8 Reacties

4 maanden geleden

Weeen timmer ? Even gebruiken als het echt aanhoudt

4 maanden geleden

Toch de pijnvlagen maar gaan timen :), app weeen timer is een hele fijne! (Hoewel die wel snel aangeeft van ‘ga naar zkh’, gewoon je bel instructies van je VK aanhouden) Moet je de pijn wegzuchteb/puffen?

4 maanden geleden

Denk het wel,menstruatiekrampen in vlagen.. zo heb ik het beide keren omschreven 😜 inderdaad even bij houden en bellen 😊

4 maanden geleden

Ik had dit van t weekend.. bij mij denk ik oefen/ voorweeen. Maar het kan natuurlijk bij jou zo wel doorzetten

4 maanden geleden

Oww lastig he Gisteren werd ik tijdens het avond eten onwijs misselijk zo uit het niets en ook mega leegloop gehad vervolgens stevige weeën gehad maar geen regelmaat (voorweeen) tot 2.00 hield het aan kon er niet van slapen even dacht ik het gaat beginnen maar helaas. Vandaag niks gebeurd. Nu ligt ik op bed en voel het alweer ...frustrerend! Dusja het is afwachten het kan nog even duren het kann ook zo doorzetten je weet het niet

4 maanden geleden

Je kan ook even onder de douche stappen. Oefenweeën trekken namelijk weg en echte weeën zetten dan door

4 maanden geleden

Lastig om te zeggen. Ik had dit gisteren sinds een uur of 3/4 in de middag, tot in de avond. In slaap gevallen en het is weer rustig geworden.. terwijl het in de avond onder de douche niet perse minder werd

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties, het is allemaal weer rustig. Waren dus voorweeen.. na die dag ook vrijwel geen voorweeen gehad en 2 nachten goed geslapen 🤣spannend hoe lang t allemaal nog zal duren. Succes allemaal!