2765 Reacties
één maand geleden
Okee daar ging mijn ontbijt en douche.... mijn vriend vond het nodig de kleine wakker te maken, want hij had nu wel lang genoeg geslapen🤬🤬🤬🤬 gast dat kind heeft gister amper geslapen en de laatste voeding was om 6uur klaar!!! Dus resultaat nu.... snelle douche, geen ontbijt en de kleine krijgt voeding.
Bedankt he!🤬
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Okee daar ging mijn ontbijt en douche.... mijn vriend vond het nodig de kle ...
Waarom doet hij dat? Ik word al boos als hier de grote broer Robbie wakker maakt. Gelukkig doet mijn vriend dat soort fratsen niet😬
één maand geleden
Ik mag eigelijk niet klagen, vanaf Robbie z’n geboorte gewoon kunnen slapen begin 4 uur ertussen en nu kunnen we de nacht helemaal doorslapen. Maar vannacht was Robbie onrustig vanaf half 3 om de 2 uur wakker😬 dan merk je dat je dat zo gewend bent een goede nacht. Vandaag hoef ik Niek niet op te halen dus kan ik een dutje doen vanmiddag. Dat kan ik normaal gesproken niet doen.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Wakker maken?! Lang genoeg geslapen?! OMGGGG
Doe dat ff bij hem vannacht om ...
Omdat hij vind dat het laat genoeg is. Ben ook ff flink tegen hem uitgevallen, maar hij ziet het niet. Vind dat ik me aanstel. Nou als hij vandaag weer een jengeldag heeft.... pfff schiet mij maar lek echt waar
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Waarom doet hij dat? Ik word al boos als hier de grote broer Robbie wakker ...
Nou ik hoop dat ik de kleine zo weg kan leggen voor nog een dutje. Zou heel fijn zijn, want ik lust ook wel een ontbijt🙄
Ik kan hem echt wel afschieten en heb het liefst dat ie ff uit mijn ogen verdwijnt
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Nou ik hoop dat ik de kleine zo weg kan leggen voor nog een dutje. Zou heel ...
Ja dat snap ik. En helemaal omdat je bv geeft. Dus je moet wel paraat staan. Als het hier zou gebeuren (ik geef kv) dan had ik gezegd oké zoek jij het vandaag maar even uit ik ben weg tot vanmiddag.
één maand geleden
Bij ons was het vanaf 4.00 een kreunconcert. Af en toe spijt van die co-sleeper😂. Mijn god hoop dat dit snel over is. Dan slaapt het kind, maakt het zo veel kabaal dat je zelf alsnog niet slaapt…
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Okee daar ging mijn ontbijt en douche.... mijn vriend vond het nodig de kle ...
Zeker vannacht om drie uur schoppen in bed. Sorry, ging per ongeluk 😂
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ja dat snap ik. En helemaal omdat je bv geeft. Dus je moet wel paraat staa ...
Nou idd. Het is dat hij dus nu probeerd de kleine in slaap te krijgen🤷♀️ want was tijd voor een dutje. Ik ga dweilen boven na mijn melk ongeluk vanancht🤣 meteen maar ff de badkamer doen
één maand geleden
Reactie op kich
Mijn peuter ligt lekker te dutten. Dus even “alleen” de baby. Helaas moet i ...
Ja dat is zo shit :(. Had ik gisteren ook en daarna een vermoeide baby