18 Reacties
4 maanden geleden
Goedemorgen,
Ik werd op 5-7 ingeleid ik kreeg 3 x per dag om de 4 uur tabletten om mijn baarmoedermond week te maken. Bij mij gebeurde er helaas ook niet veel ik bleef op 0,5/1 cm zitten. 7-7 zouden ze nog een keer kijken en anders een ballon plaatsen, toen ik wilde gaan staan braken mijn vliezen en ben ik savonds om 22.19 bevallen van een lief klein meisje 💖.
Bij mij duurde het ook vrij lang en was ook gefrustreerd, maar vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken is het super snel gegaan.
Heel veel succes x
4 maanden geleden
hoii!
bij mij hebben ze vrijdagochtend een ballon geplaatst, toen eigenlijk met geen cm ontsluiting, en savonds om 8 uur hing hij los en hebben ze hem verwijderd. en moest me zaterdagochtend weer melden
Dus zaterdagochtend om half 8 in het ziekenhuis en toen had ik 2/3cm met stugge bmm. dus begonnen met Misoprostol? )als ik het zo goed schrijf) pillen oraal in te nemen elke 4 uur.
Dit dus uiteindelijk de hele dag gedaan en savonds was het nog precies het zelfde alleen iets meer verweekte bmm.
Zondagochtend half 8 hebben ze mijn vliezen kunnen breken, en toen rond half 10 weeënopwekkers gehad en daar kwamen de weeën hoor. rond half 7 savonds voor een ruggenprik gegaan omdat ik nogsteeds 3 cm had. om 8 uur savonds nogsteeds 3 cm en begonnen ze al over een keizersnede. toen nog standje omhoog gegaan met de weeënopwekkers en op mijn linkerzij gelegen. en rond 10 uur zat ik opeens op 6. dit werd rond 12uur 8cm en om half 2 ongeveer zat ik op de 10 cm. Op maandahochtend om 05.26 is onze zoon geboren, wel met Vacuumpomp.
nu nogsteeds in het ziekenhuis omdat ik niet kan plassen helaas…
4 maanden geleden
Oh jemig.. in beide jullie gevallen ook niet fijn, gelukkig voor mij wel een deel herkenning..
Ik hoop dat jullie heerlijk kunnen genieten van de kraamtijd!
En firstmom03: ik hoop dat je snel naar huis mag en dat alles goed gaat!
4 maanden geleden
Oh jemig.. in beide jullie gevallen ook niet fijn, gelukkig voor mij wel ee ...
dankjewel!
4 maanden geleden
Zit in hetzelfde schuitje… gisteren in de ochtend ballon geplaatst, deze hing vannochtend los en had 3cm ontsluiting maar wel nog een stugge baarmoedermond. Omdat het me eerste is wou ze niet direct me vliezen breken omdat de kans groot is dat het heel lang duurt voordat ik echt kan bevallen en ze het risico niet wou nemen dat ik dan uitgeput zou raken en toch een keizersnede zou moeten. Nu sinds vanochtend aan de angusta en ctgs. Hopen dat de pillen aanslaan en ze vanavond of morgenochtend m’n vliezen kunnen breken. Wel telkens veel harde buiken dus wie weet 🤞🏻🤞🏻
4 maanden geleden
Reactie op ashlyn1998
Zit in hetzelfde schuitje… gisteren in de ochtend ballon geplaatst, deze hi ...
Heel spannend!! Ik hoop dat het bij jou vlotter gaat dan bij mij, ik heb het idee dat ik amper reageer op die tabletten. Succes!💪🏼💪🏼
4 maanden geleden
Goed om deze verhalen te lezen. Als er vandaag na het strippen niks gebeurd moet ik morgenmiddag ook naar het ziekenhuis voor een ballonnetje. Dit omdat ik dan 41+6 ben.. Kijk er zo niet naar uit.. Zo erg dat ik bijna vergeet dat er binnen enkele dagen een baby’tje in m’n armen ligt, heel raar.
4 maanden geleden
Jaa ik wordt ingeleid ivm een te grote baby door zwangerschapsdiabetes! Hij werd met 36 weken al rond de 3600 gram verwacht, vandaar!
En doordat ik al ontsluiting had afgelopen zondag, hadden we goede hoop, maar helaas moeten we toch afwachten!
4 maanden geleden
Reactie op cm001
Goed om deze verhalen te lezen. Als er vandaag na het strippen niks gebeurd ...
Snap ik volledig! Veel succes komende dagen! Strippen heeft bij mij helaas niks geholpen gisteravond..
4 maanden geleden
Reactie op cm001
Goed om deze verhalen te lezen. Als er vandaag na het strippen niks gebeurd ...
Zo herkenbaar! Ik vandaag 41+2 en ben alleen maar aan t balen dat t niet vanzelf op gang komt en dat ik dus over een week sowieso mn baby in mn armen heb, vergeet ik ook eigenlijk.
4 maanden geleden
Ik zou vandaag ingeleid worden met een ballon. Bij mij 1 cm ontsluiting en 2/3 verstreken baarmoedermond + helemaal zacht. Ballon erin en ik ging door de grond van de pijn, wist niet meer waar ik het zoeken moest. Blijkbaar was mijn baarmoeder al te verweekt voor de ballon en is het bij mij extra gevoelig. Sommige vrouwen hebben dat. Ik neem NOOIT meer een ballon. Na de ballon moest ik 2 uur ter observatie blijven. Weeën waren geen krampen meer maar echt pijnlijk. Na die twee uur opnieuw inwendig onderzoek en geen veranderingen. Eindstand: naar huis want er was geen plek voor een opname in het ziekenhuis voor een inleiding met pillen. Zo frustrerend…
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Neeee meid, dit meen je niet. Wat een hel en frustratie 😰😰
Ja, heel vervelend aangezien ik voor een inleiding ging aangezien ik het mentaal niet meer goed trok. Twee keer gestript geweest hiervoor en dat mocht ook niet baten. Nu zijn mijn weeën wel sterk maar komen niet heel vaak. Dat gaat nog een lange rit worden :-(
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja meid, ik vind het echt heel heftig voor je… zo had je het niet bedacht � ...
Inmiddels lig ik in het ziekenhuis. De weeen hebben toch flink doorgezet en heb een ruggenprik gekregen. Mocht je hierover twijfelen: echt een enorme verademing!!! Ons ventje wordt vandaag geboren 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Inmiddels lig ik in het ziekenhuis. De weeen hebben toch flink doorgezet en ...
Ahhh dat meen je!! Wat goed om te horen 🥹
‘Succes’ en geniet straks lekker samen, ben echt blij voor je!
En goed om te weten dat je zo’n goede ervaring hebt met de ruggenprik!
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ahhh dat meen je!! Wat goed om te horen 🥹
‘Succes’ en geniet straks lekker ...
Dankjewel ❤️❤️❤️❤️