2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op MD999
Geprobeerd, maar ga zwaar over m’n giechel als ik dat spul in moet nemen. D ...
Dan heb ik de gouden tip!
Ik kon in m’n zwangerschap ook geen macrogol verdragen maar had medicatie die de darmen stillegde dus ik moest wat nemen.
Ik kreeg toen Movicolon Unidose.
Dat is een sachet en daar zit 1 slok zoete meuk in, beetje chemisch tropische vruchten smaak.
Dit ging wel goed!
één maand geleden
Reactie op MD999
Geprobeerd, maar ga zwaar over m’n giechel als ik dat spul in moet nemen. D ...
Ik kon het alleen drinken als ik het mengde in een glas met icetea green of met veel aanmaaksiroop. Het is echt niet te hachelen die macrogol maar het spul doet wel goed z’n werk!
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oh, wat super nu vervelend!
Hier zijn ze vanaf 6:30 open tot 18:00.
Op mij ...
Hier 3 hoog achter zijn ze zelfs tot 19.00 open…
één maand geleden
Ik kon het alleen drinken als ik het mengde in een glas met icetea green of ...
Brrrr nou, dat kon ik ook niet. Nou heb ik echt een trauma aan die troep omdat ik het van kinds af aan tot m’n 20e ofzo elke dag met tranen en tegenzin gedronken heb.
Maar in m’n zwangerschap had ik door HG ook de hele dag dat giga kokhalsreflex… nou, dat ging echt niet 😅
Sowieso was een glas leegdrinken al een uitdaging…
één maand geleden
Hmmm wat is dat toch. Ik ben doordeweeks altijd in de ochtend alleen met de kleine. Vanmorgen blij kind, ff slapen en niet brullen. Mijn vriend is net een uur thuis en nam hem ff van me over..... je raad het al kind over de rooie. Volgens mijn vriend wou de kleine niet slapen maar spelen🤷♀️🥴🙄
Nee schat kind is moe... resultaat: ik had hem in 5min in slaap op mijn arm
één maand geleden
Dat is jammer. Want ik las volgens mij dat je ook ijzertabletten hebt en die heb ik dus ook. En dat maakt poepen niet makkelijker 😅. Je kan bij de apotheek ook nog speciale vezelzakjes (weet ff de naam niet meer) halen zonder recept!
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Hihi
Ik heb Happy! Hij blijft zo verliefd lachen 😍
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Sorry 😂😂
Hahaha echt hè, ik kan dat ook echt allemaal niet wegkrijgen.
Moest in mijn zwangerschap ook de suikertest doen. Kon het net aan binnenhouden met 30x kokhalzen.
En die vrouw zat mij maar te pushen dat ik het in 1x achterover moest gooien. Laat ik dat nou niet kunnen, dan komt het er met dezelfde rotgang weer uit. Dus ik deed het zo: slokje-kokhalzen-slokje-kokhalzen. Maar hé ik heb het binnen gehouden.
Ik zie dat alleen niet iedere dag zitten met macrogol of vezels 😅😂 dan maar moeilijk poepen.
één maand geleden
Reactie op MD999
Hahaha echt hè, ik kan dat ook echt allemaal niet wegkrijgen.
Moest in mij ...
Kiwi, sinaasappels of een glas lauw warm water op de nuchtere maag😉 werkt laxerend
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Kiwi, sinaasappels of een glas lauw warm water op de nuchtere maag😉 werkt ...
Iedere ochtend brinta werkt ook goed