10 Reacties
7 dagen geleden
Hier is een rammelaar groot favoriet, kan ze goed mee zwaaien. En onze dochter houdt ook van voelen/ontdekken, dus doekjes of knuffels worden helemaal onderzocht.
7 dagen geleden
Speelmat van met pianotoetjes die geluidjes maakt, liedjes afspeelt en lichtjes heeft wanneer je erop drukt. Geeft net de juiste prikkels voor tummy time maar is zeker niet te hysterisch voor een 4,5 maand oud meisje :)
Ook knisperboekjes, babygym met gehaakte diertjes doen het hier goed.
En sinds gisteren: haar op de vloer laten schuiven. Ze zet zichzelf af met haar voetjes en kan zichzelf nu op haar rug voortduwen 😂 matje eronder voor haar hoofdje en crossen maar!
7 dagen geleden
Reactie op pln92
Welke piano hebben jullie? :-)
https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-dierenvriendjes-trappelpiano-educatief-speelgoed-licht-en-geluidseffecten-gezongen-liedjes-3-tot-24-maanden/9300000099544530/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000099544530&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMnArpa3aaJx37qCniCn2QNK&gclid=Cj0KCQiAvP-6BhDyARIsAJ3uv7b2O_PazTQJILEl2pSohKVx7WGNl_5PnurN3w4uaAsVqI3NgcQbMZUaAplWEALw_wcB
Deze!
7 dagen geleden
Bij kruidvat heb je online montessori speelpakketten 0-6 en 6-12 maanden. Die eerste box is super, allemaal houten simpel speelgoed waar ze meteen verliefd op is (tissuebox met kleurendoekjes die ze zelf kan aanvullen, ronddraaiend ding met kleurtjes en een spiegel voor tummy time om op te drukken en zelf rond te draaien etc.
7 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Oh wat een goeie tip!
En 30 euro (allemaal los ingepakt, waren we klaar voor sinterklaas haha)
6 dagen geleden
Reactie op stephanieverven
En 30 euro (allemaal los ingepakt, waren we klaar voor sinterklaas haha)
Aaaahh ik zie dat deze uitverkocht is :( nog tips waar ik deze kan krijgen?
6 dagen geleden
Aaaahh ik zie dat deze uitverkocht is :( nog tips waar ik deze kan krijgen? ...
Ooh wat stom! Lidl heeft online ook goed houten speelgoed, maar niet deze sets