10 Reacties

4 maanden geleden

Bel de verloskundige en laat het daar even controleren.

4 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Bel de verloskundige en laat het daar even controleren.
Morgen controle dan nemen we het mee

4 maanden geleden

Dit heb ik ook al een paar dagen en dan een paar dagen niet. Ik moet bellen als ik bijvoorbeeld een ochtend, middag of avond continue een natte boxershort heb. Nu heb ik dat toevallig vanmiddag gehad (alleen ben ik weer van ik wacht wel tot morgen t normale spreekuur) Tip bij mij was op de bovenkant van je hand blazen, als t dan loopt dan zou ik ook direct moeten bellen. Dat heb ik nu bijvoorbeeld niet. Maar zou zeker even bellen en voorleggen bij de vk of gyneacoloog

4 maanden geleden

Ik denk afscheiding. Ik heb dit toen ook gehad en dacht ook dat het vruchtwater was. Maar bij mij was t afscheiding. Maar goed om morgen even mee te nemen inderdaad!

4 maanden geleden

Volgens mijn wat mij verteld is, is vruchtwater doorzichtig en zou zoetig moeten ruiken. En is dit witte afscheiding.. hoeveel weken ben je? Ik heb het ook, met opstaan, zitten, niezen, kracht zetten voor een scheet en het zit er weer.. ik vind het heel vies gevoel en idee maar het hoort erbij..

4 maanden geleden

Volgens mijn wat mij verteld is, is vruchtwater doorzichtig en zou zoetig m ...
38 weken

MOD

4 maanden geleden

Denk vruchtwater, ruikt het zoet? Kan zijn dat je vliezen misschien gescheurd zijn. Ik zou toch even bellen naar het ziekenhuis en het potje meenemen zodat ze het kunnen testen. Heb je anders weeën?

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Denk vruchtwater, ruikt het zoet? Kan zijn dat je vliezen misschien gesche ...
Had de foto naar de verloskundige gestuurd. Kan niet echt zeggen dat het heel zoet ruikt ofzo. Het is te weinig. Verloskundige gaf aan potje morgen meenemen. Voorweeen heb ik al 2x uren lang gehad maar wil niet doorzetten. Heb verder 2 cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond de laatste keer dat ze hebben gevoeld.

MOD

4 maanden geleden

Reactie op savagex1998

Had de foto naar de verloskundige gestuurd. Kan niet echt zeggen dat het he ...
Heel veel succes alvast! En hopelijk morgen meer nieuws 🤞

4 maanden geleden

Vandaag dezelfde situatie gehad en dit laren testen. Het bleek bij mij geen vruchtwater te zijn..