34 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Sam16021988

Zou je zeker laten testen op zwangerschapscholestase. Ik heb het helaas en ...
Ik zal woensdag even met de verloskundige bespreken maar ik moet zeggen dat ik alleen jeuk heb waar de striae zit 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Sam16021988

Zou je zeker laten testen op zwangerschapscholestase. Ik heb het helaas en ...
Sterkte. Ik heb het ook. Bij mij was het wel direct handen en voeten. Maar lees meer patiënten die ook wel andere plekken hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Sterkte. Ik heb het ook. Bij mij was het wel direct handen en voeten. Maar ...
Ik heb m’n vk een berichtje gestuurd, of ik er iets mee moet of niet. Heb idd van m’n handen en voeten geen last, niet dat ik me kan heugen. Zal er nu natuurlijk wel last van krijgen, nu ik er op ga letten 😂

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb m’n vk een berichtje gestuurd, of ik er iets mee moet of niet. Heb i ...
Beter 1x te vaak controleren dan te weinig. Cholestase is namelijk in tegenstelling tot gewone jeuk wel gevaarlijk. En hoeveel werk is bloedprikken nou...

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Beter 1x te vaak controleren dan te weinig. Cholestase is namelijk in tegen ...
Dat is ook zo hoor!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dat is ook zo hoor!
Ja dat bloedprikken is vooral naar de verloskundige haha. Niet naar jou toe. Zo van dat risico moeten ze gewoon niet nemen dat je dat mist. Bij mij stijgen de waardes nog door de medicijnen heen. En moet 2x per week aan de ctg om in te kunnen grijpen als het niet meer gaat.

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Ja dat bloedprikken is vooral naar de verloskundige haha. Niet naar jou toe ...
Haha snapte ik hoor!! Wat vervelend dat de waardes blijven stijgen maar goed dat ze er bovenop zitten. Hoe ver ben je nu?

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha snapte ik hoor!! Wat vervelend dat de waardes blijven stijgen maar g ...
36.2 en moet dus nog 3 weken...

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

36.2 en moet dus nog 3 weken...
Oja me 2, ik 36+1 en word over 3 weken ingeleid!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oja me 2, ik 36+1 en word over 3 weken ingeleid!
Humor is als ik geen keizersnede had zouden me volgende week al inleiden vanwege de waardes. Maar met keizersnede doen ze dat niet.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb deze dus beide gekocht vanmorgen 😉
Ik heb dus nu een paar dagen de Lanette crème gebruikt en het gaat een stuk beter met de jeuk/pijn! Ik had ook de menthol crème gekocht maar die heb ik eigenlijk nog niet nodig gehad ☺️

4 maanden geleden

Ik had minimale jeuk op mijn armen en benen. Voor de zekerheid even bloed laten prikken en toch blijk ik zwangerschapscholestase te hebben 😖. Indien ik niet spontaan beval, word ik 11-7 ingeleid. Ik baal ontzettend dat ik nu niet meer thuis mag bevallen.

4 maanden geleden

Ik moet zeggen dat ik sinds de etos balm echt geen jeuk meer ervaar

4 maanden geleden

Reactie op KIK94

Ik had minimale jeuk op mijn armen en benen. Voor de zekerheid even bloed l ...
Veel sterkte. Ik heb het ook. Helaas moet ik wachten tot 39.2