1409 Reacties

10 maanden geleden

Pijn mopper… kan zoveel hebben en wil zo niet klagen gezien ik verder vrijwel nergens last van heb Maar vermoedelijk ischias en ohhh wat doet dit zeer😞 Niet kunnen bukken op welke manier dan ook, als oma zittend m’n broek uit doen, niet eens fatsoenlijk kunnen zitten op de wc, half hinkelend/ door mn rechterbeen heen zakkend door t huis heen, kruipend met tranen in m’n ogen de trap op… En dan de opluchting als k eenmaal in bed lig😅 Maar kak zeg Donderdag eindelijk eerste fysio afspraak🙏🏻 maar het zal nog wel even doorgaan zo😅

9 maanden geleden

Eindelijk niet meer misselijk en dan zwaar verkouden zijn dus nog geen energie. Pfffff

9 maanden geleden

Alles stinkt, kapot moe, nergens zin in 🤣 kan nog wel ff doorgaan!

9 maanden geleden

Al vanaf week 4 extreem misselijk. Afgelopen woensdag voelde ik me eindelijk wat beter en was ik ook niet meer misselijk. Zo happy als dat ik was, zo down ben ik nu aangezien ik weer heel de dag boven de wc hang 😞

9 maanden geleden

Enorm veel last van hoofdpijn en als ik dat heb dan kan ik eigenlijk niks behalve rusten

9 maanden geleden

Ah nooo ik vind jullie allemaal heel zielig! Mijn klaagbericht: Ik ging vandaag voor het eerst zwangerschapszwemmen en ik vond het super pittig 🥵 blijkbaar heb ik gewoon nul conditie dus mag echt aan de bak

9 maanden geleden

Waar the fuck komt die afscheiding opeens vandaan? Stop it.

9 maanden geleden

Ik ben gewoon de hele dag moe. Nog een kleine rondlopen en ik voel me zo zo schuldig maar er komt niks uit mijn handen en ik heb nergens zin in.

9 maanden geleden

Ik ben overgestapt op kantoen ondergoed, super sexy… maar ik heb wel het gevoel dat het iets minder is nu.

9 maanden geleden

Probleem sinds deze week hier ook😅

9 maanden geleden

Sinds 3 nachten kan ik niet meer op mijn buik slapen, terwijl ik van kinds af aan een buikslaper ben 😭 Mega last van mijn rug en nek nu.. Voor vanavond maar het voedingskussen in bed gemieterd, hopelijk slaapt dat wat lekkerder 😂👍🏻

9 maanden geleden

Ik vind het allemaal zo langzaam gaan😫 iedereen zegt altijd je moet genieten want het is zo voorbij, nou het mag van mij wel iets sneller gaan 😂😂

9 maanden geleden

Reactie op 0101tw

Ik vind het allemaal zo langzaam gaan😫 iedereen zegt altijd je moet geniet ...
En dan krijg je nog alle "wacht maar" mensen 😒

9 maanden geleden

Hahahaha ja dit is zo'n ding waarvan niemand mij ooit heeft verteld dat het een zwangerschapskwaal is... Bij onze dochter vanaf t begin en nu wederom al vanaf t begin meer 😆 En dan idd nooog meer. Tja het is om je bmm schoon te houden en de beschermen, maar lang leve inlegkruisjes 🤣 katoen ondergoed droeg ik al en hielp niet. Nog steeds 3x per dag schoon ondergoed aan😆

9 maanden geleden

Reactie op Anne692

Enorm veel last van hoofdpijn en als ik dat heb dan kan ik eigenlijk niks b ...
Zelfde hier!

9 maanden geleden

Reactie op 0101tw

Ik vind het allemaal zo langzaam gaan😫 iedereen zegt altijd je moet geniet ...
Ik heb het nooit te snel vinden gaan. Wel de kindertijd, maar de zwangerschappen zijn niet mijn hobby

9 maanden geleden

Nou, wij gingen dit eens invullen: https://checkjetaakverdeling.womeninc.nl/?utm_source=24Baby&utm_medium=Website&utm_campaign=Checklist_24Baby. Nu ben ik al de hele avond boos op m’n man omdat ik me niet kan vinden in wat hij ingevuld heeft.. onredelijk natuurlijk maar geen zin om het goed te maken.

9 maanden geleden

Was gisteren bij de vrienden van Amstel live. Iedereen stonk en was irritant. Stuk minder leuk om daar nuchter te staan…

9 maanden geleden

Van die mensen die zelf geen moeder zijn en zeggen ja je hebt echt nog geen buikje hè, kan ook een kerstbuik zijn wat ik zie. Dat ik denk… tja elke buik groeit op zijn eigen manier. Pas in het 2e trimester gaat de groei beginnen 🥴

9 maanden geleden

Reactie op Frumpie89

Van die mensen die zelf geen moeder zijn en zeggen ja je hebt echt nog geen ...
Ik maak zelf altijd een grapje: ja het is nu nog een beetje zo'n dik of zwangerschap buikje. Dan hoeven zij het niet te zeggen 😅