16 Reacties

4 maanden geleden

Uuuhm... ik eet meer dan ooit juist haha. Vooral goed blijven drinken, dat is wel belangrijk. Die eetlust komt waarschijnlijk wel weer!

4 maanden geleden

Mijn vrouw eet ook heel veel, gezonde dingen (volle producten is belangrijk), maar ook chocola enzo zodat ze goed op gewicht blijft ivm de borstvoeding

4 maanden geleden

Zelfde verhaal als jij, alleen dan 2 juli bevallen. Maar hier ook 0 eetlust. Ik eet omdat het moet en meerdere keren per dag. Maar eetlust nee. Echt stom, want de hele zwangerschap erover nagedacht wat ik allemaal weer mocht eten als de baby eruit was :`)

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Moet mezelf echt dwingen om iets naar binnen te werken. Het herstel van de keizersnee valt me ook zwaar. Ik zit nu op dag 8, hoe was dit voor jou ?

3 maanden geleden

Reactie op kubbbbbbbb

Hier ook hetzelfde. Moet mezelf echt dwingen om iets naar binnen te werken. ...
Ja vreemd is dat hè! Alles smaakt ook anders vind ik. Ik ben nu 2 weken en 5 dagen verder, en eigenlijk kan ik alles wel weer. Tuurlijk je voelt de wond wel zitten maar ik heb er geen last meer van! Gister heb ik in totaal ook al 45 minuten gewandeld (wel met een pauze). Hoe gaat het bij jou?

3 maanden geleden

Ik ben op 4 juli bevallen middelaar een spoedkeizersnede. In het begin had ik dit ook, nu is mijn eetlust weer normaal. Vind het herstel wel " traag " gaan. Zou zo graag ff lekker de deur uitwillen ipv een blokje om, voel me een kluizenaar met een baby die de laatste dagen alleen maar aan de borst wilt

3 maanden geleden

Reactie op XCharlot

Ja vreemd is dat hè! Alles smaakt ook anders vind ik. Ik ben nu 2 weken en ...
Wat goed! Ik hoop dat ik dan over een week ook hetzelfde mag ervaren. Ik voel de wond nu nog wel goed zitten en slapen gaat daardoor ook niet lekker.

3 maanden geleden

Reactie op XCharlot

Ja vreemd is dat hè! Alles smaakt ook anders vind ik. Ik ben nu 2 weken en ...
Oh wauw das is echt wel lekker zeg. Ik zit nu op dag 5. Hoop over twee weken ook weer fit te zijn. Gisteren had ik het gevoel overreden te zijn door een vrachtwagen. echt elke beweging deed zoveel pijn. Nu tijdens de nachtfles voel ik me verrassend goed. Natuurlijk doet het wel een beetje pijn . En qau eten heb ik juist de hele dag hoger. Maar dat had ik altijd al eigenlijk 😅

3 maanden geleden

Hier 10 juli keizersnede gehad herstel gaat heel goed. Al een uitstapje gemaakt, niet teveel lopen maar het gaat best prima. Wond voel ik wel nog maar dat heeft tijd nodig. Eetlust gewoon normaal. Heb je wel ontlasting gehad??

3 maanden geleden

Ik zit ondertussen op 3,5 week. En vind het vies tegenvallen in wat ik kan. Stukje wandelen lukt maar erg kort. Draaien in bed, steeds opstaan van de bank/stoel. Sowieso lang zitten heb ik het gevoel dat de wond weer veel zeerder doet… steeds z’n brandend gevoel… ik lig dus nog best wel veel… Als ik jullie verhalen zo lees dan voel ik me helemaal zo’n watje die niks kan…

3 maanden geleden

Reactie op Mini boef

Ik zit ondertussen op 3,5 week. En vind het vies tegenvallen in wat ik kan. ...
Hi! Ik las je bericht, ik heb ook een keizersnede gehad (op 2 juli). Ik had ook een mega brandend gevoel en sowieso vond ik het lang duren. Na wat onderzoek blijkt dat ik een beknelde of beschadigde zenuw heb (zoek maar op: nerve pain after c section oid). Ik loop nu bij een fysio die het behandelt door middel van een massage techniek. Heeft al veel geholpen! Laat het ff checken!

3 maanden geleden

Reactie op mommyyynn

Hi! Ik las je bericht, ik heb ook een keizersnede gehad (op 2 juli). Ik had ...
Ooh goed om te weten. Heeft de fysio dit ook geconstateerd? Of waar heb je de onderzoeken gedaan?

3 maanden geleden

Reactie op Mini boef

Ooh goed om te weten. Heeft de fysio dit ook geconstateerd? Of waar heb je ...
Ja de fysio heeft het geconstateerd, check fasciaweb.Nl. Staat een heel artikel over! Het lijkt op ACNES, maar dat is het niet

3 maanden geleden

Reactie op Mini boef

Je bent zeker geen watje. Herstel is van zoveel factoren afhankelijk. Laat je niet gek maken door het lezen van verhalen van vrouwen die sneller herstellen en luister vooral naar je lijf. Het is niet voor niets dat de na controle pas tegen de 6 weken is. Ik hoop dat je lief kan zijn voor jezelf en voor je lijf

3 maanden geleden

Reactie op Mini boef

Bij mij gaat het ook heel langzaam hoor! Eerste 3 weken niet beneden geweest thuis. Nu in week 6 gaat het hard vooruit, had dus gewoon even tijd nodig. Het duurt zo lang als het duurt helaas... Brandend gevoel miss wel even laten checken, ik heb alleen dat trekkerige gevoel nog bij sommige draaiende bewegingen maar wordt ook minder.

3 maanden geleden

Reactie op Mini boef

Mijn herstel gaat ook langzamer als de vorige keer. Maar doe het nu ook bewust iets rustiger aan. En moet zeggen deze keer was ik echt bont en blauw. Of dat door het spugen tijdens de keizersnede komt of omdat de gynaecoloog gewoon wat ruwer te werk is gegaan geen idee. Maar merk dat ik nu meer pijn ervaar. Gelukkig merk ik wel elke dag lichte vooruitgang dus probeer nu elke dag een klein stukje (max 5 minuten) te wandelen om het zo toch op te bouwen.