9 Reacties

22 dagen geleden

Die van ons zit er sinds vorige week in (20 weken) en LOVES it! Hij valt er zelfs relaxed in slaap, wat hij in de wieg echt nooit deed. Zodra hij slaapt, doe ik hem helemaal plat.

22 dagen geleden

Ja hoor! Hier met 19 weken. Hij paste er niet meer in 😅 En hij vindt het geweldig! Kan ook veel meer zien.

22 dagen geleden

Reactie op Anne242

Ja hoor! Hier met 19 weken. Hij paste er niet meer in 😅 En hij vindt het g ...
Kan jullie kindje al zelfstandig zitten? En welke kinderwagen heb je. Twijfel zooooo

22 dagen geleden

Reactie op SMommy

Die van ons zit er sinds vorige week in (20 weken) en LOVES it! Hij valt e ...
Kan jullie kindje al zelfstandig zitten ? En welke kinderwagen heb jr

22 dagen geleden

Hier hetzelfde en 4 maand oud! Wij hebben afgelopen zaterdag de kinderwagen omgebouwd. Hij wil sowieso alleen maar rechtop zitten zelf en kijken. Onze kinderwagen kan verschillende kanten en standen hebben dus op stand gezet waarbij hij geen moeite hoeft te doen voor rechtop zitten ofz. Hij ligt er meer in En hij vind het geweldig!! Ik hoor hem niet meer en kijkt lekker rond

21 dagen geleden

Reactie op 123mamavann

Kan jullie kindje al zelfstandig zitten? En welke kinderwagen heb je. Twijf ...
Nee, we hebben hem plat! Kan wel in verschillende standen omhoog, maar ligt dan alsnog soort van 😉 Wij hebben de Mutsy.

21 dagen geleden

Reactie op JB|

Hier hetzelfde en 4 maand oud! Wij hebben afgelopen zaterdag de kinderwagen ...
O ik wist niet dat dat kan! Ga gelijk kijken of mijn wagen dat ook kan. Mijn zoontje kijkt ook graag maar kan nog niet zitten. Die bak wordt ook al gauw een beetje krap voor mijn gevoel

21 dagen geleden

O ik wist niet dat dat kan! Ga gelijk kijken of mijn wagen dat ook kan. Mij ...
Jaa wij hebben de Joolz en die heeft dus 3 standen. Liggen, midden en rechtop. Wij gebruiken dan de eerste 2 standen zo hoeft hij geen spieren of iets te gebruiken wat nog niet moet!

15 dagen geleden

Wij hebben de Dubatti two en wanneer hij in de ligstand staat dan zitten zijn beetjes een soort van omhoog? Lijkt me niet veilig? Of wel. Zie foto.