7 Reacties

14 dagen geleden

Mag ik vragen waarom je hebt gekozen om nu al je kinderwagen om te bouwen naar het zitje ipv de reiswieg? Ik zie dat overal aangeraden wordt om dat pas na 6 maanden te doen.

14 dagen geleden

Reactie op MrsPoppie

Mag ik vragen waarom je hebt gekozen om nu al je kinderwagen om te bouwen n ...
Omdat mijn zoontje niet meer in de bak wil, alleen maar huilen en wil alles zien. Daarbij kan mijn kinderwagen in lig 4 standen waaronder 2 ligstand waarbij hij geen spieren hoeft te gebruiken of echt zit

14 dagen geleden

Lijkt mij niet per se een probleem dat de voetjes in de lucht zijn. En anders doe je net een standje hoger, dan hoeven er ook weinig spieren gebruikt te worden. Mijn kindje is 4,5 maand en hebben ook al het zitje erop! De bak vond hij ook niks. 6 maanden is een richtlijn, het ene kindje is er sneller aan toe dan het andere kindje. Kijk hoe je kindje reageert op de verschillende standen en vermijd nog even de stand die helemaal rechtop is.

14 dagen geleden

Omdat mijn zoontje niet meer in de bak wil, alleen maar huilen en wil alles ...
Ah ja, herkenbaar. Ik heb laatst een kilometer naar huis gelopen met de kinderwagen in 1 hand en mijn zoon in de andere, omdat meneer niet meer in de kinderwagenbak wilde liggen. Hij is 4,5 maand oud. Ik probeer het ombouwen nog zo lang mogelijk uit te stellen en heb hem nu veel in de draagdoek zodat hij wat meer kan zien. Maar zo ver mogelijk achterover in het zitje lijkt me dan ook prima. Zolang hij maar niet echt zit denk ik.

14 dagen geleden

Reactie op Nynke_93

Lijkt mij niet per se een probleem dat de voetjes in de lucht zijn. En ande ...
Jaa klopt, die van mij is er écht toe. Eigenlijk altijd drama in de bak. En in de Draagzak bijv niet, lekker om zich heen kijken. Sowieso vind hij op z’n rug maar saai, ligt ook de hele dag op z’n buik zowat haha. Jaa probeer de 2 standen indd gewoon uit waar hij niet zit zeg maar en er geen druk op z’n ruggetje komt. Ben benieuwd! Hoe vind jouw kindje het ?

14 dagen geleden

Reactie op MrsPoppie

Ah ja, herkenbaar. Ik heb laatst een kilometer naar huis gelopen met de kin ...
Haha herkenbaar! Draagzak is hier ook een uitkomst maar wil niet volledig afhankelijk zijn daarvan.

14 dagen geleden

Jaa klopt, die van mij is er écht toe. Eigenlijk altijd drama in de bak. En ...
Heel herkenbaar! Mijn kleintje heeft nooit echt gehouden van het liggen in de bak. Alleen de eerste 6 weken ofzo, haha! Daarna wilde hij alles zien zien zien!😂 mijn zoontje vindt het leuk nu hij meer kan zien. Wat hier trouwens ook een hit was, was hem tummy time laten doen in de bak. Dan deed ik de klep helemaal naar beneden en het tochtgedeelte open, zodat hij kon zien. Vond hij ook leuk! En verder de draagzak inderdaad!