1409 Reacties

9 maanden geleden

Waar ik me momenteel echt aan kan irriteren zijn mensen in het algemeen die vragen hoe het met je gaat, vervolgens vragen naar kwaaltjes die je hebt en als je dan zegt dat je eigenlijk nergens last van hebt, maar vandaag toch wel erg moe bent of last van bandenpijn hebt dan gaan zeggen… Tjha hoort er allemaal bij he🙄 Dat weet ik ook wel Gerda maar vraag er dan niet naar 🙋🏼‍♀️

9 maanden geleden

Iedereen die zegt wacht maar... Enige echte flinke kwaal is de vermoeidheid. Had ik bij de eerste ook. Wacht maar totdat de baby er is. Nou na mijn bevalling waren wij gezegend met een goede slaper en was ik minder vermoeid dan nu. En de mensen die nu al alles voor je willen doen. Ben zwanger hoor. Mankeer niks aan m'n handen. Heel lief bedoeld natuurlijk.

9 maanden geleden

Reactie op Frumpie89

Van die mensen die zelf geen moeder zijn en zeggen ja je hebt echt nog geen ...
Wie zegt dat dan nu weer 😱

9 maanden geleden

Ik ben 14 weken en loop al 3weken met erge bekkenpijn.. dit is nu zo erg dat ik mijn dagelijkse activiteiten geheel moet aanpassen.. ik vind dit zelf zo erg. Morgen naar de bedrijfsarts want ik werk zelf in de zorg en op de werkvloer lukt mij nu al gewoon niet meer.. meerdere met dit probleem? Vind het zo vervelend dat ik dit nu al heb en dat mijn partner zich geheel moet aanpassen aan mij, hij is super lief en doet het ook allemaal!! Kon geen betere partner hebben💓

9 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hahahaha ja dit is zo'n ding waarvan niemand mij ooit heeft verteld dat het ...
Nou echt precies dat! Soms loop je en denk je: euhhh.. oh oh

9 maanden geleden

Mijn man doet zo ongeveer alles in het huishouden omdat ik me zo kut voel, maar daardoor wordt hij langzamerhand gestrest en moe. Uit super veel irritatie en is chagrijnig. Ik voel me dan zo schuldig en verdrietig 🥺 En als ik dat zeg wordt hij ook weer verdrietig. Zit nu in de slaapkamer terwijl hij eten aan het maken is en hoor hem alleen maar zuchten en met kastjes gooien. Als ik me bedenk dat we allebei weer moeten werken aankomende week zie ik dat ook echt niet zitten, ben er zo klaar mee 😭

9 maanden geleden

Reactie op Immie26

Mijn man doet zo ongeveer alles in het huishouden omdat ik me zo kut voel, ...
Dikke knuffel voor jou! 🫂 Als wij dit hebben (komt nu voor met de zwangerschap, maar daarvoor ook met slechte nachten van onze dochter), dan spreken we naar elkaar uit dat we weten dat de ander het zwaar heeft, dat het voor ons beide even kut is en geven we elkaar een dikke knuffel. Vaak haalt dit de lading even weg en zorgt het voor een 'samen tegen de rotsituatie' gevoel ipv dat je je schuldig gaat voelen.

9 maanden geleden

Reactie op gwen125

Ik ben 14 weken en loop al 3weken met erge bekkenpijn.. dit is nu zo erg da ...
Ja wel veel last. Met sporten is het minder. Op het werk heb ik sommige dagen een loodschort aan, dan ben ik daarna gesloopt

9 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Dikke knuffel voor jou! 🫂 Als wij dit hebben (komt nu voor met de zwanger ...
Lief ❤️ Gelukkig hebben we dat net ook even gedaan en dat lucht inderdaad op!

9 maanden geleden

“Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn beide zangerschappen, mn zus en schoonzus ook nergens last van, dus misschien stel je je wel een beetje aan!” Ik heb heeel erg veel moeite met deze uitspraak, ik weet namelijk van mezelf dat ik dit absoluut niet doe.. ik ben oververmoeid en trek op dit moment even helemaal niks, en als je dan nog zo’n opmerking krijgt 😓

9 maanden geleden

Reactie op Sd23

“Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn beide zangerschappen, mn zus en ...
Neeeee zei iemand dat serieus??? 😱😱😱 Ik zou heel snel een sneer terug geven denk ik... 🫣

9 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Neeeee zei iemand dat serieus??? 😱😱😱 Ik zou heel snel een sneer terug g ...
Helaas wel, ik word hier zo onzeker van en denk bijna dat ik me aanstel.. mijn dierbaren om me heen zeggen dat ik het van me af moet zetten maar dat vind nik nogal makkelijk gezegd

9 maanden geleden

Reactie op Sd23

Helaas wel, ik word hier zo onzeker van en denk bijna dat ik me aanstel.. m ...
Nouja wat rot. Vind het echt gekke opmerkingen. Iedere zwangerschap is anders, en als mensen er geen last van hebben, hebben ze knetter veel geluk. Die zwangerschapsvermoeidheid kan gewoon echt next level moe zijn. Vind hem nu soms pittiger dan new born gebroken nachten vermoeidheid, het is gewoon heel anders. Hopelijk kun je hier en op andere plekken meer steun vinden.

9 maanden geleden

Ik wil gewoon rode wijn

9 maanden geleden

Reactie op Sd23

“Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn beide zangerschappen, mn zus en ...
Omg herkenbaar! Het werd niet zo letterlijk gezegd bij mij,maar wel tussen de regels door. Zo respectloos.

9 maanden geleden

Vandaag echo voor het geslacht ..heb al twee lieve jongens en hoor al weken lang van veel mensen ik gun jullie zo een meisje of hopen dat het nu een meisje is ,, word er zo moe van als of het een teleurstelling is als het een jongen is .. echt bizar !

9 maanden geleden

Reactie op mld28

Vandaag echo voor het geslacht ..heb al twee lieve jongens en hoor al weken ...
Bizar hé! M'n moeder krijgt nu haar 4e kleinkind, allemaal jongens. Die heeft ook al van meerdere mensen de vraag gekregen of ze het niet jammer vindt 🥲

9 maanden geleden

Ik word soms zo moe van mijn eigen behoefte om altijd maar miss independent te zijn 😭 M'n vriend is een week op wintersport, dus ik ben alleen thuis met zoontje van 1 en de hond (die ook de nodige aandacht nodig heeft) en ik ben zo MOE. En toch moet ik dat maar allemaal alleen kunnen van mezelf, slaat echt nergens op. Ik denk dat ik mijn moeder toch maar ga vragen of ons zoontje daar een nachtje mag logeren (wat ze zelf ook al 100x heeft aangeboden).

9 maanden geleden

Reactie op mld28

Ja wij krijgen ook de vraag of we daarom een vierde willen.

9 maanden geleden

Reactie op mld28

Ja raar hè! Andersom hoor je dat nooit!