1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op mommyyynn
Ik wil ook even klagen. Onze dochter is op 2 juli geboren met een gewicht v ...
Hier zo'n zelfde fout! Bleek de mevrouw van het consultatiebureau 90 gram van het gewicht te halen ivm de luier ipv 9 gram. Ik dacht al hoe kan dit, met volle luiers, goed drinken etc. Vervolgens merkte ik ook dat ik toch ongerust bleef over haar gewicht nadat deze fout gemaakt was🫤.
Wel echt dubbel zo zuur dat je productie eronder lijdt, hopelijk krijg je dit met wat hulp weer ok!
2 maanden geleden
Oh wat fijn midden in de nacht een poepfestijn! De kleine man sproeide zo de vlloer, commode en mij eronder😅🫣 me vriend moet vandaag daar maar even dweilen🤭
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Oh wat fijn midden in de nacht een poepfestijn! De kleine man sproeide zo d ...
Hahahaha, moet denken aan gisteren waarbij onze kleine meid ook haar hele luier had volgescheten, kwam er aan de boven- en zijkant uit. Ik zat heerlijk op de bank met haar terwijl ze sliep en ik voelde opeens een natte drap?! Het zat op het kussen en m’n jurk, dus ik haar verschonen en tuurlijk moet ze ook bij het weghalen van de luier alles onder plassen 😀
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Hahahaha, moet denken aan gisteren waarbij onze kleine meid ook haar hele l ...
Hahaha ja tis niet echt klagen🤭😅 maar moet er ook wel om lachen. Krijgen nu nog voor 2 dagen ren andere kraamzorg.... staat dus in de rapportage van vannacht: weer poepfestijn nu met mama, gelukkig kreeg ik troosttiet.
Die nieuwe kraamverzorgende zal dat lezen en denken oohjee wat voor gezin is dit🤣🤣🤣 ze komt vanmiddag dus zijn benieuwd of ze tegen deze humor kan (de vorige gelukkig wel)
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
De nieuwe kruidvat luiers zijn nu al 3 x doorgelekt😭
Hier altijd lekkage met de Kruidvat luiers. Gebruik die vooral overdag minder tijd ertussen. Ik ben fan van pampers. Maar die van Kruidvat waren gratis😬 dus eerst die opmaken.
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Hier altijd lekkage met de Kruidvat luiers. Gebruik die vooral overdag mind ...
Ik heb de wezel en pip van de etos. Niet te duur, lekken niet en vind ze beter zitten dan de pampers om eerlijk te zijn. Je hoort heel veel klachten over kruidvat luiers
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Met de oude nooit problemen gehad, maar nu ze veranderd zijn is het drama. Maar terug naar pampers dan
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik heb de wezel en pip van de etos. Niet te duur, lekken niet en vind ze be ...
Die lekken ook hier. Ook een pak gekregen in zo’n box. Die maak ik allemaal op als eerst😅
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Aha, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de luiers zelf! We hebben thuis ook luiers van Pampers liggen, maar we gaan eerst de laatste Kruidvat luiers op maken, vind het anders ook zo zonde om ze weg te gooien. Dan maar weer het risico lopen op een poep party.
2 maanden geleden
Grappig… bij Lina zit Kruidvat soms zo bomvol, dat ik versteld sta dat ze niet doorlekken. Geen problemen mee!
Ik heb op m’n werk een training gehad van pampers, zij gaven aan dat je soms kan denken dat een luier te klein is en je naar de volgende maat door moet maar vaak zorgt dit juist voor het doorlekken.
Wellicht dat dit nog een tip voor jullie is 😇
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Grappig… bij Lina zit Kruidvat soms zo bomvol, dat ik versteld sta dat ze n ...
Bij mij was de nummer 1 van Kruidvat al lekkage. Hij heeft nu maat 2 want onze dikzak past niet meer in 1😂. En heb het alleen bij die 2 merken. Bij m’n eerste ook al die ervaring gehad.
2 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Bij mij was de nummer 1 van Kruidvat al lekkage. Hij heeft nu maat 2 want o ...
Haha oh, dan werkt het voor jullie niet 😂
Wij hebben op m’n werk echt jaaaaaaren altijd Kruidvat luiers gehad en nooit problemen. Ikzelf tot nu toe ook nog niet maar wie weet komt dat nog 😅
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Met de oude nooit problemen gehad, maar nu ze veranderd zijn is het drama. ...
Hier inmiddels fan van de AH extra droog en zacht. Haal alleen Pampers als die goedkoper zijn dan die van AH.