1409 Reacties
10 maanden geleden
Pijn mopper… kan zoveel hebben en wil zo niet klagen gezien ik verder vrijwel nergens last van heb
Maar vermoedelijk ischias en ohhh wat doet dit zeer😞
Niet kunnen bukken op welke manier dan ook, als oma zittend m’n broek uit doen, niet eens fatsoenlijk kunnen zitten op de wc, half hinkelend/ door mn rechterbeen heen zakkend door t huis heen, kruipend met tranen in m’n ogen de trap op…
En dan de opluchting als k eenmaal in bed lig😅
Maar kak zeg
Donderdag eindelijk eerste fysio afspraak🙏🏻 maar het zal nog wel even doorgaan zo😅
9 maanden geleden
Al vanaf week 4 extreem misselijk. Afgelopen woensdag voelde ik me eindelijk wat beter en was ik ook niet meer misselijk. Zo happy als dat ik was, zo down ben ik nu aangezien ik weer heel de dag boven de wc hang 😞
9 maanden geleden
Ah nooo ik vind jullie allemaal heel zielig!
Mijn klaagbericht:
Ik ging vandaag voor het eerst zwangerschapszwemmen en ik vond het super pittig 🥵 blijkbaar heb ik gewoon nul conditie dus mag echt aan de bak
9 maanden geleden
Reactie op 0101tw
Ik vind het allemaal zo langzaam gaan😫 iedereen zegt altijd je moet geniet ...
En dan krijg je nog alle "wacht maar" mensen 😒
9 maanden geleden
Waar the fuck komt die afscheiding opeens vandaan? Stop it.
Hahahaha ja dit is zo'n ding waarvan niemand mij ooit heeft verteld dat het een zwangerschapskwaal is...
Bij onze dochter vanaf t begin en nu wederom al vanaf t begin meer 😆 En dan idd nooog meer. Tja het is om je bmm schoon te houden en de beschermen, maar lang leve inlegkruisjes 🤣 katoen ondergoed droeg ik al en hielp niet. Nog steeds 3x per dag schoon ondergoed aan😆
9 maanden geleden
Reactie op 0101tw
Ik vind het allemaal zo langzaam gaan😫 iedereen zegt altijd je moet geniet ...
Ik heb het nooit te snel vinden gaan. Wel de kindertijd, maar de zwangerschappen zijn niet mijn hobby
9 maanden geleden
Nou, wij gingen dit eens invullen: https://checkjetaakverdeling.womeninc.nl/?utm_source=24Baby&utm_medium=Website&utm_campaign=Checklist_24Baby. Nu ben ik al de hele avond boos op m’n man omdat ik me niet kan vinden in wat hij ingevuld heeft.. onredelijk natuurlijk maar geen zin om het goed te maken.
9 maanden geleden
Reactie op Frumpie89
Van die mensen die zelf geen moeder zijn en zeggen ja je hebt echt nog geen ...
Ik maak zelf altijd een grapje: ja het is nu nog een beetje zo'n dik of zwangerschap buikje.
Dan hoeven zij het niet te zeggen 😅