2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ohhh vreselijk, kan ik echt niet tegen.
Ja in de eerste 3 weken kwamen zij ...
Ik denk dat ik dan soms had gedaan of ik niet thuis was.
Heb ik serieus laatst wel gedaan. Had zo geen zin in mensen om me heen. Oom en tante die in de buurt wonen wilden spontaan bakkie doen. Echt geen zin in. Dus zei dat ik niet thuis was. Met vriendin een bakkie doen en dat ze me had opgehaald. Mochten ze de auto in de straat wel hebben gezien😅
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Jeetje hoe dan🫣 hier nog geen aankondiging gehad. Maar gister kwam het ook ...
Ja ik hoop ook echt dat ze nog even een luier volmaakt. Wel beetje krampjes nl.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ja ik hoop ook echt dat ze nog even een luier volmaakt. Wel beetje krampjes ...
Ja hier ook krampjes. Me vriend maakt het eten warm en daarna is het douchen met de kleine. Wil hem vanavond proberen na het douchen en voeding in bed te krijgen
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Het ziet er ook niet uit of ze er last van heeft 🤪
Slaap/dut soms ook zo hoor als ik niet meer kan en zij niet in slaap valt. Met de oudste deed ik dit in de ochtend ook vaak, dan had ik nog geen zin om op te staan en dutten we even zo.
één maand geleden
Mijn ouders komen zaterdag we hebben al eerder aangegeven dat Roselien savonds onrustiger wordt van alle indrukken op een dag en nou willen ze ook nog blijven eten en om 14.00 al komen. Zit je nu alweer onze wensen te negeren. Bij de geboorte hadden we savonds bericht gedaan en dat wij het verder zelf naar buiten wouden brengen en wat doet zij brengt het naar buiten. En toen wij vertelden dat wij een kindje kregen wouden wij het ook verder zelf bekend maken wat doet zij verteld het verder naar anderen.
Ben even zo klaar met mijn moeder...
één maand geleden
Reactie op Chan98
En ik wil zo graag er tegen in gaan en zeggen waar het op staat maar mijn v ...
Dat is wel vervelend. Heb ook de situatie gehad met m’n schoonvader dat hij al aan het rondbazuinen was dat ik zwanger was. Terwijl we nadrukkelijk hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was. Ik ben daar wel boos om geworden en er wat van gezegd. Was wel duidelijk. Hetzelfde met bezoek. Ik zeg gewoon waar het op staat 😆. Helpt wel hoor. Dan maar gekrenkte mensen. Grenzen moet je gewoon respecteren, maar ook zelf goed aangeven en bewaken. Zou tegen je moeder zeggen dat 14u niet uitkomt (of het blijven eten niet uitkomt). Wel wat van zeggen hoor! Alleen wel als je wat rustiger bent in emotie en niet via de app ofzo maar gewoon even bellen of face-to-face
één maand geleden
Dat is wel vervelend. Heb ook de situatie gehad met m’n schoonvader dat hij ...
Face to face gaat het niet worden want ze wonen 1 uur rijden verder ik laat mijn vriend vanavond wel een berichtje typen op mijn telefoon want ik ben toch de gebeten hond bij hun en mijn zus trouwens ook. Ze heeft ons jaren tegen elkaar opgezet.
één maand geleden
Reactie op Chan98
Face to face gaat het niet worden want ze wonen 1 uur rijden verder ik laat ...
Ik herken je verhaal compleet. Is hier niet anders zowel met mijn ouders en mijn schoonouders. Ik ga er tegenwoordig gewoon tegenin. Zint het niet, dan weet je waar de uitgang is😉 zo kwamen afgelopen vrijdag mijn schoonouders onverwachts langs en ik heb duidelijk laten merken dat ze moesten bellen in het vervolg. Die waren ook zomaar weer weg🤣🤣
één maand geleden
Reactie op Immie26
Een uur later 37,4 🤞🏻 Nog eventjes in de gaten houden maar gelukkig niet ...
Gelukkig! Hopelijk zakt het weer verder.
één maand geleden
Reactie op Chan98
Mijn ouders komen zaterdag we hebben al eerder aangegeven dat Roselien savo ...
Ik zou hier zeker iets van zeggen en helemaal als t je eigen ouders zijn! Dit is toch wat makkelijker als je schoonouders 🙈 en of ze nou met een taxi komen of niet, jullie wensen moeten ze gewoon respecteren.
één maand geleden
Pff kan me vriend wel ff schieten vandaag met zijn grapjes en de rotzooi achter zijn kont. Ik ben moe na een aantal slechte nachten en probeer de kleine nu in bed te krijgen. Als dit lukt en wat dit voor de rest van de nacht als gevolg heeft geen idee.
Ach me vriend zit lekker zijn serie beneden te kijken en ja tis ook zo zwaar want hij heeft gewerkt.😩🙄
Kan dan op dit soort momenten zijn humor even heel erg slecht hebben😅zo vroeg hij of ik het even wou laten weten of ik nu ook ging slapen of niet. Uh als ik Omval dan app ik je🤷♀️
één maand geleden
Ik hoor zo vaak positieve verhalen over samen slapen en hoe je dit veilig kan doen. Nou vanmorgen vroeg gaf ik borstvoeding op mijn zij en we lagen volgens de “veilig slapen” regels. Ik was als een blok weer in slaap gevallen en werd wakker van gehuil. Lag mn hand op zijn gezicht, die had ik blijkbaar op zijn gezicht laten vallen…niks door gehad. Nou “veilig slapen” amahoela, doodeng vind ik het. Ik doe het niet meer.