaapzak aan en leggen jullie hem d ...
Ik ben ook nog benieuwd hoe mensen dit doen? Wij worstelen hier met hetzelfde. Bij te vroeg aantrekken een woeste baby…

2 maanden geleden

Reactie op mar120517

Ik ben ook nog benieuwd hoe mensen dit doen? Wij worstelen hier met hetzelf ...
Wij doen hem tot z’n buik er vast in ‘s avonds richting de laatste voeding (voed op verzoek dus nooit zeker wanneer maar zo ongeveer rond zijn standaard tijd) en dan zodra ie in slaap valt of in slaap gevallen is: heel voorzichtig de handjes erin Dit werkt tot dusver heel goed hier🙈

2 maanden geleden

Reactie op mar120517

Ik ben ook nog benieuwd hoe mensen dit doen? Wij worstelen hier met hetzelf ...
Ik leg hem er wakker in, ongeveer een uur na zijn voeding. Gaat hier eigenlijk altijd heel goed 😊

2 maanden geleden

Reactie op samp90

Wij hebben love to dream, en zijn grote fan hier. Ons zoontje slaapt eigenl ...
Vandaag voor het eerst twee keer geprobeerd maar ze wordt echt mega kwaad er van… hoe hebben jullie se slaapzak geïntroduceerd haha?

2 maanden geleden

Ik heb nog wat items van Fedde & Kees op mijn vinted voor als je nog toevallig zoekt! ☺️ https://www.vinted.nl/member/35596453-anoukv95