1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Lang leven de video deurbel hahaha Nou hier een feitje dat zusje er is voo ...
Ja ik heb ook opgenomen met de videodeurbel (lees: Ze weggestuurd) maar ja toen was ik dus wakker. 馃槖

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja ik heb ook opgenomen met de videodeurbel (lees: Ze weggestuurd) maar ja ...
Oh ik wordt daar dan niet wakker van haha. Hij gaat dan af op mijn telefoon maar dan heel kort met een melding. Buiten hoor ik dat ding niet eens haha

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Godsamme lig ik n猫t lekker te slapen op de bank, staan er Jehova's getuigen ...
Je moet van die stickers op je deur plakken. Echt vervelend! Ik doe tegenwoordig de bel uit, ik word daar ook gelijk wakker van.

4 maanden geleden

Pfoee de dagen alleen met m'n zoontje van 1,5 beginnen nu toch wel echt zwaar te worden 馃ゲ Nog even lunchen en dan hoop ik dat hij een lekkere lange middag dut doet (en ik dus ook)

4 maanden geleden

Heb eigenlijk nog niks te klagen gehad deze zwangerschap. Alles ging echt super goed, maar dat ik nu met 39+3 weken geveld ben door buikgriep geeft mij toch wel een heel zielig gevoel 馃様馃槴 man man man wat voel ik mij slecht. En dat mijn zoontje van 2,5 het 贸贸k heeft maakt het dus niet beter #luiersverschonen

4 maanden geleden

Ik word morgen dus ingeleid, dus ik dacht ik zal even wat mensen updaten (zodat ze niet ineens uit het niets een babyfoto in de groepsapp krijgen met "Joe hij is er!") Dus ik appte mijn tante net, zij woont in Duitsland en komt eens in de zoveel tijd hierheen.. Appt ze terug dat ze niet zo snel kan komen omdat ze nog tot zondag op Kreta zitten.. Uhmmmm ok茅? 馃槄 Het was zeg maar ook niet m'n bedoeling om je uit te nodigen aan m'n kraambed 馃槄 het was een update...

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Pfoee de dagen alleen met m'n zoontje van 1,5 beginnen nu toch wel echt zwa ...
Haha wees blij met een zoontje die nog een middagslaapje doet. Hier eentje van ruim 3,5 jaar, die de hele dag aan staat 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Frumpie89

Haha wees blij met een zoontje die nog een middagslaapje doet. Hier eentje ...
Ik zei het gisteren nog tegen m'n vriend. Iedereen heeft het wel over 'pittig twee kindjes zo kort op elkaar', maar zwanger zijn met een kindje dat nog niet naar school gaat maar ook geen middagdutje doet lijkt mij dan weer heel zwaar! Respect voor jou 馃槝

4 maanden geleden

Vandaag precies 37 weken zwanger en het mag van mij nou ook wel komen. Met alles zit m'n buik in de weg en mn voeten die zo opgezwollen zijn. Ben nu toch al om de 2 uur wakker snachts dus mag van mij de kleine nu ook wel komen

4 maanden geleden

Kan weer is mijn slaap niet vinden hoor 馃樀 Toppertje dit weer

4 maanden geleden

Mijn schoonvader die zijn nieuwe vlam gelijk mee wilt nemen als ik bevallen ben? Ik heb 3 woorden gewisseld met deze dame en vind het toch zo gek dat hij dit ter sprake bracht zonder te vragen hoe ik erin sta 馃槱

4 maanden geleden

Tweede nacht met uit het niets zere (rusteloze) benen en darmkrampen? Is dat typisch iets voor de laatste weken? Of is mijn lijf zich toch aan het voorbereiden?

4 maanden geleden

Mijn schoonvader die zijn nieuwe vlam gelijk mee wilt nemen als ik bevallen ...
馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Frumpie89

Haha wees blij met een zoontje die nog een middagslaapje doet. Hier eentje ...
Zo herkenbaar dit.. Ik ben doodop en dan is slapen voor mijzelf ook nog een drama 馃き

4 maanden geleden

Al een uur plafonddienst! 馃憦馃徏 keurig 馃槖

4 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Tweede nacht met uit het niets zere (rusteloze) benen en darmkrampen? Is da ...
Heb dit al vanaf week 18 met zekere regelmaat pff

4 maanden geleden

Mijn schoonvader die zijn nieuwe vlam gelijk mee wilt nemen als ik bevallen ...
Mijn man belde zijn tante van de week, om door te geven dat ik vandaag word ingeleid. Zegt ze "Nou, bel maar h猫, dan ben ik z贸 in het ziekenhuis!" Uhm ja, of je wacht een paar dagen en je komt naar ons thuis. Het was geen uitnodiging, het was een mededeling.. 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Mijn man belde zijn tante van de week, om door te geven dat ik vandaag word ...
Hahaa om te gieren he, bah

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Zo herkenbaar 馃樀 hier mooi geen bezoek in t ziekenhuis hoor haha Heel veel succes vandaag 馃グ je kunt het 馃┓馃┑

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik snap dat je er totaaaaal niet op zit te wachten, maar ik lees in ieder geval wel terug dat zowel jij als je man betrokken tantes hebben! Veel succes vandaag 馃槝