Sterkte. Ik heb het ook. Bij mij was het wel direct handen en voeten. Maar ...
Ik heb m’n vk een berichtje gestuurd, of ik er iets mee moet of niet. Heb idd van m’n handen en voeten geen last, niet dat ik me kan heugen. Zal er nu natuurlijk wel last van krijgen, nu ik er op ga letten 😂
Ik heb m’n vk een berichtje gestuurd, of ik er iets mee moet of niet. Heb i ...
Beter 1x te vaak controleren dan te weinig. Cholestase is namelijk in tegenstelling tot gewone jeuk wel gevaarlijk. En hoeveel werk is bloedprikken nou...
Ja dat bloedprikken is vooral naar de verloskundige haha. Niet naar jou toe. Zo van dat risico moeten ze gewoon niet nemen dat je dat mist.
Bij mij stijgen de waardes nog door de medicijnen heen. En moet 2x per week aan de ctg om in te kunnen grijpen als het niet meer gaat.
Ik heb dus nu een paar dagen de Lanette crème gebruikt en het gaat een stuk beter met de jeuk/pijn!
Ik had ook de menthol crème gekocht maar die heb ik eigenlijk nog niet nodig gehad ☺️
Ik had minimale jeuk op mijn armen en benen. Voor de zekerheid even bloed laten prikken en toch blijk ik zwangerschapscholestase te hebben 😖. Indien ik niet spontaan beval, word ik 11-7 ingeleid. Ik baal ontzettend dat ik nu niet meer thuis mag bevallen.