1409 Reacties

6 maanden geleden

Ik wil graag even klagen en zeuren dat er nog helemaal niks klaar is voor de baby. Nog niks gedaan aan de babykamer, nog niet genoeg kleertjes en spulletjes niet op orde. Onze slaapkamer is een giga troep... Ik kan zelf weinig tot niks doen, omdat ik heel snel duizelig en niet lekker wordt. Mijn man doet niks. Ja hij werkt, maar in de weekenden of zoals nu als hij vrij is... hij slaapt even een paar uurtjes want meneer is moe. Ehhh ja en ik dan? Ik mag weer onze peuter vermaken.

6 maanden geleden

Reactie op Babyluv

Ik wil graag even klagen en zeuren dat er nog helemaal niks klaar is voor d ...
Dit is zooooooo herkenbaar. Ik heb zelf de babykamer geverfd, ledikant in elkaar gezet en de commode van de ene naar de andere kamer geschoven. Zonder enige hulp van mijn man. Er staat nu nog een ladekast van kleding van hem op de babykamer die naar zolder moet. Ik vraag al weken aan hem om die kast uit te ruimen, zodat die kast wel kan. Het enige wat ik krijg te horen is, ja dat doe ik van het weekend wel. Dit hoor ik al 3 weken. Ben morgen 30 weken zwanger en wil en kan ook niet te veel tillen en dragen, dus dan kan hij het straks allemaal alleen doen

6 maanden geleden

Dit is zooooooo herkenbaar. Ik heb zelf de babykamer geverfd, ledikant in e ...
En dan hebben we ook nog een peuter van 2 jaar en 7 maanden, die geen middagdutje meer doet.

6 maanden geleden

Dit is zooooooo herkenbaar. Ik heb zelf de babykamer geverfd, ledikant in e ...
Ohhh inderdaad hetzelfde liedje bij jou dus. Die mannen grrr. Dan mogen wij best even lekker klagen. Ik hoor inderdaad ook al weken: oh komt wel goed, dat doe ik dit weekend... Na 31+3 nog niks uitgevoerd dus. Bij jou helemaal erg als je zelf al zoveel gedaan hebt 🙈

6 maanden geleden

Ik ben 32 weken en mijn zoontje wordt volgende week 1 jaar ik kan niet meer 😭😭

6 maanden geleden

Ben nu 32 weken, nu aan het afwikkelen om met verlof te kunnen gaan en het lijkt wel alsof de collega's het erom doen met een heel aantal. Ineens snappen we niet meer welke afspraken er ooit zijn gemaakt over oa. terugbelverzoeken, mails naar klanten en weet ik veel wat. Wordt er zwaar geïrriteerd van op dit moment, zal wel combi zijn van hormonen en bijna verlof.

5 maanden geleden

Volgens mijn omgeving mag ik afkloppen hoe "soepel" mijn zwangerschap verloopt. Geen misselijkheid gehad, totaal 0. Ik zit nu bijna 2 jaar ziektewet na 2 knie operaties. Dus mn energie was al bagger. En nu is t gewoon compleet gedrained. 1 taak per dag is soms al teveel. Ik zit mezelf in de weg. Ik wil echt wel dingen doen. En mensen zeggen dan, jaaa maar je doet al niks de hele dag waar ben je dan zo moe van. Jaa WEETIKVEEEL jeez laat me met rust. Mijn rug doet zeer, mijn schouders, ik ben moe . Ik wil alleen maar huilen. Maar niet slapen want dan slaap ik snachts niet. Nu 29+4 en ik begin het zat te worden. Mijn buik gaat zeer doen. Want mijn buik is blijkbaar huge. Mensen denken dat er meer dan 1 in zit of dat ik deze maand ga bevallen. Nee en nee.

5 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Volgens mijn omgeving mag ik afkloppen hoe "soepel" mijn zwangerschap verlo ...
Klinkt heel zwaar, laat anderen maar praten en zorg goed voor jezelf 😘😘

5 maanden geleden

Ik werk in een winkel en wordt gek van de opmerkingen over mijn buik. Vandaag weer een mooie: hoe lang moet je nog? Ik: twee maanden. Zij: zo dan ben al aardig zwaar of niet als je nog zo lang moet. 😭 Zo groot is mijn buik niet..

5 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Even dit topic weer opgezocht. Man wat wordt ik niet goed van al die opmerk ...
Ugh al sinds dat ik een week of 22 ben 😭 de “nog steeds zeker dat het er geen 2 zijn” tot aan de “jeetje hoeveel kilo zit er inmiddels al wel aan” en de “ je staat op het punt te klappen of niet” opmerkingen 🤢 om doodziek van te worden. Ik ben maar 1,63 en alles zit in mn buik dusja ik zie er heel “dik” uit maarja het kind moet ergens blijven 🤣

5 maanden geleden

Nu 30 weken maar man man man wat gaat het nu zwaar en vervelend worden. Van mij mag hij al komen hoor.

5 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Ben nu 32 weken, nu aan het afwikkelen om met verlof te kunnen gaan en het ...
Zo herkenbaar! Nu 33 weken en ga over 2 weken met verlof.. mr op het werk gaat mijn irritatie zo omhoog. En mijn motivatie keldert haha

5 maanden geleden

Even een algemene klaag. Ik klaag nu even over alle tops, bikini's, badpakken etc die gemaakt zijn voor zwangere vrouwen met kleine boobs! Want die van mij liggen in een goede E/F cup nu en ik kan al die dingen niet aan! Vrouwen die zwanger zijn hebben toch sowieso grotere boobies!? Hoezo dan alles met hooguit cup B/C aanbieden! Bloed irritant!

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Even een algemene klaag. Ik klaag nu even over alle tops, bikini's, badpakk ...
Überhaupt is alle mode afgestemd op een b/c cup 🫣 zo irritant, kom met een 75f nooit verder dan een strak shirtje, omdat de rest allemaal gelijk zo valt dat je of 3x zo dik lijkt of er een schuurfeest onder kan houden.

5 maanden geleden

Waarom mn schoonzus en zwager IEDERE keer dat ze hier zijn beginnen over dat beetje onkruid tussen ons gras... Joehoe er komt over 1,5 maand nog een baby aan. Van de afgelopen 4/5 maanden is er max 1 week achter elkaar niemand ziek geweest bij ons thuis. Denken jullie dat we echt geen andere prioriteiten hebben dan voor jullie ons gras onkruidvrij houden? Rot toch op en zie eens niet overal het negatieve.

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Even een algemene klaag. Ik klaag nu even over alle tops, bikini's, badpakk ...
Nou dat viel mij ook op! Ik heb cupmaat c dus in die zin niets te klagen. Maar de bhs die er liggen bij de prenatal van eigen merk en noppies.... man man ik ben helemaal niet mega breed maar wat vallen deze klein uit zeg. Ik zoek meteen voedingsbhs zonder beugel maar wel wat stevigheid. Tot nu toe zitten alleen die van de h&m nog een beetje.

5 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Nou dat viel mij ook op! Ik heb cupmaat c dus in die zin niets te klagen. ...
Ja toch!? Enorm irritant! Maar je zou denken dat mode ontwerpers daar een beetje rekening mee houden? De meeste zwangere vrouwen krijgen grotere borsten.. alles is op mini gebouwd. In Nederland (waar de grootste mensen wonen in de wereld!) Ik snap dat niet hoor!

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Ja toch!? Enorm irritant! Maar je zou denken dat mode ontwerpers daar een b ...
Nope ik vind het ook echt bizar. Vooral voor zwangere als alles groter wordt, meer vocht vasthoud weet ik t allemaal.

5 maanden geleden

Ik ben nu 30 weken en heb echt zin in alles wat niet mag American filet, Garnalen, Rosbief, Glas wijn etc. Gelukkig heb ik nu in de laatste weken nog ff doorbikkelen 😅

5 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Waarom mn schoonzus en zwager IEDERE keer dat ze hier zijn beginnen over da ...
Ik zou ze meteen vragen of ze zich geroepen voelen het voor je te doen met een knipoog. Is toch ook bijna niet meer te doen met je dikke buik al dat bukken? Zou dat ook zeker benoemen en wie weet dat ze het dan graag voor je doen. Heb jij je gras gedaan en ben je meteen van hun gezeur af 😂😂😂