2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik heb precies dezelfde slaapzak🤭 alleen de armen moeten hier vrij zijn. N ...
Ja dit is die niet-fijne slaapzak die van boven naar beneden open gaat.
Dan wordt ie veel te wakker met verschonen.
Ik heb deze nu uitgewassen, zit in de droger, en dan gaat ie de "te-klein-doos" in.
Hierna gebruiken we die van Meyco, die zitten net iets ruimer (70 cm idd) én gaat van beneden naar boven open 👌🏼
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hier gaat dat zo:
Ze wordt net wakker en ligt nog precies zoals ik haar ne ...
Dat kan niet🤣 hier ook eentje die de hele co sleeper in de nacht verbouwd🤭
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hier gaat dat zo:
Ze wordt net wakker en ligt nog precies zoals ik haar ne ...
Wat doen al die baby's in bed ?! En wat doen ze als ze de ogen dicht hebben? Wat is slapen?
één maand geleden
Zit je net te eten.... ja ik kon koken vandaag zonder brullen etc, kleine sliep.
Net 1 hap eten op je vork... jahoor de kleine heeft ook honger. Hij kan het blijkbaar ruiken dat we gaan eten🤷♀️ dus allemaal maar tegelijk gegeten weer op de bank🫣😬
één maand geleden
Reactie op WeS187
Hier gaan langzamerhand ook de rompers mt 56 in de te-klein-doos.
62 is mi ...
50 echt afscheid van genomen (weggegeven)en de kleinere 56 nu langzaam ook. 62 nog wel echt te groot. Al zal dat niet lang meer duren. Ze is nu 5 weken bijna 4500 gram en 56 cm. Zoontje was met 4-5 weken 52 cm en net geen 4200 gram. Dus groot verschil! Dit wordt sneller afscheid nemen van de kleine maatjes, er komt zeker geen derde meer dus voelt soms zo lastig.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
50 echt afscheid van genomen (weggegeven)en de kleinere 56 nu langzaam ook. ...
Ik vind het ook stom de kleine maten weg te doen, maar ben ook weer zo benieuwd naar de volgende fase
Wat doen jullie met de kleding die weg kan
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, vind ik lastig… sommige dingetjes wil ik wel bewaren maar eigenlijk bew ...
Ik kwam hier op het forum om het over haar kleine kleertjes te hebben en nu lees ik dat jullie het hier ook over hebben. Zo toevallig! Ik word serieus emotioneel ervan.. Het is ons eerste kindje en maatje 50 ben ik nu in een opbergdoos aan het doen. Zulke kleine schattige kleertjes die zij nooit meer aan gaat trekken. Als ik deze in m’n handen heb en er naar kijk, dan kan ik gewoon huilen.
En zoals Kellaaa zegt: ik wil ook dat ze het gewoon weer past. Op zulke momenten denk ik echt: de tijd gaat teringsnel, we moeten genieten van alle mooie momenten en niet vergeten wat leuke kiekjes te schieten 📸
één maand geleden
Mijn reuze baby van 7 weken is ook al 60 cm. Ik ben maar dingen op vinted gaan zetten…
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, vind ik lastig… sommige dingetjes wil ik wel bewaren maar eigenlijk bew ...
Mijn man heeft van alle kinderen als verrassing het geboortekaartje laten inlijsten met geboortepakje 🥰
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Mijn reuze baby van 7 weken is ook al 60 cm. Ik ben maar dingen op vinted g ...
Verkoopt dat een beetje ? Ik had rompers erop gezet maar daar wordt niet op gereageerd waardoor ik weinig motivatie heb de rest erop te zetten