1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Update: afgelopen nacht moest ik als walvis om 03.23 plassen. Ik had een ge ...
OMGGGG WAT FIJN!!!! 🤍

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

OMG yes!!!!!!🥹🥹🥹🥹 wat fijn!!! Mooi hoe je gevoel dit ook tegen je zegt dan❤️

4 maanden geleden

Ik word toch echt even bloed chagerijnig dat ik nu weer op de 41 weken ben💩 Gisteren had ik afspraak bij de verloskundige, bleek m’n bovendruk te hoog. Moest het in de gaten houden of ik evt meer klachten had. Nou werd ik gisteravond toch nog gebeld of ik vandaag terug wilde komen om het nog een keer op te meten en ook m’n plas te checken. Ontzettend blij dat ze alles zo serieus nemen natuurlijk. Maar op dit moment zie ik het weer gebeuren dat ik al mijn wensen voor een droombevalling in de prullenbak kan gooien omdat ik misschien dan toch ingeleid moet worden🙃 Natuurlijk ALLES voor de baby’s gezondheid maar dat zou toch even balen zijn. Hopelijk is alles wel goed maar m’n ondergevoel knaagt toch een beetje nu. Mag alles wel goed zijn dan heb ik morgen alsnog CTG in het ziekenhuis omdat ik voorbij de 41 weken weer ben. Gisteren ook nog inwendig onderzoek gehad en na een week was m’n bmm alleen ietsje zachter🤡

4 maanden geleden

Ik heb een stilgeboorte meegemaakt en ik wil gewoon echt niet langer dan 40 weken doorlopen. Ik krijg daar de zenuwen van! In het ziekenhuis mag ik vanaf 39 weken ingeleid worden, maar mn verloskundige loopt dat ontzettend tegen te houden. Ze benoemd continu de nadelen van inleiden en de risico’s. Ook wilt ze me bij 40 weken pas strippen en dan eventueel bij 40,5 week laten inleiden… Ik snap het vanuit haar oogpunt maar jemig, doe niet zo moeilijk!

4 maanden geleden

Na gisteren avond had ik verwacht dat hij vanacht geboren zou worden. Meer als krampen ervaar ik nu niet en wil hem eigenlijk echt zelf de kans geven om eruit te komen wanneer hij er klaar voor is.. ik sta vandaag op met iets minder geduld en hoop dat dit weer een beetje bijdraaid maar vind het wel wat lastiger worden. Mijn moeder heeft ook 2 zwangerschappen tot 42 wk doorgelopen en ik ben zelf 40+4 nu dus hoop echt dat hij een deze dagen zelf zijn gezichtje komt laten zien😣

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ahhhh wat fijn!!!! Gelukkig!

4 maanden geleden

Reactie op Tammi

Haha, zo herkenbaar dit. Bij onze 1e dochter hadden we precies hetzelfde in ...
Heeeel herkenbaar idd. Hier een zoon van anderhalf. Mijn man vindt het leuk vanaf een maand of 8/9 als er echt reactie komt en ze lachen om dingen. Hij vindt onze zoon nu helemaal leuk en andersom ook🤭

4 maanden geleden

Inleiding stond gepland voor morgen maar hadden het idee dat ik al vruchtwater verloor.. vk belde ziekenhuis om even te checken en geven nu aan geen idee te hebben?? Nou deze mama is stront chagrijnig alles hier geregeld partner thuis 😫 benieuwd wat er nu is

4 maanden geleden

Inleiding stond gepland voor morgen maar hadden het idee dat ik al vruchtwa ...
Omg 😱

4 maanden geleden

Inleiding stond gepland voor morgen maar hadden het idee dat ik al vruchtwa ...
Hèh? 😅 Ja, daar zou ik ook héél benieuwd naar zijn ja 🤨

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hèh? 😅 Ja, daar zou ik ook héél benieuwd naar zijn ja 🤨
Nou blijkbaar niet goed doorgekomen en mag morgen alsnog bellen.. bah word je van kastje naar muur gestuurd.. ben benieuwd morgen.. chaos en mijn overprikkelde koppie gaat niet samen hoor.. mijn vk zei ook: helaas geen vruchtwater hoop dat je morgen iig niet teveel stress krijgt van dat wel/niet gedoe

4 maanden geleden

Ooooh ik ben zoooo ontzettend klaar met dat “wachten”. Ik weet het is slecht om te gaan zitten wachten maar iets ondernemen lukt me niet meer.. alles voor de babykamer is af en ik heb het hele huis al schoongemaakt (tot aan het kleinste stukje). Ik heb af en toe weeën en dan denk; oeh zou dit het dan eindelijk zijn! En dan na een tijdje verdwijnt het weer. Mn partner is nog aan het werk en voor hem vliegen de dagen voorbij, maar het gaat voor mij allemaal zo ontzettend traag. Ik ben zo verschrikkelijk klaar met zwanger zijn en ik ben er zo ongelofelijk klaar voor om mama te zijn! Zo dat lucht even op 😁

4 maanden geleden

Mag ik klagen dat die naweeën no joke zijn? Hallelujah iedere slok van de bv bam

4 maanden geleden

Reactie op Sd23

Ooooh ik ben zoooo ontzettend klaar met dat “wachten”. Ik weet het is slech ...
Oooh zo herkenbaar!! Ik ben het 'wachten' ook zo beu.. .m'n man heeft 'vakantie' al 1,5wk en is bezig met klusjes in en om huis, ik heb werk genoeg met een peuter en een kleuter maar het schiet maar niet op... Ben nu 40+5, morgen een afspraak om te strippen. Voor mijn idee komt die baby gewoon niet meer. En iedereen hier thuis heeft er 'last' van... Het is bij vlagen gewoon niet gezellig meer.. Ben er zó klaar mee.... *klaagmodus weer uit*

4 maanden geleden

Ik heb voor de derde keer weer zo’n mega erge stuwing 😭😭 echt alles aan gedaan om er onderuit te komen maar wordt gewoon weer gigantisch afzien 😭😭😭 heb al liters saliethee op, het eerste wat ik dronk zodra ik bevallen was, en zit al de hele dag met koelpacks in mn sportbh van 3 maten te klein, die ik ook al 3 dagen draag in de hoop het “voor te blijven”.. Iemand nog tips?

4 maanden geleden

Nog 1 keer even klagen.. Ik word gek van alle appjes of hij er al is, NEE Alle opmerkingen, je ziet er moe uit.. wil je niet bevallen ofzo.. oh je bent wel dikker dan de laatste keer dat ik je zag. En dat er onderzoeken doorgestuurd worden dat het slecht is voor mijn zoon om langer dan 41 wk door te lopen en ik onderhand gedwongen word om voor een inleiding te kiezen voor 41 wk. Laat me me rust! Dat moest er even uit🥰

4 maanden geleden

Mn moeder die om de paar dagen vraagt hoe gaat het? Laat me met rust je hoort vanzelf op de kleine er is.

4 maanden geleden

Ik wordt gek van die rommelende darmen. Vandaag al 9x naar de wc geweest 💩

4 maanden geleden

Reactie op Piepus

Ik heb voor de derde keer weer zo’n mega erge stuwing 😭😭 echt alles aan g ...
Er zo min mogelijk (lees: niet) aan zitten. Dat was de tip van mijn kraamhulp. Alleen onder de douche even snel voelen of je ergens een bult hebt zitten en in de spiegel bekijken of er rode vlekken zijn en dan meteen weer strak inpakken. Ik heb 1 dag en 1 nacht flinke stuwing gehad en daarna was het over. Meer dan bovenstaande heb ik daar niet voor gedaan 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Maagzuur elke avond 😭 ik kan amper eten