11 Reacties
4 maanden geleden
Honden ruiken en voelen zoveel meer dan sommige denken! Dus ja, ze kunnen het zeker voelen hoor
Merk het hier ook, nummer 1 is sinds t begin vd zwangerschap ineens stúkken beschermende
De andere 2 onwijs aanhankelijk, vooral als ik last heb, nu bijvoorbeeld vrij pijnlijke (voor) weeën (hoop echte) en de 2 kleintjes liggen beide bovenop/tegen me aan! Terwijl ze anders niet zó zijn
Ook onrustiger, idd slechter eten op zulke momenten ook
Tijdje terug ook gehad dat ze zich alle 3 heel gek gedroegen, toen ook een rare dag gehad
Ze ruiken je hormonen, voelen t aan en voelen ook jouw (onbewuste) onrust!
4 maanden geleden
Wat een knapperd 🥰
Ik geloof daar zeker in ja! Een van onze honden werd met de dag onrustiger, ondanks dat ik ingeleid werd (heb zelf het idee dat er wel wat gaande was al en dat hij dat aanvoelde). Een van onze katten moest en zou de laatste dagen tegen mijn buik of rug aan liggen!
En bij onze dochter was het ook lief; mijn man stond snachts op om het zkhs te bellen, hij doet de woonkamerdeur open en diezelfde hond sprint naar de slaapkamer, springt op bed en gaat naast mijn hoofd liggen. Ik heb tijdens de weeën in zijn oor geknepen...🥹🥰
Leuk om daarbij te weten dat hij echt mijn mans hond is (onze andere hond is die van mij haha) en we eigenlijk helemaal niet zo close zijn.
Foto is van gisteren, even lekker in de tuin zitten met onze bodyguard...😂 Elke persoon die om de hoek door de straat loopt, wordt begroet...🥲 Nekharen overeind, lage stem. En dat terwijl het zo'n pussy is 😂
4 maanden geleden
Reactie op gwen125
Oooo wat een mooierds!
En Wat een mooie herinnering heb je met dar hij in j ...
Ja heel bijzonder. We hebben echt een haatliefde verhouding, maar op dat soort momenten is hij zooo lief. Ook bij het introduceren van beide baby's, hart van goud heeft ie 🥰 Alleen voor andere mensen dus een beetje intimiderend 😂😂😂 Maar het is een held op sokken hahaha!
4 maanden geleden
Ik heb dit met mijn kat, normaal totaal geen schoolst. wilt me nu overal volgen en komt vaak naast me liggen. Als ik maar even de kamer uit loop begint hij te mauwen en stopt pas als ik terug ben. Of hij kijkt me aan en blijft ook mauwen..
ik denk dat de beestjes zeker voelen dat er wat aankomt.
4 maanden geleden
Reactie op dwbb
Ik heb dit met mijn kat, normaal totaal geen schoolst. wilt me nu overal vo ...
O ja mijn kat doet dat nu ook sinds een week. Ben 37+4 en vind het helemaal creepy haha
4 maanden geleden
Dieren zijn echt heel gevoelig en weten echt dat er wat te gebeuren staat, zo bijzonder vind ik het!
Mijn kat is sowieso aanhankelijk maar verliest mij nu écht niet meer uit het oog en blijft maar miauwen, tot hij weer rustig bij me ligt.
Ook het hondje van m’n moeder staat op scherp, blijft aan m’n buik snuffelen en is zo blij als ik er ben 🤷🏼♀️
Foto is van gisteren, hij wil dus echt heel graag bij me liggen en schuift ook echt zijn lijfje onder m’n buik… lieffie ♡
4 maanden geleden
Ik geloof hier echt wel in. Kat van mijn schoonouders moet niks van mij hebben. Bij beide zwangerschappen ging ie op mn buik liggen VOOR ik wist zwanger te zijn. Zodra ik bevallen was was ie weer helemaal klaar met me😂 dus dat een dier zoiets kan aanvoelen geloof ik heilig in
4 maanden geleden
Dat voelen ze zeker aan!
Onze hond is 100% gericht op mijn man, maar toen ik 2 jaar terug van mn dochter zwanger was maakte zij me 's nachts wakker toen de weeën begonnen 😅 heel bizar.
Vandaag zit me ook al de hele dag heel indringend aan te kijken dus ben benieuwd of er wat aan het starten is...