36 Reacties

5 maanden geleden

Ik lees even mee. Moet wsl met 38weken ingeleid worden. Nu 35.2

5 maanden geleden

Ahh spannend hoor!! Ik krijg met 37+6 een ballonnetje en de dag erna ook inleiden ivm de insuline. Gek he, om de datum al te weten?🤭 Alvast heel veel succes en toch ook plezier/genieten als de kleine er is! Hou je ons op de hoogte?🥰

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ahh spannend hoor!! Ik krijg met 37+6 een ballonnetje en de dag erna ook in ...
Doe ik 🥰 ik stond er eigenlijk op voor maandag maar ivm de navelstreng is het slim dr wat eerder te halen! (Ook ivm insuline, heel de zwangerschap ging het goed maar nu minder) Helemaal niet erg hoor, dat eerder inleiden!! Ben er zo klaar mee. Hou jij ons ook op de hoogte? Klinkt als hetzelfde! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Doe ik 🥰 ik stond er eigenlijk op voor maandag maar ivm de navelstreng is ...
Ahh ja gewoon het zekere voor het onzekere nemen ivm de navelstreng! Hier de langwerkende insuline ook al meerdere keren opgehoogd en toen gevraagd of ze met 37 weken al willen ingrijpen. Het voelt zo verkeerd om hoge nuchtere waardes te hebben en die maar te onderdrukken met steeds meer medicatie... Laat zijn lijfje het maar zelf doen dacht ik. Maar ivm latere longrijping bij zw.diab. wilden ze dat liever niet en dat snap ik dan ook weer wel!🤷🏻‍♀️ Dus krijg met 37 weken nog een laatste controle en dan kan het echte voorbereiden gaan beginnen🤭

5 maanden geleden

Spannend Kel! Toch nog een paar dagen eerder dus… ik hou je in de gaten! 😚

5 maanden geleden

Spannend en fijn dat ze het dan eerder in gang willen zetten. Hoe weet je dat de navelstreng minder werkt?

5 maanden geleden

Reactie op Nmnm

Spannend en fijn dat ze het dan eerder in gang willen zetten. Hoe weet je ...
Middels een dopler in het ziekenhuis. Dan checken met met een echo de doorbloeding van de navelstreng :)

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Middels een dopler in het ziekenhuis. Dan checken met met een echo de doorb ...
Ah oké! Heel veel succes alvast en geniet van het moment als de kleine er is!

5 maanden geleden

Spannend zeg! Zelf geen ervaring maar ik wordt ook ingeleid bij 37 weken vooralsnog bij een hoge bloeddruk. Vind het wel spannend en hoor graag de ervaring van andere!

5 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Spannend zeg! Zelf geen ervaring maar ik wordt ook ingeleid bij 37 weken vo ...
Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Heel spannend! Wanneer ik de ervaring heb zal ik 'm delen ;) dat moet dit weekend lukken lijkt mij! (Gek idee!!)

5 maanden geleden

Ik mag ook inleiden vanaf 37 weken ivm met weinig slaap en er helemaal klaar mee zijn👏🏻😄

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Ik mag ook inleiden vanaf 37 weken ivm met weinig slaap en er helemaal klaa ...
Zo dat is fijn!! Dat leiden ze niet eerder voor in bij ons in het ziekenhuis!

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Ik mag ook inleiden vanaf 37 weken ivm met weinig slaap en er helemaal klaa ...
Zo kon ik dat maar.. ik wordt ook ingeleid maar kwou ook weekje eerder omdat ik helemaal kapot ben, zwaar overgewicht en niet slaap😞

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Heel spannend! Wanneer ik de ervaring ...
Nou dat snap ik zeker, dit weekend met je kleintje. Heerlijk vooruitzicht. Wil jou heel veel succes en sterkte wensen!

5 maanden geleden

Ik krijg zaterdag een ballonnetje ivm de aanmaak van antistoffen, ben dan 37+3

5 maanden geleden

Zo kon ik dat maar.. ik wordt ook ingeleid maar kwou ook weekje eerder omda ...
Wanneer mag je?

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Zo dat is fijn!! Dat leiden ze niet eerder voor in bij ons in het ziekenhui ...
Ja heel fijn dat er hier echt naar je wordt geluisterd 😇

5 maanden geleden

Bij mijn vorige precies hetzelfde gehad. Tot nu toe nu nog niet, maar acht de kans groot dat het deze x precies zo gaat. Vorige x braken mijn vliezen bij het inbrengen van de ballon, paar uur later floepte die er al uit. Én nog een paar uur later had ik onze zoon in mijn handen. Kan dus snel gaan :). Heb het niet als vervelend ervaren!

5 maanden geleden

Reactie op Stefke2021

Bij mijn vorige precies hetzelfde gehad. Tot nu toe nu nog niet, maar acht ...
Oh dat klinkt heel fijn 🥰 dat zou ideaal zijn haha! Ik heb wel krampen en steken maar dat is denk gerelateerd aan indalen... we gaan het zien!

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Ja heel fijn dat er hier echt naar je wordt geluisterd 😇
Fijn hè, bij mij was het ook voorstel vanuit t zkh om in te leiden. Wel pas met 39 weken. Ivm de misselijkheid en dat de laatste loodjes al zwaar zat zijn zonder je de hele dag beroerd te voelen.