23 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Ik ben nu in het ziekenhuis en krijg morgen een ballonnetje. Dan ben ik pre ...
Ooooh wat spannend zeg! Hoop dat je wat laat horen, succes!
5 maanden geleden
Reactie op Anoukdvh
Waarom word je zo vroeg al ingeleid?
Medische reden, heb vreselijk veel pijn en zit aan zware pijn medicatie (staat los van de zwangerschap)
5 maanden geleden
Reactie op yentllvdb
Ik lees even mee, ik zal ook worden ingeleid met 37 weken!
Spannend! Wanneer?
5 maanden geleden
Ik word ook met 37 weken ingeleid ( as vrijdag ) dit ivm gebroken vliezen al en ook te hoge bloeddruk etc. Ik lees mee!
5 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Ik ben nu in het ziekenhuis en krijg morgen een ballonnetje. Dan ben ik pre ...
Su6!!
5 maanden geleden
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoop dat alles goed en voorspoedig loopt dames! Spannend, ik vind het zelf nog een beetje eng. Ik moet ook worden ingeleid met een ballon en ben bang dat ik verkramp. Mijn vk zei trouwens dat er ook pillen zijn. Maar geen ervaring mee. Allemaal veel succes 😘
5 maanden geleden
Bij mijn eerste ook met 37 weken ingeleid. ‘s avonds een ballonnetje geplaatst en ‘s nachts wat voorweeen. In de ochtend zat de ballon er nog in dus hebben ze hem eruit gehaald, ik had een krappe 2 cm ontsluiting en ze twijfelden of ik nogmaals een ballon moest maar gelukkig kozen ze ervoor om mijn vliezen te breken dit was rond een uur of 7 in de ochtend uiteindelijk is hij 18:05 geboren. Bij onze tweede ook bevallen door een inleiding. ‘s nachts viel de ballon er rond uur of 3 uit en had ik 4 cm ontsluiting, geen weeën van mezelf dus wel weer weeën opwekkers, ik dacht dit gaat een stuk sneller dan de vorige keer maar helaas niet 🤣 ik bleef tot 4 uur ‘s middags op 4 cm toen opeens persdrang en ze wilde eerst niet ontsluiting bekijken omdat ze dat 5 minuten geleden gedaan had maar op aandringen van mij heeft ze het toch gedaan en zat ik dus in 5 minuten tijd op 10 cm.. hij is iets voor 16:45 uur geboren. Beide bevallingen als fijn ervaren, wel door de opwekkers weeenstormen maar dit had ik ook kunnen krijgen bij een gewone bevalling.. ook dit keer word ik ingeleid maar dan met 38 weken. Ben benieuwd hoe het dan gaat 😄
5 maanden geleden
Hoelang moest jullie kleintjes dan in zkh blijven met 37 wkn
Ik 3 dagen, mijn zoon moest eerst in de couveuse omdat hij heel klein was en zich niet goed warm kon houden. Maar door de medicijnen voor hoge bloeddruk moet je sws blijven daarvoor werd hij 24 uur lang gecheckt op suikers. Na 3 dagen mochten wij naar huis. Misschien fijn om je arts te vragen of ze een idee heeft hoelang jullie moeten blijven, bij mijn eerste had niemand dit verteld en vond ik dit heel zwaar want ik wilde gewoon naar huis en was er dus niet op ingesteld om een aantal dagen te blijven. Nu weet ik het van te voren 😊
5 maanden geleden
Reactie op Wendy0501
Ik 3 dagen, mijn zoon moest eerst in de couveuse omdat hij heel klein was e ...
Hele goede tip dit, dankje!